Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et voi sietää meikkaavia ja paljastavasti pukeutuvia naisia?

Vierailija
05.04.2018 |

Olen huomannut, kuinka tällä palstalla kauhistellaan sitä, jos joku meikkaa paljon tai pukeutuu paljastavasti. En pysty ymmärtämään miksi, eikö se ole jokaisen oma asia, miltä haluaa näyttää?

Koen tämän aika vahvasti tekopyhäksi. On Ok päättää, miltä näyttää, jos käyttää pieruverkkareita, ei kiinnitä huomiota pukeutumiseen tai meikkaa. Tällöin korostetaan, kuinka jokainen saa itse päättää miltä näyttää eikä missään nimessä meikkaisi muita varten. Millä te sitten perustelette sen, että haukutte kuitenkin naisia, joilla on paljon meikkiä? eli heidän on OK valita, miltä näyttävät kunhan tekevät sen muita miellyttävällä tavalla?

Itsellänikin on hiustenpidennys (hyvin luonnollinen sellainen, koska omatkin hiukseni ovat pitkät), kauniit ripsipidennykset, kestolakkaus kynsissä aina jne. En voisi kuvitellakaan olevani koskaan vähemmän huoliteltu - meikkaan myös joka aamu töihin ja kiinnitän paljon huomiota pukeutumiseen. Kävelen myös lähes poikkeuksetta koroilla. En tee näitä asioita kenenkään muun mieliksi vaan siksi, että kokisin itseäni kauniiksi ja hyväksi.

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suohirviöt haluaisivat kieltää kaunistumisen muilta naisilta, koska ovat itse rumia sekä ulkoisesti että sisäisesti. heidän mielipiteistään ei kannata välittää. Itse miehenä pidän meikkavista ja paljastavasti pukeutuvista naisista, koska he ovat päivän piristys ja silmänilo.

Vierailija
2/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi vastaus: Kateellisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä meikkaaminen ja muu on ihan ok, mutta paljastava pukeutuminen on tyylitöntä ja tyrkkyä.

N41

Vierailija
4/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat halpoja. Hiustenpidennykset, ripsenpidennykset ja rakennekynnet ovat myös todella wt. Aivan halpista. Turha sitä heille selittää, eivät sitä ymmärrä ja haluavat olla alemman tason ihmisiä.

Vierailija
5/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä meikkaaminen ja muu on ihan ok, mutta paljastava pukeutuminen on tyylitöntä ja tyrkkyä.

N41

On meikkaamista ja meikkaamista. Jos joku normaali ihminen ehostaa hiukan luonnollisesti hyvin vähällä meikillä ja miltei huomaamatta, se on eri asia kuin ylipainoisen rumat sotamaalaukset.

Vierailija
6/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: En tee näitä asioita kenenkään muun mieliksi vaan siksi, että kokisin itseäni kauniiksi ja hyväksi.

Tässä on se pointti. Keskity kasvamaan ihmisenä ja kehitä itsellesi hyvä itsetunto, niin voit luopua noista ulkoisista, epäluonnollisista tavoista yrittää kelvata (itsellesi ja muille). Et ole myöskään ihan rehellinen: ettet muka korostaisit ulkonaisia avujasi myös muiden takia. Muiden seuraan ja ulkomaailmaan mennessäsi koet joutuvasi (pääseväsi?) muiden arvioitavaksi, ja haluat näyttää (ulkoisesti) parhaalta versiolta itsestäsi. Narsismia ja/vai huonoa itsetuntoa?

Vierailija
7/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meikkaava ja siististi pukeutuva nainen on narsisti?

Vierailija
8/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

No se on sun mielipide, mutta ei sulla ole mitään oikeutta puuttua muiden asioihin,. Jos joku haluaa olla "tyrkky" niin mitä se sulle kuuluu?

Ap

Vierailija
9/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: En tee näitä asioita kenenkään muun mieliksi vaan siksi, että kokisin itseäni kauniiksi ja hyväksi.

Tässä on se pointti. Keskity kasvamaan ihmisenä ja kehitä itsellesi hyvä itsetunto, niin voit luopua noista ulkoisista, epäluonnollisista tavoista yrittää kelvata (itsellesi ja muille). Et ole myöskään ihan rehellinen: ettet muka korostaisit ulkonaisia avujasi myös muiden takia. Muiden seuraan ja ulkomaailmaan mennessäsi koet joutuvasi (pääseväsi?) muiden arvioitavaksi, ja haluat näyttää (ulkoisesti) parhaalta versiolta itsestäsi. Narsismia ja/vai huonoa itsetuntoa?

