Otetaanko AV-mammojen MELKEIN SUKUA JULKKIKSELLE -ketju! :D
Kommentit (113)
*Kumparelaskija Janne Lahtela on suunnilleen serkun kummin mummon kaima = ) eli hyvin läheinen sukulainen.
*Ystäväni naapurissa asuu Göran Porvali
*Olen joskus aikoinaan viettänyt iltaa (lähinnä sammuneen) Toni Niemisen kanssa samassa seurueessa.
*Siskoni on nähnyt Nina Heralan ollessaan töissä.
*Juha Mieto on ystäväni ukin paras kaveri.
*Näin Mika Myllylän vaimonsa kanssa kerran R-kioskilla karkkia ostamassa
Olen Megaluokan julkkis!!!
-äidin joku tosi kaukainen pikkuserkku tms. on erkki liikanen, siis suomen pankin eki
- mun entisen isäpuolen veljen vaimo oli samalla luokalla koulussa j.karjalaisen kanssa
- himin villen pikkuveli on ollut meillä kekkereissä
- hanna siitonen on ollut mun lapsen vahtina kun olin pieni (se tunsi silloin mun veljen)
- mä olin essi wuorelan lasten aamuohjelmassa, kaksikin kertaa...
mutta mäåhän oon siis melkein julkkis )olin myös popklubin yleisössä ja mut näki telkkarissa aika hyvin, ja olin kyllä bb:n yleisössä ja silloinkin pärstä näkyi aika hyvin)
Savosta kotoisin. JA taas yksi muistui mieleen : pääsin yhden miss Suomen kanssa ylioppilaaksi samasta lukiosta samana vuonna. Luokaton lukio, joten en voi kehuskella että samalla luokalla ja siis serkkuja, mutta ehkä pikkuserkkuja kumminkin.. :)
t:25
Vierailija:
-äidin joku tosi kaukainen pikkuserkku tms. on erkki liikanen, siis suomen pankin eki
- mä oon ollu Aki Sirkesalon kans samoilla synttäreillä
- mun mies pääsi melkein soittaan Tarja Turusen häihin
- mä oon puhunu Olli Lindholmin kanssa puhelimessa
- mun veli on soittanu Irwinin ja Eero Avenin taustabändissä
- mun sisko on mailaillu Simo Frangenin kanssa
- Andy McCoy on mun serkunserkunpikkuserkunkolmannenserkunserkunisänpikkuserkku, eli todella läheistä sukua!
ja mun paras kaveri on ollut sillee eppujen eks-basistin tyttären kanssa.
-Eräs nykyinen ministeri on isäni pikkuserkku
-Olen kätellyt Joonas Hytöstä
-Poikaystäväni on palvellut kaupassa mm. Pate Mustajärveä ja Timo Rautiaista
-Siskoni oli vähän aikaa sitten ryyppäämässä Agnes Pihlavan ex-miehen kanssa
-Olen nähnyt Helsingissä Salkkareitten Helin ja Annikan vaateostoksilla
-Eräs Urheiluruudun/Ruutulipun juontaja on poikaystäväni serkku, olen ollut myös hänen häissään
-Siskollani oli joskus jotain peliä Yön kitaristin tai basistin kanssa
-Siskoni on herännyt samasta sängystä Matti Nykäsen kanssa
-Poikaystäväni kaveri tuntee Matti Nykäsen sekä PMMP:n Paulan
-Euran Daltonit (vai mitä lie olivatkaan, ne rosvoveljekset siis) ovat ex-poikaystäväni äidin serkkuja (tai jotain...)
Teräsbetonin rumpali on kaverin veli ja erittäin mukava mies.
Marco B:n kanssa , Oon nähnyt Wilma Shilewskin monesti cittarissa ja mun äiti on puhunut sen kanssa , Eremenko Jr on yrittänyt iskeä mun kaveria...ym : ))
Marion Rung -olen ollut heillä synttäreillä pariin otteeseen
Ruben Stiller - nähnyt sen livenä ainakin 10 kertaa
Andy McCoy - Moikkas kahvilassa ja huikkas päälle, Mitäs tyttö
Pertsa Reponen - Olin sen pojan kanssa samalla luokalla
BB Antti -Juteltiin Baarissa
Tää on ihan tosi, jenkeissä ollessani olin moneen otteeseen yhden NBA pelaajan kanssa treiffeillä, sain tietää sen vasta kun lopetin tapailun. Ja kyllä vitutti!!!
