Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei mieheni ex!

Vierailija
05.04.2018 |

Voisitko ystävällisesti aurata itse lumet talosi edestä, johon itse vaadit jäädä asumaan eronne jälkeen. Se olisi kohtuullista ottaen huomioon, että mieheni vielä maksaa lainanlyhennykset talosta. Voisitko myös hommata itsellesi paremman auton, ettei tarvitsisi lainata mieheni autoa matkojasi varten. Voisitko myös pitää kiinni sovituista lapsen tapaamisajoista, etkä peru tai muuttele niitä milloin minkäkin syyn vuoksi. Jos sinulla on hoitovuorollasi migreeni, kärsi se, äläkä hälyytä miestäni apuun joka kerta. Hyväksy se, että minun miehelläni ja sinun exälläsi on nyt uusi elämä ja hän on vihdoin onnellinen. Ps. Opettele myös tekemään ruokaa,äläkä pilaannuta elintarvikkeita jääkaappiin!

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän mies ei taida tajuta. Jos lainaa autoa yms. Taitaa vanha suola janottaa.

Kyllä minäkin lainaan autoani eksälle, mutta ei todellakaan vanha suola janota. Eksällä on kaksipaikkainen urheiluauto ja lainaan omaa autoani, kun hänen vanhemmat tulevat kylään. Tulin todella hyvin toimeen appivanhempien kanssa ja sen takia lainaan. Tämä tapahtuu kuitenkin vain max kaksi kertaa vuodessa. Anoppi tykkäsi minusta tosi paljon, ja harmitteli, kun päätin jättää hänen poikansa. 

Vierailija
122/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi olla hyvinkin selvä ennen virallistamista. Ihmiset ovat niin tuomitsevia ka vanhanaikaisia. Ei toimivan suhteen väliin voi mennä, kyllä se on.hajalla jo ennestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero voi olla hyvinkin selvä ennen virallistamista. Ihmiset ovat niin tuomitsevia ka vanhanaikaisia. Ei toimivan suhteen väliin voi mennä, kyllä se on.hajalla jo ennestään

Kyllä. Me asuttiin kaksi vuotta asumuserossa ja nyksäni tapasin kolme viikkoa avioeron jälkeen. Ihan käsitelty oli ero, puitiin se läpi (on off kuvioineen ja erosekseineen) jo sinä harkinta-aikana.

Vierailija
124/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainaki exän kanssa erotessa puhuttiin, että suhdettamme ei voi jatkaa, mutta kun on kerran luvattu toisesta välittää, se jatkukoon sitten ystävyyden muodossa. Ja se jatkui niin kauan, että molemmat pärjäsi ja seisoi omilla jaloillaan. Silloiset nyksät saivat tämän asian hyväksyä tai mennä menojaan. Jos joku on ollut toisen elämässä useita vuosia, on jaettu ilot ja surut, ei sitä joku kiihkeäkään romanssi hetkessä korvaa, eikä oo oikeutta tulla jakelemaan ultimatumeita. Ajan kanssa tilanne luonnollisesti muuttuu niin, että uudesta kumppanista tulee yhä tärkeämpi, ja eksät jää taka-alalle. Meillä ero sujui hyvin, ja elämässä on tänä päivänä ne ihmiset, joiden siinä kuuluukin olla. Edelleen melkein 20 vuoden jälkeen ex on tärkeä mulle, mutta enää emme aktiivisesti pidä yhteyttä.

Mun silmissä ap on hävinny pelinsä heti, kun lähtee uskottelemaan itelleen, että menneen voi pyyhkiä hetkessä pois. Ei voi. Mennyt kulkee mukana, ja mitä enemmän sitä vastaan taistelee, sitä huonompaan asemaan ajaa itteään ja kumppaniaan. Ja jos ”sun” miehes haukkuu vielä eksäänsä, se on merkki että tunteet eksää kohtaan on vielä voimissaan. Paras peliliike sulta ois jollain tasolla ystävystyä eksän kanssa ja auttaa miestäsi käsittelemään keskeneräiset tunteensa häntä kohtaan. Siinä vois olla avaimet aitoon ihmissuhteeseen.