Mikä ihmeen pointti? Vaikutat äärimmäisen ahdasmieliseltä ja katkeralta. En missään nimessä halua luopua meikkaamisesta, en koroistani tai muistakaan asioista. Ja miksi en? Rakastan meikata, nautin suuresti näistä asioista. Ne tuovat elämääni iloa ja hyvää mieltä. Ei siihen liity mitään sen erikoisempaa. En näe pienintäkään syytä luopua asioista, jotka tekevät minut iloiseksi, vaikka kuka katkera ihminen väittäisi sen johtuvan narsismista. Ymmärrätkö kuitenkaan, mitä narsismi on?

Ap

Vierailija
10/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meikkaava ja siististi pukeutuva nainen on narsisti?

Joo, monien mielestä.

Esim. tuttavaperheen nainen, psykiatrinen sairaanhoitaja, selitti kaikille, jotka kuunteli, että minä ja siskoni olemme molemmat narsisteja (siis oikeita pers.häiriöisiä narsisteja), koska aloimme meikata teineinä, olimme siis tuolloin 14v ja 16v ikäisiä....

Noilla meikkauksen vihaajilla on aika montakin ruuvia löysällä, ei niitä kannata kuunnella noin yleisesti ottaen. Se on sitä samaa vanhaa naisten kontrollointia mitä aina, naiset yrittää kontrolloida toisia naisia väkisin.

Vierailija
11/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkarit mainittu.

Vierailija
12/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

No se on sun mielipide, mutta ei sulla ole mitään oikeutta puuttua muiden asioihin,. Jos joku haluaa olla "tyrkky" niin mitä se sulle kuuluu?

Ap

Esimerkiksi sillä tavoin, että jos ei työpaikka satu olemaan ilotalo, ei paljastava pukeutuminen kuulu sinne, useimmiten ei myöskään yliampuva ehostus. Meillä oli kerran yksi iso asiakasprojekti, jossa asiakas puuttui erään ihmisen ronskinpuoleiseen hajuveden käyttöön (tyyli: Poison ja määrä: paljon).

Vierailija
13/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole myöskään ihan rehellinen: ettet muka korostaisit ulkonaisia avujasi myös muiden takia. Muiden seuraan ja ulkomaailmaan mennessäsi koet joutuvasi (pääseväsi?) muiden arvioitavaksi, ja haluat näyttää (ulkoisesti) parhaalta versiolta itsestäsi. Narsismia ja/vai huonoa itsetuntoa?

Entä sulla?

Käytät aikaasi muiden arvioimiseen, keksit niille diagnooseja, koska vihaat itseäsi ja olet katkera.

Kumpikohan teistä on se sairas ihminen, sinä, vai tavallinen meikkaava nainen, joka elää omaa elämäänsä.

On ihan normaalia haluta näyttää parhaalta versiolta itsestään, et sinäkään kulje tuolla ulkona roskasäkki päässä tiputellen täitä ympäriinsä, miks et? Onko sinulla esim. narsistinen häiriö, vai peräti huono itsetunto.

Vierailija
14/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumput ja leidit. Leidi on tyylikäs ja hillitty, lumppu paljasteleva ja meikki överinä.

Vierailija
15/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan, kävelen koroilla, mulla on pitkät hiukset ja lakatut kynnet, mutta paljastavasti en ole milloinkaan pukeutunut, tyylikkäästi kylläkin. Mutta saman huomion olen tehnyt että jotenkin on monille kova pala purtavaksi että joku nainen tykkää näyttää nätiltä ja pukeutua nätisti. Kateudeksi sen luokittelisin. En todellakaan ole sen vuoksi alkanut kulkea Crocseissa tukka silmillä ilman meikkiä että saan kuulla että "mikähän toikin luulee olevansa". Ei ei. 

Vierailija
16/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumput ja leidit. Leidi on tyylikäs ja hillitty, lumppu paljasteleva ja meikki överinä.

*uora/madonna dikotomia on maailman vanhin.

Huvittavaa, että naiset itse pitävät sitä innoissaan edelleen yllä, ja vielä maassa, jossa naisilla on edes jotain vapauksia.

Vierailija
17/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole siitä "ettei voi sietää." Itse en meikkaa/pukeudu ronskisti koska mielestäni se huutaa "huomaa mut, huomaa mut, huomassa mut!!"

En vain halua sellaista huomiota.

Vierailija
18/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat halpoja. Hiustenpidennykset, ripsenpidennykset ja rakennekynnet ovat myös todella wt. Aivan halpista. Turha sitä heille selittää, eivät sitä ymmärrä ja haluavat olla alemman tason ihmisiä.

Eli haukut heitä, koska haluat tuntua ylemmyydentunnetta. Kuulostaa varsin järkevältä, jos on huono itsetunto. Muita?

Vierailija
19/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On positiivista jos nainen meikkaa paljon ja käyttää paljastavia asuja. Se piristää meidän heteromiestenkin päivää oikein mukavasti.

Vierailija
20/263 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa aloitusviestiin. Jos käytetään sinun retoriikkaa, niin miksi sinua niin kovasti häiritsee, jos joku haluaa pukeutua ”lumpuksi”?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi