Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?

Vierailija
04.04.2018 |

Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”

Kommentit (465)

Vierailija
181/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki seiskan "kohukaunottaret" liian paljon meikkaavat ja transun näköiset naiset jotka täyttävät itseään liikaa. Esimerkkinä Suvi Pitkänen ja sen taustatanssi transystävät pikkupubeissa.

Vierailija
182/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ei kaunottarista tule oikein ketään mieleen - niitä on niin paljon. Tiina Jylhä - vai mikä hänen nimensä nykyään lieneekään.

Mutta se on minua aina kylmännyt, kun Joel Harkimoa sanotaan komeaksi. Ihan oikeesti. Onhan se tietysti Harkimo, mutta joku raja....

Ja anteeksi - menin ihan OT, kun kaunottarista piti puhua, mutta pakko oli mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki seiskan "kohukaunottaret" liian paljon meikkaavat ja transun näköiset naiset jotka täyttävät itseään liikaa. Esimerkkinä Suvi Pitkänen ja sen taustatanssi transystävät pikkupubeissa.

Juu, Suvi Pitkänen! Voi kauheata, se oli joskus ihan nätti nainen, mutta voi kamala, mitä sille on tapahtunut!! Ja onkohan se oikein hyväksi hänelle, että mediat rummuttavat hänen "kauneuttaan" - eikö kukaan uskalla sanoa, että nyt on mennyt aivan metsään. Kaikki.

Vierailija
184/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaa ja pastellia blogisti

Vierailija
185/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se gorillan näköinen Miss Helsinki.

Vierailija
186/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä aikoinaan sanoi Salkkarien Isabellaa kaunottareksi, josta ajattelin että mitä ihmettä...

Vierailija
187/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Souri ja Lotta Näkyvä.

Vierailija
188/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miranda Kerr - näyttää aivan 15 vee tavis teiniltä

Nicolas Cage - oikeesti jonkun mielestä komea??

Edellä mainittu Sarah Jessica Parker - malliesimerkki miten joidenkin mielestä laihuus=kauneus

Cagea ei ole koskaan erityisemmin hehkutettu komeaksi. Cagen valttikortti on taviksen ulkonäkö, sopii monipuolisiin rooleihin.

Vierailija
189/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helena, naama nykyään pumpattu pyöreäksi täytteillä.

Vierailija
190/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Harkimo olisi kiva nähdä ilman meikkiä. Onhan se uskomaton rungoltaan, mutta tuo julkisuushuoran maine on aika iso turn off.

Kaikki KArdashianit: Oksettavia feikkejä kaikki. 

Vierailija
191/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Anistonin suosiota vähän ihmettelen. Eräässä amerikkalaisessa lehdessä oli kerran kysely, kenen kanssa miehet haluaisivat mennä Valentine's day treffeille ja Jennifer oli ykkösenä. Minun mielestäni aika maskuliinisen näköinen.

Vierailija
192/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi joku bruce willisin tytär jolle iltapaskan päätoimittajalla on kalu kovana. Siis jostakin jenkkien rumasta nobodysta pitää tehdä juttuja suomalaiseen lehteen. Wtf iltis.

Modern familyn isotissinen teini on toinen jota en ymmärrä miksi pitää tehdä juttuja. Tosin se nyt on ihan ok näköinen. Ei kuitenkaan mikään iso julkkis eikä kovin kaunis.

Vierailija
193/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että olisi joku salaseura joka kontrolloi suomalaisia medioita jotka yrittävät nostaa rumia muijia julkkiskaunottariksi. Kunhan tarpeeksi monta kertaa toistetaan valhe niin suuret massat saadaan uskomaan. Varmaan joku rumien femakoiden salaseura jota saadaan kiittä noista sanneista saaroista ja miss helsinkeistä.

Vierailija
194/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnie Driver

Vierailija
195/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi joku bruce willisin tytär jolle iltapaskan päätoimittajalla on kalu kovana. Siis jostakin jenkkien rumasta nobodysta pitää tehdä juttuja suomalaiseen lehteen. Wtf iltis.

