hei mieheni ex!
Voisitko ystävällisesti aurata itse lumet talosi edestä, johon itse vaadit jäädä asumaan eronne jälkeen. Se olisi kohtuullista ottaen huomioon, että mieheni vielä maksaa lainanlyhennykset talosta. Voisitko myös hommata itsellesi paremman auton, ettei tarvitsisi lainata mieheni autoa matkojasi varten. Voisitko myös pitää kiinni sovituista lapsen tapaamisajoista, etkä peru tai muuttele niitä milloin minkäkin syyn vuoksi. Jos sinulla on hoitovuorollasi migreeni, kärsi se, äläkä hälyytä miestäni apuun joka kerta. Hyväksy se, että minun miehelläni ja sinun exälläsi on nyt uusi elämä ja hän on vihdoin onnellinen. Ps. Opettele myös tekemään ruokaa,äläkä pilaannuta elintarvikkeita jääkaappiin!
Kommentit (172)
Hei mieheni ex. Hommaapa sinä itsellesi vaikka uusi mies, niin ei tarvitsisi jatkuvasti roikkua entisessä ja puuttua hänen elämäänsä. Pihtasit viimeiset pari vuotta liitossanne ja kun mies löysi uuden jo alkoi haarat levitä. Mut eipä kiinnostanut enää.
Vierailija kirjoitti:
Hei ex mieheni nykyinen, voisitko olla puuttumatta mun ja eksäni välisiin aisioihin,auton lainaamisiin,tai lastenhoitovuoroihin kun jos toinen vanhempi on sairauden vuoksi kyvytön hoitamaan oamlla vuorollaan niin sen toisen niikö pitää paikkaa siinä kohtaa vai pitäiskö jättää lapset heitteille vai etkö tajunnu tätä ko otit miehen jolla lapsia ennestään.Koita hommaa itses vaikka raskaaksi jos saisit sitten enemmän huomiota ja mitä tulee muuhun apuun niin katsos kun on niitä yhteisiä muksuja niin sitä on valmis jo sen takia jeesaamaan toista, mielummin hyvät välitä ko huonot.Sun jutustas paistaa mustasukkaisuus,älä pelkää kyl me ollaan ihan erottu eikä palata yhteen kohan hoidetaan vaan sisvistyneesti asioita,sä toki tykkäisit jos riideltäis ja oltais huonoissa väleissä niin voisit mammapalstalla valittaa kuinka kauhee miehen eksä on.Kasva aikuiseks
Täysin samaa mieltä, ei pidä huolia miestä jolla lapsia ja tämän mukana se ex sillä väistämättä siinä joutuu olla tekemisissä puolin ja toisin. Ja toki autellaan myös ihan lasten vuoksi toisiaan. Näin myös meillä
Vierailija kirjoitti:
Hei mieheni ex. Hommaapa sinä itsellesi vaikka uusi mies, niin ei tarvitsisi jatkuvasti roikkua entisessä ja puuttua hänen elämäänsä. Pihtasit viimeiset pari vuotta liitossanne ja kun mies löysi uuden jo alkoi haarat levitä. Mut eipä kiinnostanut enää.
Kaikkea te uskottekin mitä ne tiedän miehet puhuu meistä entistä. :D
Erosiko mies exästään kun ensin petti häntä sinun kanssasi?
Ei vaan eroa oli tehty jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Eli he eivät olleet vielä eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itsesi keskelle kesken olevaa eroprosessia pistänyt kestä myös sen seuraukset :D
Miksi ei vaan voi suoraan vastata? Jokainen osaa tuosta rivien välistä lukea, että ero ei vieläkään ole täysin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itsesi keskelle kesken olevaa eroprosessia pistänyt kestä myös sen seuraukset :D
Miksi ei vaan voi suoraan vastata? Jokainen osaa tuosta rivien välistä lukea, että ero ei vieläkään ole täysin selvä.
Selvästikin miehellä on vielä tahtoa ja tunteita olla läsnä perheensä arjessa.
Nuo on kuule pelkästään miehen ja hänen alkuperäisen vaimonsa välisiä asioita jotka eivät kuulu sinulle millään tavalla. Jos et kestä olla kakkonen ei niin ei kannata ottaa eronnutta tai "eronnutta" miestä. Turha siitä on exää syyttää, hän ei ole sinulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen aloittajan on pirun vaikea yrittää puhua mustaa takaisin valkoiseksi :D
Siihen, että sä korvaat jonku eksän menee vuosia aikaa. Itepä läksit.
Jos toinen vanhempi on sairs, niin eikö kaikkein luonnollisilta ole olettaa toisen hoitavan lapset silloin?
Kun tapasin mieheni hän sanoi ensimmäiseksi että on ollut jo pitkään onneton eikä enää tunteita vaimoa kohtaan, mutta vaimo ei mistään hinnasta halua eroa lapsen takia. Myös minulla ero meneillä. Kun sitten mies vihdoin sai sanottua että nyt se on loppu, on ex tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen kaikkea. Asuu vieläpä mieheni vanhempien vieressä ja käy joka päibä haukkumassa siellä miestäni ja minua.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni hän sanoi ensimmäiseksi että on ollut jo pitkään onneton eikä enää tunteita vaimoa kohtaan, mutta vaimo ei mistään hinnasta halua eroa lapsen takia. Myös minulla ero meneillä. Kun sitten mies vihdoin sai sanottua että nyt se on loppu, on ex tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen kaikkea. Asuu vieläpä mieheni vanhempien vieressä ja käy joka päibä haukkumassa siellä miestäni ja minua.
ok
Tätä minä olen ihmetelly monessa keskustelussa, että mistä nää ihmiset kaivaa näitä "tietojaan"? Eihän ap ole kertonu oikein mitään tässäkään keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku nykytrendi, että vaikka on vielä ero vireillä, niin pitää jo uuteen suhteeseen hypätä? Minä en käsitä tätä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen aloittajan on pirun vaikea yrittää puhua mustaa takaisin valkoiseksi :D
Jos tuo nyt edes oli aloittajan kommentti.
Se on nykytrendi, kun pihtaavat vaimot haluavat kynsin hampain roikkua kiinni miehissään, omakotitaloissaan, pakastetuissa mansikoissaan, autoissaan, kynttilälyhdyissään, Muumi-mukeissaan eli KULISSEISSA!
Kuulkaas kitkerät nyksät, näistä kaikista ongelmista olisitte päässeet sillä että olisitte suosiolla etsineet oman miehen ettekä olisi tukeneet kriisissä kituuttavan avioliiton väliin. Helppo ymmärtää, miksei se mieskään pysty pohjimmiltaan teitä halpoja opportunisteja arvostamaan.
Varmistaa, että lapsilla on katto pään päällä.