Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä absolutisteja.

Kummaa porukkaa
05.04.2018 |

Ymmärrän sen ettei halua vetää kännejä, mutta sitä en ettei voi edes yhtä viinilasia juoda vaikka ruoan kanssa. Sehän on vain terveellistä.

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Jos pyytäisit niitä puhumaan hitaammin ja käyttämään yksinkertaisempia sanoja?

Vierailija
2/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksikin annos lisää syöpäriskiä, ei se mitään terveellistä ole.

Alkoholiin tottumattomalle se maistuu suussa ihan pas Kalle. Joudutko sinäkin mielelläsi lasin kusta, kun kaverillasi on fetissi juoda kusta ja tuoreenahan se on lähes steriiliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä alkoholin mausta. En pidä siitä tunteesta minkä pienikin määrä alkoholia saa päähäni. Miksi minun pitäisi juoda lasillinen alkoholijuomaa?

Vierailija
4/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Ottaisitko itse vähän herskaa seurana kun muukin seurue ottaa, ettei seura pahoita mieltään?

Vierailija
5/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö myös juoda kirnupiimää, kombutsaa ja kamelinkusta vaikka ei tee mieli? Taidan olla kova absolutisti, on kymmeniä juomia joita en halua juoda, joukossa kiistatta erittäin terveellisiäkin.

Vierailija
6/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Siksi ettei sinun tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa juomisestasi? Viini on pahaa.

Vierailija
7/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi juoda alkoholia jos ei siitä tykkää?

Ja harva alkoholista tykkää heti ensimaistamalta, siitä mausta yleensä opitaan tykkäämään.

Vierailija
8/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on myös kallista,en saisi pienistä tuloistani reilusti säästöön kuten nyt.

Vierailija
9/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi maistuu pahalta. En syö maksalaatikkoakaan, koska se on pahaa.

Vierailija
10/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmistä joka juo viiniä.

Vierailija
11/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan ole absolutisti, kun voin maistaa vähän viiniä ruoan kanssa, mutta oikeasti taidan olla alelrginen alkoholille, koska se saa välittämästi ihoni punoittamaan ja epämukavan olon aikaiseksi. En tästä syystä juo kokonaista annosta, vaan juotan loput puolisolleni. Eihän haittaa?

Enkä oikein tule humalaankaan, vaan lähinnä ärsyynnyn alkoholin haittavaikutuksista. Join kerran 4 annosta, en haastanut riitaa, olin hetken hitusen hilpeämpi, mutta koko ajan ajattelin, että onpa tyhmää touhua ja tästäkö pitäisi osata nauttia? Minusta ei ole alkoholistiksi!

Vierailija
12/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa porukkaa kirjoitti:

Ymmärrän sen ettei halua vetää kännejä, mutta sitä en ettei voi edes yhtä viinilasia juoda vaikka ruoan kanssa. Sehän on vain terveellistä.

Syötkö sitten kaikkia ruokia? Et varmaan pidä jostain mausta tai ruoka-aineesta?

Vierailija
13/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä ihmistä joka juo viiniä.

Sehän on ruuan joukossa syötynä paljon parempaa, oikeasti. Ainakin minun mielestäni.

Vierailija
14/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialaani se ei vaikuta yhtään mitenkään,täysin turha litku.

Vierailija
15/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns pakkoabsolutisti. Olen aina tykännyt alkoholijuomien mausta mutta inhonnut humalan tunnetta. Olen siis ollut enemmän sellainen tissuttelija joka juo ruualla viiniä ja ottaa joskus siiderin, mutta ei ole kännissä. Nyt jostain syystä kroppa ei enää kestä alkoholia. Nousee kuume ja tulee järkyttävät lihaskivut. Maksa ja munuaiset kuitenkin kunnossa joten en tiedä mistä johtuu. Olen nyt sitten vaan ollut ilman alkoholia. Ei varsinaisesti mikään ongelma, mutta kyllä välillä sitä viinilasia kaipaa hyvän ruuan kanssa.

Vierailija
16/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisen pakko juoda seuran takia vaikka maitoa, jos ei siitä pidä. Miten pahasti ap  pahoittaa mielensä jos joku ei samassa seurassa haluakaan jouda maitoa, vaikka ap sitä tarjoaa? Veljeni ei koskaan ole juonut maitoa, mutta ei se minun eläämäni ole mitenkään haitannut.

Ps. mieheni on absolutisti, mutta ei se estä minua juomasta saunalonkeroa. Eikä minun tarvitse siitä tuntea huonoa  omaatuntoa :) Minusta on pelkästään hyvä asia , jos joku ei juo.

Vierailija
17/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi juoda alkoholia jos ei siitä tykkää?

Ja harva alkoholista tykkää heti ensimaistamalta, siitä mausta yleensä opitaan tykkäämään.

Juuri niin.

Joissain tapauksissa mausta ei ole edes kunnolla opittu vielä pitämään, mutta riippuvuus on jo syntynyt jolloin tekee mieli juoda mausta huolimatta.

Vierailija
18/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pitoisia myrkkyjä ei kenenkään ole pakko juoda. Niihin aivan turhaan rahaa ja pahimmassa tapauksessa ne alkavatkin hallita sinua. Kotona tehdyt aidot puna, mustaherukka, vadelma ja muut mehut ovat 100x parempia. Suomessa on aivan käsittämätöntä asennevammaa, jos joutuu perustelemaan ettei halua juoda näitä ed.mainittuja.

Vierailija
19/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen absolutisti. En tosiaan jaksa selitellä kaltaisillesi urpoille miksi en juo. Mä voisin myös kysyä miksi sä juot,jos kiinnostaisi.

Vierailija
20/157 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini maistuu pahalle. Mitä korkeampaa ymmärtämistä tuo nyt oikein vaatii?