Minun mieheni kohdalla taas he lupasivat toisilleen niin myötä kuin vastamäessä, ja luvattiin olla puolisoita toisille. Ei luvattu mitään sellaista, että kun exä löytää uuden kumppanin, ja potkii aviomiehensä pois uuden tieltä, pitäen itse lapset ja talo, ja kaikki yhteiset tavarat, niin sen kaiken jälkeen miehen pitäisi VÄLITTÄÄ eksästä niin kuin exä ei välittänyt hänestä tipan tippaa, ja tämä välittäminen tarkoittaa tietysti sitä että ExMIES hyppää exvaimon pillin mukaan? Niinpä. Onneksi minun mieheni ei ole tuollainen exässä roikkuva tossuliini, vaan in tehnyt selväksi että minä olen hänen elämänsä rakkaus, ja minä menen aina kaiken edelle. Exvaimo ei pysty enää syyllistämään lasten kautta, lapset ovat ihania ja fiksuja, ja ymmärtävät itsekin miellainen äiti heillä on. Isän kiusaaja.

Vierailija
125/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä LASTA varten, senkin itsekäs haahka. Piha aurataan lasta varten ja autoa lainataan että lasta saa vietyä harrastuksiin ym. Varsinkin jos syyllisyys painaa, kun jätti sinun vuoksesi perheensä. Se kaikki on täysin miehen päätettävissä, eikä sinulla ole siinä sanomista sille exälle mitään, vaan puhu miehellesi. Sinua taitaa vaan suututtaa että miehellä( sinun miehelläsi ja hänen exällään) on vielä yhteinen elämä lapsen kautta, johon sinä et kuulu ja mies tottelee exää eikä sinua.

Noin vammainen varmasti saa kunnalta jotain avustusseteleitä.

Lapset asumaan nyt äkkiä isälleen, niin ei tarvitse hypätä eksän luona lumitöissä, vaan lapsille riittää että isä kolaa yhden pihan.

Vierailija
126/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainaki exän kanssa erotessa puhuttiin, että suhdettamme ei voi jatkaa, mutta kun on kerran luvattu toisesta välittää, se jatkukoon sitten ystävyyden muodossa. Ja se jatkui niin kauan, että molemmat pärjäsi ja seisoi omilla jaloillaan. Silloiset nyksät saivat tämän asian hyväksyä tai mennä menojaan. Jos joku on ollut toisen elämässä useita vuosia, on jaettu ilot ja surut, ei sitä joku kiihkeäkään romanssi hetkessä korvaa, eikä oo oikeutta tulla jakelemaan ultimatumeita. Ajan kanssa tilanne luonnollisesti muuttuu niin, että uudesta kumppanista tulee yhä tärkeämpi, ja eksät jää taka-alalle. Meillä ero sujui hyvin, ja elämässä on tänä päivänä ne ihmiset, joiden siinä kuuluukin olla. Edelleen melkein 20 vuoden jälkeen ex on tärkeä mulle, mutta enää emme aktiivisesti pidä yhteyttä.

Mun silmissä ap on hävinny pelinsä heti, kun lähtee uskottelemaan itelleen, että menneen voi pyyhkiä hetkessä pois. Ei voi. Mennyt kulkee mukana, ja mitä enemmän sitä vastaan taistelee, sitä huonompaan asemaan ajaa itteään ja kumppaniaan. Ja jos ”sun” miehes haukkuu vielä eksäänsä, se on merkki että tunteet eksää kohtaan on vielä voimissaan. Paras peliliike sulta ois jollain tasolla ystävystyä eksän kanssa ja auttaa miestäsi käsittelemään keskeneräiset tunteensa häntä kohtaan. Siinä vois olla avaimet aitoon ihmissuhteeseen.

Minusta paras peliliike olisi antaa toisten pitää ystävyytensä ja etsiä omaan elämäänsä rakkautta muualta. Miksi turhaan lähteä mukaan tuollaisiin kuvioihin, joissa vanhat suhteet kovin vahvoina matkassa mukana? Kun  parempaakin on maailmassa tarjolla.

No niinhän se on, että jos ei kestä kuumaa, kannattaa pysyä pois keittiöstä. Jo ihan alunperin.

Tyhmät ihmiset ei tajua, että ero vaatii aikaa, ja parhaiten siitä selviää sekä aikuiset että lapset päästämällä irti ystävyydessä, kaikessa rauhassa, ei tapellen ja vittuillen.

Jos kuuluu typerysten joukkoon, kannattaa pitäytyä ns. kaltaistensa joukossa ja ettiä sellanen heila jolla ei oo menneisyyden rasitteita.

