hei mieheni ex!
Voisitko ystävällisesti aurata itse lumet talosi edestä, johon itse vaadit jäädä asumaan eronne jälkeen. Se olisi kohtuullista ottaen huomioon, että mieheni vielä maksaa lainanlyhennykset talosta. Voisitko myös hommata itsellesi paremman auton, ettei tarvitsisi lainata mieheni autoa matkojasi varten. Voisitko myös pitää kiinni sovituista lapsen tapaamisajoista, etkä peru tai muuttele niitä milloin minkäkin syyn vuoksi. Jos sinulla on hoitovuorollasi migreeni, kärsi se, äläkä hälyytä miestäni apuun joka kerta. Hyväksy se, että minun miehelläni ja sinun exälläsi on nyt uusi elämä ja hän on vihdoin onnellinen. Ps. Opettele myös tekemään ruokaa,äläkä pilaannuta elintarvikkeita jääkaappiin!
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
No hyvinhän tämä tuntuu näin toimivan.
Ainakin yhtälössä on kaksi tyytyväistä henkilöä.
Taitaa ap olla se tämän "suhteen" kolmas pyörä...
MIKSI mies vielä maksaa lainalyhennyksiä talosta missä hän ei itse asu? Siinä toivossa että pääsis sinne vielä asumaan, vai? Kenen kanssa? Aika tossu mieheksi, ei voi muuta sanoa.
Eihän tuossa oo muuta ongelmaa kuin se et mies ei osaa laittaa rajoja exälleen ja arvostaa nykyistä liittoaan. Kuin myös sinulla on pieniä omanarvontunto-ongelmia kun pitää vähätellä exän ja miehes suhdetta. Exät on mitä on. Ei niihin ja niiden haasteisiin kannata tuhlata sekuntiakaan. Kaikki on sinulta itseltäs pois mitä miehen exää ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI mies vielä maksaa lainalyhennyksiä talosta missä hän ei itse asu? Siinä toivossa että pääsis sinne vielä asumaan, vai? Kenen kanssa? Aika tossu mieheksi, ei voi muuta sanoa.
Missä mies on oikeasti kirjoilla, tulee mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi miehesi lainaa exälleen autoa? Tai miksi antaa hänen pompottaa itseään? Älä vaan sano, että yyyh mies on niin kiltti. Eri asia olla hyvissä väleissä lasten takia, mutta siihen ei todellakaan vaadita auton lainailuja ym.
Minä lainaan ihan ystävällisyyttä. Se on kuitenkin minun auto ja oma päätös kelle lainaan. Ei siinä sen kummempaa takana.
Mieshän se tuntuu tässä olevan se, joka hövelisti haluaa olla auttamassa. Ap sinuna miettisin oletko pelkkä laastari.
Miksi kirjoitat tämän eksälle etkä miehellesi?
Eiköhän nuo asiat riipu miehestäsi.
Mies haluaa tukea ja rahoittaa ykkösvaimoa, ei sinua, ap!
Että tälläinen henkilökohtainen viesti =)
Hihiii, aika katkera tämä ap muija :D sellaista se elämä on ,ei mene aina ihan käsikirjoituksen mukaan :)
Vähän on tossukka sun mies jos ei itse osaa sanoa exälle EI ??!!
Selvästi mies kaipaa entistä takaisin ja koittaa hyvin teoin saavuttaa päämääränsa. Kauanko olet tuntenut miehen ap.? Meillä mies halusi minut takaisin vaikka itse lähti. En kyllä enää ottanut, mutta on nyt yksin, koska laastari en ollut minä.
Kyllä se mies sanoisi ei, jos haluaisi. Ei siis mikään tossukka vaan tekee mitä tahtoo, auttaa rakastaan.
Itse en huolisi tollasta miestä. Pihinä ja itsekkäänä akkana en pystyis ilman ruumita kattelemaan että mieheni makselisi entisen muijansa lainanlyhennyksiä😤😠
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi miehesi lainaa exälleen autoa? Tai miksi antaa hänen pompottaa itseään? Älä vaan sano, että yyyh mies on niin kiltti. Eri asia olla hyvissä väleissä lasten takia, mutta siihen ei todellakaan vaadita auton lainailuja ym.
No yyyh, meillä ainakin mies oli ihan oikeasti kiltti, ei exäänsä vaan lapsiaan kohtaan. Siinä oli aikoinaan miehen pakko loikkia exänsä tahdon mukaan milloin kuskaamaan akkaa kauppaan, milloin lainasi autoa, milloin rahaa, milloin kävi kokoamassa huonekaluja ym. Koska jos tätä ei tehnyt, exä esti lapsia näkemästä isäänsä. Hups vaan kun vaihtopäivänä mies kolkutteli tyhjän asunnon oven takana kun ex oli ilmoittamatta lähtenyt reissuun lasten kanssa, lasten puhelimista oli "akku loppu" kun mies yritti soittaa ja exä jätti vastaamatta omaansa kun yritti sitten hänelle soittaa... Ynnä muuta vastaavaa kiusantekoa. Siinä vaiheessa kun lapset oli jo teinejä, mies lopetti exänsä pillin mukaan hyppimisen ja sen seurauksena ei nähnyt lapsiaan yli puoleen vuoteen. Lopulta asia kääntyi niin, että kumpikin lapsista asui meillä täysi-ikäiseksi saakka.
Jos mies olisi lopettanut exänsä passaamisen kun lapset olivat pienempiä, olisi yhteys lapsiin katkennut kokonaan tai heidän välinen suhteensa ainakin kärsinyt kovasti. Kas kun kaikki exänsä pillin mukaan tanssivat miehet eivät ole tahdottomia tossukoita vaan pikemminkin uskoisin että suurin osa yrittää tasapainoilla tällaisten idioottiexien kanssa niinkuin meillä...
Ai luoja että näitä lukiessa muistaa kiittää luojaansa että niin ite kun exäkin ollaan täyspäisiä ja molemmille lapsemme prioriteetti ykkönen!
Naiset osaavat kiristää ovelasti. Ja tänä päivänä isän asemassa ei ole hurraamista joten en yhtään ihmettele, että niin monet miehet suostuvat exän pompoteltaviksi.
Ja mitään noista miehen rakas entinen puoliso ei tekisi ellei MIES kaikkea tuota mahdollistaisi.
Hei ex mieheni nykyinen, voisitko olla puuttumatta mun ja eksäni välisiin aisioihin,auton lainaamisiin,tai lastenhoitovuoroihin kun jos toinen vanhempi on sairauden vuoksi kyvytön hoitamaan oamlla vuorollaan niin sen toisen niikö pitää paikkaa siinä kohtaa vai pitäiskö jättää lapset heitteille vai etkö tajunnu tätä ko otit miehen jolla lapsia ennestään.Koita hommaa itses vaikka raskaaksi jos saisit sitten enemmän huomiota ja mitä tulee muuhun apuun niin katsos kun on niitä yhteisiä muksuja niin sitä on valmis jo sen takia jeesaamaan toista, mielummin hyvät välitä ko huonot.Sun jutustas paistaa mustasukkaisuus,älä pelkää kyl me ollaan ihan erottu eikä palata yhteen kohan hoidetaan vaan sisvistyneesti asioita,sä toki tykkäisit jos riideltäis ja oltais huonoissa väleissä niin voisit mammapalstalla valittaa kuinka kauhee miehen eksä on.Kasva aikuiseks
No hyvinhän tämä tuntuu näin toimivan.
Ainakin yhtälössä on kaksi tyytyväistä henkilöä.