Modern familyn isotissinen teini on toinen jota en ymmärrä miksi pitää tehdä juttuja. Tosin se nyt on ihan ok näköinen. Ei kuitenkaan mikään iso julkkis eikä kovin kaunis.

Tuohon vielä että iltiksen hakukoneen mukaan rumer williksestä on tehty 38 juttua ja ariel winteristä yli 50. Jotain outoa noissa kyllä on.

Vierailija
196/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize Theron, en tykkää rooleissa eikä säväytä punaisilla matoilla. Suomalaisista se "rakkauslääkäri" Mikko Leppilammen exä ei myöskään ole kaunis mun kriteereillä. Mutta monet näistä tykkää, mutta mun mieleen enemmän persoonalliset naamat ja tyylit.

Vierailija
197/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Vain harva ihminen on kaunis tai komea aivan jokaisen mielestä. 

Olen muuten huomannut, että jotkut naiset ovat selvästi naisten ja toiset miesten suosiossa. Kiira Korpi tuntuu olevan sellainen täti-ihmisten ihannetyttö.

Tämä nykyinen somessa läträäminen on läpeensä naurettavaa. Jossain lukee "kaunotar" ja klikkauksia ja mainostuloja satelee. Koskahan tähän totaaliseen tyhjänpäiväisyyteen kyllästytään?

Olisi tervettä muistaa, että positiivinen ulkonäkö voi olla niin monenlaista. Joku on kaunis, joku söpö, joku miellyttävä, joku salaperäinen tai persoonallinen. Karismaattisuus, eloisuus, läsnäolo eivät myöskään välity vain kuvasta.

Pitäisi arvostaa erilaisuutta enemmän. 

Minusta taas luulen, että Kiira on enemmän miesten mieleen kuin naisten. Ainakin koulussa Kiira sai nuorten miesten (20-25v.) jalat veteliksi ja häntä pidettiin hyvin kauniina.

Olen törmännyt samaan! Yksi miespuolinen ystäväni hehkutti, että Kiira Korpi on aivan jumalainen täydellinen nainen ja menee tyyliin Bar Rafaelin ohi. Suu mulla loksahti auki. Voi se olla että miehet ja naiset ovat mieltyneet eri piirteisiin!

Itse olen havainnut, että miehet viehättyvät feminiinisistä kasvonpiirteistä (kuten biologian perusteella kuvitella saattaa). Kiirallahan on hyvin herkät ja feminiiniset piirteet.

https://pbs.twimg.com/profile_images/549677884483203073/6I3MZjPN_400x40…

Olen havainnut tämän saman ilmiön myös IRL - miksi kaveriporukasta joku tietty vetää miehiä jatkuvasti puoleensa, vaikka muut olisivat yhtä hyvän näköisiä? Havaintojeni mukaan hyvin feminiiniset piirteet selittävät. Naiset ihailevat myös vähän androgyynimpiä piirteitä; esimerkiksi contouringilla pyritään muotoilemaan kasvoista mahdollisimman kapeat, ihaillaan luisia poskipäitä jne. Silmämeikissä on muitakin ihanteita kuin suuruus ja nukkemaisuus.

Nämä ovat ihan mielenkiintoisia juttuja. Ja varmasti mieltymyspoikkeuksia on molemmissa sukupuolissa, mutta tämän olen itse havainnut hyvin selkeänä ilmiönä.

Vierailija
198/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scarlett Johansson. Ihan järkyttävät huulet.

Julia Roberts.

Suosikkeja, olet väärässä. Aivan varmasti.

Vierailija
199/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopez 

Minusta hän ei ole mitenkään erityisen kaunis, toki on ne pitkät sääret ja uhkea kroppa, mutta kasvot eivät rehellisesti sanottuna ole kovin kauniit. Jos hän olisi lyhyt (joku 160cm pitkä), niin kukaan tuskin katsoisi päinkään tai asettaisi häntä jonkun latinojumalattaren rooliin. :D 

Vertaa Jennifer Lopez ja Jessica Biel?

Lopez jumalisen kaunis ja Jessica tavallinen tallaaja

Vierailija
200/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Tervon vaimoa sanottu kauniiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi