Otetaanko AV-mammojen MELKEIN SUKUA JULKKIKSELLE -ketju! :D
Kommentit (113)
- olen tarjoillut ruokaa Kata Kärkkäiselle, Palefacelle, Harri Haataiselle, Sedu Koskiselle, suomalaisille näyttelijöille jne..
-olen ollut samassa hississä Juha Veijosen kanssa
-olen nähnyt Spede Pasasen lentokentällä vuonna -88 :)
Äitini on sitä mieltä, että miesten tulee tervehtiä ensin naista. Häntä tuli kadulla vastaan tutun näköinen mies ja hän ilmeisesti katsoi niin painostavasti, että näyttelijä moikkasi. Äiti moikkasi takaisin ja vasta sitten tajusi, ettei kyseessä ollutkaan hänen varsinainen tuttunsa.
Olin 80-luvulla mukana Kilvanlaulajat -kisassa ja maikkarin studioilla nähtiin yksi jos toinenkin julkkis, joilta pyydettiin nimmarit. Spede, Vesku, Simo Salminen, Katri Helena, Hannele Lauri ja joitain uutistenlukijoita.
Olli-Pekka Karjalainen oli kerran kanssani yhtä aikaa Stokkan astiaosastolla =)
Henkka Hyppösenkin olen nähnyt. Vau.
- Olen hypännyt laskuvarjolla Mikko Leppilammen kanssa
- Olen Kari Vepsä on äitini pikkuserkku
- Olen ollut samassa hiihtohississä Tom Pöystin kanssa
- Suvi-Anne Siimes on tullut monta kertaa samalla bussilla Helsingistä
Jos luettelisin kaikki julkkikset, joihin olen törmännyt - siihen menisi koko ilta!
Matkustin talvella Bangkokin lennolla kaksi penkkiriviä sen Idols -juontajakundin takana (nimi?....)
* Jouko Turkka kehui junassa lastani söpöksi. =)
* Näin Taikuri Luttisen kaupassa pari kk sitten.
* Arlene Kotala on halannut lastani.
* Lapseni on sukua Niklas Hagmanille
* Mieheni on kyläillyt erään kuuluisan jalkapalloilijan luona.
käveli tänään vastaan paikallisessa marketissa! On se vaan niin komea, varsinkin sellaisissa casual-vaatteissa.... mmm.... Minä siinä lasta leikitin ja pudottelin silmiäni ;)
Piia-Noora Kaupin anoppi oli mun liikkaope ala-asteella, ja olen käynyt Piitun miehen kans samaa lukiota.
Tytti Isohookana-Asunmaan mies oli mun hissan ope.
Maija Rask oli mun äidin luokkakaveri.
Antti Niemi (jalkapalloilija) seukkas teininä mun kaverin kaa.
Valentin Kononen oli vaimonsa kanssa samassa ryhmässä tutustumassa Naikkarilla muutama vuosi sitten.
t. 13x tai jotai
Kalle Palanderin kans ollaan samalta paikkakunnalta lähtöisin ja ollaan uitu samassa uimaseurassa. Se on jopa käyny meillä (ei kyllä minun vieraana) ja olen kuskannu sen autolla kotiin. Sitten oon melkein sukua aika monelle suomalaiselle näyttelijälle, koska olen työskennellyt teatterissa ja ollu mm. samoissa pikkujouluissa vaikka kenen kans. Juu, ja sitte oon opiskellu samaa pääainetta ja yhtäaikaa Maija Vilkkumaan kans. Ai, tää on paras: mun pikkuserkku on leikkinyt Victorian, Madden ja sen prinssi kans. Mun velipuoli on Ruotsissa jonkun sortin julkkis, ja mua huvittaa kauheesti, jos ihmeset on ihan onnessaan, jos näkee jossain, jonkun tv:stä tutun :) Tän julkkisprofiilin perusteella ainakin rakkaat siskoni ja ehkä pari ystävääkin voisivat tunnistaa mut! Terkkuja tutuille! T. hyvin väsynyt minä
* Olen ollut SMG:n Terhin kanssa samassa koulussa; hän oli vuotta ylempänä kuin minä.
* Olen ollut Stina Toljanderin kanssa samassa bussissa eräällä Ruotsin reissulla.
* Olen ollut yhtä aikaa baarissa Jari Litmasen ja Jari Kurrin kanssa.
* Olen ollut samassa bussissa Tommi Tabermannin kanssa.
* Linda Lampenius ja Göran Porvali kävelleet vastaan Aleksilla.
* Olen jutellut puhelimessa työasioista Kimmo Vehviläisen kanssa.
* Suuren seikkailun 2004 se höpöttäjä jätkä (en muista nimeä, mutta joka ollut töissä Espanjassa jne. vaalea tukka, säpinää toisen kilpailijan kanssa) oli samaan aikaan Suomenlinnan Siwassa.
* Olen jutellut Jonna Tervomaan kanssa muutaman sanan.
* Erkki Tuomioja oli yhtä aikaa tankkaamassa autoaan ja näin hänet myös kerran mansikoita ostamassa.
*olen ollut Sinikka Mönkäreen kanssa samoissa juhlissa
*Maija Rask on ollut siskoni neuvolantäti
*olen ollut salkkareiden " Maaritin" kanssa samassa kahvilassa
*Hector, pyysi ystävältäni ketsuppia jäähallin snagarilla
*Pelle Miljoona, seurusteli koulukavereni kaverin äidin kanssa
*Heikki Kinnusen, jonka kanssa asun samassa kaupunginosassa, ja olen nähnyt hänet useasti kaupassa
*Kemopetrolin Kalle, jonka kanssa olen jutellut baarissa
Kesällä 2004 näin Lauri Nurksen ja Idols- ym. juontaja Heikin Särkänniemessä. Niitten seurassa oli joku kolmaskin julkkis, mutten millään muista kuka! No anyway, piireissä pyöritään sekä minä että mies!