Vierailija
127/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne palaa vielä yhteen. :-)

Vierailija
128/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kohdalla taas he lupasivat toisilleen niin myötä kuin vastamäessä, ja luvattiin olla puolisoita toisille. Ei luvattu mitään sellaista, että kun exä löytää uuden kumppanin, ja potkii aviomiehensä pois uuden tieltä, pitäen itse lapset ja talo, ja kaikki yhteiset tavarat, niin sen kaiken jälkeen miehen pitäisi VÄLITTÄÄ eksästä niin kuin exä ei välittänyt hänestä tipan tippaa, ja tämä välittäminen tarkoittaa tietysti sitä että ExMIES hyppää exvaimon pillin mukaan? Niinpä. Onneksi minun mieheni ei ole tuollainen exässä roikkuva tossuliini, vaan in tehnyt selväksi että minä olen hänen elämänsä rakkaus, ja minä menen aina kaiken edelle. Exvaimo ei pysty enää syyllistämään lasten kautta, lapset ovat ihania ja fiksuja, ja ymmärtävät itsekin miellainen äiti heillä on. Isän kiusaaja.

Ja oletat aloittajalla olevan samanlainen tilanne koska?

Vierailija
129/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ex mieheni nykyinen, voisitko olla puuttumatta mun ja eksäni välisiin aisioihin,auton lainaamisiin,tai lastenhoitovuoroihin kun jos toinen vanhempi on sairauden vuoksi kyvytön hoitamaan oamlla vuorollaan niin sen toisen niikö pitää paikkaa siinä kohtaa vai pitäiskö jättää lapset heitteille vai etkö tajunnu tätä ko otit miehen jolla lapsia ennestään.Koita hommaa itses vaikka raskaaksi jos saisit sitten enemmän huomiota ja mitä tulee muuhun apuun niin katsos kun on niitä yhteisiä muksuja niin sitä on valmis jo sen takia jeesaamaan toista, mielummin hyvät välitä ko huonot.Sun jutustas paistaa mustasukkaisuus,älä pelkää kyl me ollaan ihan erottu eikä palata yhteen kohan hoidetaan vaan sisvistyneesti asioita,sä toki tykkäisit jos riideltäis ja oltais huonoissa väleissä niin voisit mammapalstalla valittaa kuinka kauhee miehen eksä on.Kasva aikuiseks

Kyllä meillä se vastu lapsista on sillä lähillä. Eli jos lähille tulee flunssa, niin hän ne lapset hoitaa, koska hänelle siitä maksetaan. HETI kun äiti suostuu siihen että lapset ovat 50/50 vanhemmillaan, ja elatusmaksut joko poistetaan kokonaan, tai ne siirtyvät isälle, ja lapsilisät toki myös, niin me alamme hoitaa niitä muksuja lähin roolissa. Silloin ei tarvitse äitin miettiä enää että kuka hoitaa kun hänellä on 36.9 astetta "kuumetta" kahta jo hyvinkin kouluikäistä lasta, vaan hän saa tehdä niin kuin mielii, ja olla muksujensa kanssa joka toinen viikonloppu, niin kuin isä nyt on. MIKSI tämä ei käy? Ja kun se ei kerran käy, niin MIKSI pitää sitten itkeä, kun vaihtoehtoa on äidille tarjottu. Lapset muuttaisivat mielellään meille, mutta äiti ei päästä. Hienoa.

Lapsista viis, pääasia ettei se lähi vaan hyödy senttiäkään niistä miehen maksamista "ruhtinaallista" elareista. Maksaahan se jopa 150€ lapsen kuluja kuukaudessa. 

Luulis että mies joka haluaa lapsensa asumaan luokseen olis aivan helvetin tyytyväinen jos exä ne lapset antais hälle muutenkin kuin tapaamisviikonloppuna. Mutta ei, tämä RAKASTAVA isä vaan laskee senttejä ja ilmoittaa ettei ota lapsia kuin sovittuina viikonloppuina. Hienoa!

Vierailija
130/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä LASTA varten, senkin itsekäs haahka. Piha aurataan lasta varten ja autoa lainataan että lasta saa vietyä harrastuksiin ym. Varsinkin jos syyllisyys painaa, kun jätti sinun vuoksesi perheensä. Se kaikki on täysin miehen päätettävissä, eikä sinulla ole siinä sanomista sille exälle mitään, vaan puhu miehellesi. Sinua taitaa vaan suututtaa että miehellä( sinun miehelläsi ja hänen exällään) on vielä yhteinen elämä lapsen kautta, johon sinä et kuulu ja mies tottelee exää eikä sinua.

Lapset asumaan nyt äkkiä isälleen, niin ei tarvitse hypätä eksän luona lumitöissä, vaan lapsille riittää että isä kolaa yhden pihan.

