Inceliys on valinta ja asenne
Ei, se ei johdu siitä että on yksin. Eikä se johdu siitä että on katkeroitunut. Se johtuu siitä että on valinnut kuulua incelyhteisöön ja suhtautua naisiin ja parisuhteessa oleviin miehiin vihamielisesti. Tee itsellesi palvelus ja tule pois. Asennetta voi muuttaa ja se voi helpottaa puolison löytymistä.
Kommentit (25)
Onhan tossa perää. Yksinäisyys eikä mikään muukaan asia ei ole mikään oikeutus ja syy alkaa luuseriksi. Ainoastaan sillä on väliä mitä niillä korteilla tekee mitkä nyt on kädessä ja valinnan suorittaa jokainen ihan itse.
Vanhapiikuus ei ole valinta kun on rumaksi syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa perää. Yksinäisyys eikä mikään muukaan asia ei ole mikään oikeutus ja syy alkaa luuseriksi. Ainoastaan sillä on väliä mitä niillä korteilla tekee mitkä nyt on kädessä ja valinnan suorittaa jokainen ihan itse.
Kai sanot tämän myös niille, jotka ovat vaikka halvaantuneita selästä alaspäin, että se ei ole mikään oikeutus lopettaa kävely?
Niinpä. Pääosa on normaaleja/tavallisia/fiksuja sinkkumiehiä, joilla haussa esim. sopiva nainen perheen perustamiseen tai muuten vain elämänkumppaniksi. Incelit on marginaali-ilmiö, joka jyllää täällä netissä. 💩 Tarkoituksesi on hyvä, mutta se mitä olen nähnyt täällä, niin enpä itse asiassa toivo heille naisystävän löytämistä. Ihan sairasta naisten halventamista, äänioikeuden poistovaatimusta jne. Ei tuollaisilla miehillä pidä olla koskaan naisystävää.
Mitä se inceliys meinaa kun siitä niin suuna päänä torvetaan ? Ei kai taas jokin trendijuttu kuten esimerkiksi AH-DH ?
Minä en kelvannut naisille koskaan jo kauan ennen kuin katkeroiduin ja aloin lietsoa vastakkainasettelua netissä. Jos naiset edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamatomuutta vaikkei olisi mitään kriteerejä miestä kohtaan, niin alkaisi ymmärrystä löytymään katkerille yksinäisille miehille.
Siitä syystä aiheesta ei juuri viitsitä keskustella virallisesti niin että niitä incel miehiäkin kuultaisi kun kävisi nopeasti selväksi miten epäreilua parisuhdemarkkinoilla on ja miten etuoikeutettuja naiset on miehiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se inceliys meinaa kun siitä niin suuna päänä torvetaan ? Ei kai taas jokin trendijuttu kuten esimerkiksi AH-DH ?
Se on ikiaikainen hyljeksittyjen miesten heikko asema, jolle on keksitty nyt hieno ja helppo nimi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelvannut naisille koskaan jo kauan ennen kuin katkeroiduin ja aloin lietsoa vastakkainasettelua netissä. Jos naiset edes teoriassa voisivat kokea samaa totaalista kelpaamatomuutta vaikkei olisi mitään kriteerejä miestä kohtaan, niin alkaisi ymmärrystä löytymään katkerille yksinäisille miehille.
Siitä syystä aiheesta ei juuri viitsitä keskustella virallisesti niin että niitä incel miehiäkin kuultaisi kun kävisi nopeasti selväksi miten epäreilua parisuhdemarkkinoilla on ja miten etuoikeutettuja naiset on miehiin verrattuna.
Minä olen nainen ja minut lenpattu tosi rumalla tavalla, eikä korvaajaa ole löytynyt. En silti ole vihainen kaikille miehille siitä. Yhdelle vain.
Vähän sama kuin sanoisi jonkun valinnen masennuksen tai alkoholismin. Ei ihan niin yksinkertainen asia. Naisissakin on valtavasti luonnevikaisia, aikaansaamattomia ja katkeria yksilöitä mutta heille miehet antaa aina mahdollisuuksia. Ei haittaa edes mielenterveysongelmat toisin kuin miehen syöksee yksinäisyyteen pelkkä ujous.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pääosa on normaaleja/tavallisia/fiksuja sinkkumiehiä, joilla haussa esim. sopiva nainen perheen perustamiseen tai muuten vain elämänkumppaniksi. Incelit on marginaali-ilmiö, joka jyllää täällä netissä. 💩 Tarkoituksesi on hyvä, mutta se mitä olen nähnyt täällä, niin enpä itse asiassa toivo heille naisystävän löytämistä. Ihan sairasta naisten halventamista, äänioikeuden poistovaatimusta jne. Ei tuollaisilla miehillä pidä olla koskaan naisystävää.
Niinpä. Mutta jos he oikeasti luopuvat naisia halventavasta asenteesta, heille voisi löytyä puoliso. Siis tarkoitan että tosiaan hylkää nuo sairaat ajatukset ja alkaa nähdä naiset ihmisinä. Ei kai kenenkään tarvitse kärsiä virheistään kun on korjannut ne?
Vierailija kirjoitti:
Saat sen kuulostamaan siltä että jokaisen pitäisi pystyä olemaan mestari pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja minut lenpattu tosi rumalla tavalla, eikä korvaajaa ole löytynyt. En silti ole vihainen kaikille miehille siitä. Yhdelle vain.
Olet varmaankin lähemmäs 40 oleva neitsyt joka ei ole koskaan kelvannut kenellekkään mihinkään? Minä en ole koskaan saanut kuin pakkeja naisilta ja olen pitänyt lähinnä kädestä kiinni vastakkaista sukupuolta. En minäkään kaikkia vihaa ja pari nais kaveria löytyy, muttei hekään minua ikinä kelpuuttaneet suhteeseen.
Jaettu uhri-identiteetti: Incel-yhteisöissä ajatellaan, että yhteiskunta ja naiset syrjivät tai halveksivat fyysisiltä tai sosiaalisilta ominaisuuksiltaan heikommassa asemassa olevia miehiä.
Naisviha ja misogynia: Vaikeudet parisuhteissa selitetään usein naisten itsekkyydellä, pinnallisuudella ja kohtuuttomilla vaatimuksilla.
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Naisilla se involuntary celibacy -> InCel vain tulee vääjäämättä vastaan jossakin iässä eivätkä ne enää kelpaa kenellekään. Siksi niistä tulee kiukkuisia hiivanhajuisia inkeleitä, jotka kirjoittelevat kaiket päivät tälle paskasivustolle, että kaikki pitää kieltää!
Palstalla jankkaaminen on AP:n aivovamma eikä valinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta jos he oikeasti luopuvat naisia halventavasta asenteesta, heille voisi löytyä puoliso. Siis tarkoitan että tosiaan hylkää nuo sairaat ajatukset ja alkaa nähdä naiset ihmisinä. Ei kai kenenkään tarvitse kärsiä virheistään kun on korjannut ne?
Silloin nämä miehet näkyisi ja kuuluisi vielä vähemmän missään ja sitä naiset haluaakin. Täälläkin käsketään monesti päättämään elämä jos valittelee naisten nirsiudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan mies ottaisi naista nurkkiinsa ja menettäisi rauhansa, rahansa ja vapautensa saamatta mitään vastineeksi?
Siitä voi parantua eheytyshoidolla