Sit oon tosi paljon melkein sukua jennifer anistonille ku kävelin sitä vastaan ja samoin madonnalle ja sen lapsille, niin ja niille turvamiehille, koska mun lapsi ja sen lapset leikki samassa puistossa ainakin 45 minaa
mä oon suomen parhaana pidetyn ammattinyrkkeilijän avovaimon hyvä ystävä, Juho Tolppola kyseessä :)
oikein mukavia ihmisiä koko perhe, lapsemme leikkivät useinkin yhdessä! :)))
joukkueessa kuin yks tv-toimittaja ja mun serkku on rallibisneksessä - ihan niin kuin mm-tasolla. Mun siskon kaveri on moninkertainen Suomen mestari palloilulajissa. Mun työkaverin vaimo on tv:ssä töissä. Mun opettajan siskon mies oli sm yhdessä palloilulajissa. Miksei kukaan ole tullut multa vielä pyytämään nimikirjoitusta? Tämmönen meriittilista ja kaikki.
- Ben Zyskowicz on lapsena asunut minun isoisäni talossa yhden kesän.
- Olen pussaillut André Wickströmin kanssa.
- Mieheni on asunut samassa rapussa Pepe Willbergin kanssa silloin kun oli lapsi.
- Isäni juopotteli useasti BADDINGIN kanssa.
- Kirka on lenkkeillyt pari kertaa minun ohitseni.
- Olen ollut syömässä samassa ravintolassa Vesa-Matti Loirin kanssa, siis samaan aikaan ;)
- Olen myös ollut syömässä samaan aikaan samassa ravintolassa Tanja Karpelan ja Sauli Niinistön kanssa, sillon kun ne oli pari.
- Isäpuoleni on tehnyt Irwin Goodmanille paljonkin pientä puusepänhommaa.
Kyllähän minäkin sitten olen jo julkkis...
- olen ollut samassa baarissa Kristiina Elstelän kanssa ja kysynyt häneltä humalapäissäni että onko hän Titta Jokinen, AUTS!
- Salkkareiden Ismoa näyttelevän tyypin kanssa olen myös monta kertaa ollut samaan aikaan samaisessa baarissa kuin ed. kohdassa.
ai niin ja Merja Larivaara myös, ei kuitenkaan Teatterikorkeassa , heheh!
Nipa Neumannin äiti on ollut työkaverini, Juha Veijonen iski mulle silmää baaritiskillä. No, tunnustettava on että oikeasti en ole sukua kellekään
julkulle, ainakaan tietääkseni, mies on yhden menestyneen naisurheilijan serkku
- mun isä on kotoisin samalta paikkakunnalta kuin UKK
- Lauri Nurksen isä on mun työkaveri
- Riitta Väisänen ja Uuno Turhapuron appiukko kävivät kaupassa, jossa olin töissä
- olen myynyt Jukka-Pekka Palolle rapuja
- Jouko Turkka on maksanut minulle ostoksensa shekillä monta kertaa
- olen asunut samassa talossa Peter von Baghin kanssa
- ex-jääkiekkoilija Timo Susi on työkaverini
- Renny Harlin pyysi minua mukaansa autoon (en mennyt)
- Joel Hallikainen on laulanut minulle kahden kesken " Niin minä neitonen sinulle laulan..." ja säesti kitaralla.
- Mieheni on kirjaimellisesti törmännyt Jaqkues Chiraqiin (MITEN SE KIRJOITETAAN?) Pam. Ja poks. Tuli jätkä kulman takaa ;)
- Olin Kymppitonnissa julkkisten kanssa
- Lapseni on sukua Lolan lapselle
- Ja itse olen suoraan alenevassa polvessa..... (top secret)
tutun setä on seukannu anssi kelan äidin kanssa
ja joku mun isän puolen sukulaisista on sanoittanut katri helenan " anna mulle tähtitaivas" -biisin.
mun kaverin vanhempien firman asiakkaana on ollut irwin goodman.
ja sama kaveri on melkein ollut silleen negative-yhtyeen snack:n kanssa! huhhuh!
- mun mies olisi kerran päässyt Neumannin roudariksi, vaan ei sitten jaksanut mennä
- mun mies jutteli Jarmo Mäkisen kanssa ja sanoi sille, että se on maailman paras näyttelijä
- mun mies on ollut samassa lukiossa yhden miss Suomi -finalistin kanssa
- mun mies on tanssinut vanhojen tansseissa yhden urheilijan vaimon kanssa (siis tyttö ei vielä silloin ollut naimisissa tietenkään:))
- mies soitti kerran radioon ja pääsi vastaamaan yhteen kilpailuun, että oikeastaan se on julkkis itsekin!