Maailmassa on hämmentävän avuttomia naisia. Nyxäni exä (siis exä jo vuosia ennen meitä) oli tuollainen, jolta ei onnistunut lumityöt eikä auton huolta - ilmankos rakastui toisella kierroksellaan muhun, naiseen joka oli rempannut yksin vanhan talon ja omistaa tarktorin. :) Tää exä vielä yritti syyllistää miestäni siitä, kun joutui muuttamaan lasten kanssa pois metsän keskeltä - ei osannut hoitaa omakotitaloa yksin.

Vierailija
131/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta paras peliliike olisi antaa toisten pitää ystävyytensä ja etsiä omaan elämäänsä rakkautta muualta. Miksi turhaan lähteä mukaan tuollaisiin kuvioihin, joissa vanhat suhteet kovin vahvoina matkassa mukana? Kun  parempaakin on maailmassa tarjolla.

No niinhän se on, että jos ei kestä kuumaa, kannattaa pysyä pois keittiöstä. Jo ihan alunperin.

Tyhmät ihmiset ei tajua, että ero vaatii aikaa, ja parhaiten siitä selviää sekä aikuiset että lapset päästämällä irti ystävyydessä, kaikessa rauhassa, ei tapellen ja vittuillen.

Jos kuuluu typerysten joukkoon, kannattaa pitäytyä ns. kaltaistensa joukossa ja ettiä sellanen heila jolla ei oo menneisyyden rasitteita.

Turhaan nostat omaa häntääsi ja leimaat typeryksiksi tai kuumaa kestämättömiksi ne, jotka kyllä kestäisi, mutta ei näe mitään syytä kestää.

Vierailija
132/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat kiristää ovelasti. Ja tänä päivänä isän asemassa ei ole hurraamista joten en yhtään ihmettele, että niin monet miehet suostuvat exän pompoteltaviksi.

Ei tämä ole sukupuolesta kiinni. Tiedän aivan järkyttäviä tapauksia, missä mies kiristää kaikella mahdollisilla. Jos ex ei tee juuri niin kuin ex-mies sanoo ja haluaa, niin ex-mies ei: suostu tapaamaan lastaan, ei anna ex-vaimon asua entisessä yhteisessä asunnossa, koska se on miehen nimissä, ex-vaimo kuitenkin maksaa kaikki kulut (asunto hankittiin yhdessä, mutta mies vaati sen omiin nimiinsä ja vaimo suostui, tunnen useita tällaisia tapauksia). Miehen tulojen kasvaessa huomattavasti (oli työtön työmarkkinatuoella, sai suhteilla todella hyväpalkkaisen työn), siitä ei saa ilmoittaa viranomaisille, ettei mies vaan joutuisi maksamaan muutamaa euroa enempää elatusmaksuja, ei osta lapselleen koskaan mitään edes välttämätöntä, kuten talvivaatteita, vaikka äidillä ei oikeasti ole rahaa. Tässä näin alkajaisiksi. Tunnen nämä pariskunnat hyvin, ollut läheinen ystävä tai sukulainen ja vuosia, joskus vuosikymmeniä seurannut läheltä tätä menoa.

Vierailija
133/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sukupuolen mukaan jaetussa mallissa ex-vaimo käy varmaan kokkaamassa ja pesemässä pyykkiä LAPSILLE miehen lähipäivinä/viikkoina. :D 

Vierailija
134/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan nostat omaa häntääsi ja leimaat typeryksiksi tai kuumaa kestämättömiksi ne, jotka kyllä kestäisi, mutta ei näe mitään syytä kestää.

Ei se kyllä oo mitään muuta kuin typeryyttä, jos jättää ihmisen johon oletettavasti on rakastunut. Sen takia että hänellä on historia. Etenkin kun on jo lähtiessään tiennyt, että on tuore ero. Käsittämättömän lapsellista ajattelua, että eron jälkeen joku kymmenenki vuoden liitto ois kuitattu vaan sillä, että löysi uuden ja paremman. Ja jos on kerran paljon parempi kuin se ex, niin millä tavalla se vanha suhde voi olla uhka?

Vierailija
135/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä oo mitään muuta kuin typeryyttä, jos jättää ihmisen johon oletettavasti on rakastunut. Sen takia että hänellä on historia. Etenkin kun on jo lähtiessään tiennyt, että on tuore ero. Käsittämättömän lapsellista ajattelua, että eron jälkeen joku kymmenenki vuoden liitto ois kuitattu vaan sillä, että löysi uuden ja paremman. Ja jos on kerran paljon parempi kuin se ex, niin millä tavalla se vanha suhde voi olla uhka?

Ei kukaan ole niin ihmeellinen, että sen takia sietäisi mukana kulkevaa exää. Jos on parempi, tietää myös saavansa paljon parempaa eikä turhaan jää odottelemaan, että toinen kasvaisi irti exästä, jos ei ole jo valmiiksi kasvanut.

Vierailija
136/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI mies vielä maksaa lainalyhennyksiä talosta missä hän ei itse asu? Siinä toivossa että pääsis sinne vielä asumaan, vai? Kenen kanssa? Aika tossu mieheksi, ei voi muuta sanoa.

Varmistaa, että lapsilla on katto pään päällä. 

Kerrostalon vuokrakämpässäkö ei ole kattoa pään päällä? Miksei ota omaan kotiisa jos on huolissaan? Entä talon omistussuhde sitten?

Vierailija
137/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti aurata itse lumet , johon itse vaadit jäädä asumaan eronne jälkeen" 

Mieheni asuukin aina lumessa. Hän on Kääpiö, maahinen ja näkyy vain minulle.

Outoa että kaikki pitävät minua ja lumessa asuvaa ex-miestäni outona.

Samuel lähti kun sukuni ei hyväksynyt suhdettani saunatonttuun, eli häntä ihmisenä.

Eivät edes huomanneet häntä

ap 

ja minua pidetään hulluna, hih, hullu suku! 

Vierailija
138/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Pyhä Yksinkertaisuus!!!

Ihan sama, olenko terve tai sairas: hoidan lapsen.

Ihan sama, kun v-lee: hoidan lapsen.

Niin kauan kuin lapsi ei muuhun pysty, otan töistä vapaata palkattomana ja hoidan lapsen.

Jos olisi talo, jonka pihaa aurata, auraisin.

Järjetöntä tukeutua johokin mieheen! Idioottimaista!!!!!

Vierailija
139/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti aurata itse lumet talosi edestä, johon itse vaadit jäädä asumaan eronne jälkeen. Se olisi kohtuullista ottaen huomioon, että mieheni vielä maksaa lainanlyhennykset talosta. Voisitko myös hommata itsellesi paremman auton, ettei tarvitsisi lainata mieheni autoa matkojasi varten. Voisitko myös pitää kiinni sovituista lapsen tapaamisajoista, etkä peru tai muuttele niitä milloin minkäkin syyn vuoksi. Jos sinulla on hoitovuorollasi migreeni, kärsi se, äläkä hälyytä miestäni apuun joka kerta. Hyväksy se, että minun miehelläni ja sinun exälläsi on nyt uusi elämä ja hän on vihdoin onnellinen. Ps. Opettele myös tekemään ruokaa,äläkä pilaannuta elintarvikkeita jääkaappiin!

No moi! :) En viitsi, kun ex on luvannut hoitaa auraukset. Ex on ehkä juu sanonut sinulle, että maksaa vielä talolainaa, mutta itse asiassa hän antaa rahaa minulle kuukausittain, että voin ostaa itselleni jotain seksikästä. Exäni on tarjonnut myös autonsa käyttööni, luulin, että tietäisit asiasta?

En ole perunut lapsen tapaamisia tai potenut migreeniä. Ex on halunnut tulla viettämään aikaakanssamme tänne minun kotiin. Jännää, että luulet hänen olevan onnellinen sinun vuoksi. Me sovimme, että kummallakin saa olla ns kulissisuhde. Ettet nyt vain puhuisi omasta jääkaapistasi?

Ihanaa kevättä myös sinulle! T vale-ex ;)

Vierailija
140/172 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moi! :) En viitsi, kun ex on luvannut hoitaa auraukset. Ex on ehkä juu sanonut sinulle, että maksaa vielä talolainaa, mutta itse asiassa hän antaa rahaa minulle kuukausittain, että voin ostaa itselleni jotain seksikästä. Exäni on tarjonnut myös autonsa käyttööni, luulin, että tietäisit asiasta?

En ole perunut lapsen tapaamisia tai potenut migreeniä. Ex on halunnut tulla viettämään aikaakanssamme tänne minun kotiin. Jännää, että luulet hänen olevan onnellinen sinun vuoksi. Me sovimme, että kummallakin saa olla ns kulissisuhde. Ettet nyt vain puhuisi omasta jääkaapistasi?

Ihanaa kevättä myös sinulle! T vale-ex ;)

t. jätetyn exän voimafantasiahahmo (ja kuka olisi niin hullu että ottaisi rahaa hepeneisiin exältään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän