Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Jennifer aniston. Hevostamman jonka pitää verhoutua hiuksiin
Melania Trump.
Liikaa kasvokirurgiaa, tyly ja muovinen ilme, liian oranssi...
Sarah Jessica Parkerin hehkutusta olen aina ihmetellyt sinkkuelämää sarjassa. Roolihahmona ihan hyvä, mutta ulkonäkö on ruma. Laiha, jänteikäs hevosnaama. Tosi ruma, tyylitajuton nainen.
Jeni Vartiainen on kaunis. Oon nähnyt Sara Shafakin ja on kaunis, ei ollut paljon meikkiä .
Titanic-pariskunnan molemmat puoliskot. Silloin ja nykyään.
Miranda Kerr - näyttää aivan 15 vee tavis teiniltä
Nicolas Cage - oikeesti jonkun mielestä komea??
Edellä mainittu Sarah Jessica Parker - malliesimerkki miten joidenkin mielestä laihuus=kauneus
Minttu Räikkönen kuten joku aiemmin mainitsi. Sanokaa joku mikä tekee hänestä erityisen kauniin? Samanlaisia vartaloita näkee jokaisella treenaavalla naisella ja kasvot eivät ainakaan ole mieleenpainuvat.
Amanda Harkimo. Kyllä, monet tuntemani miehet ovat kehuneet häntä. Kaunotar kuulemma siksi, koska hyvä kroppa ja pienikokoinen. Omasta mielestäni näyttää apinalta, mutta kai naisilla ja miehillä on eri kaukeuskäsitykset.
Emilia Seppänen, se joku perintöprinsessa. Todiste siitä, että meikki ja kuvankäsittely tekee ihmeitä mutta livenä nähtynä on tasoa tavis mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Joo voitte toki sanoa Jenni Vartiaista rumaksi jos sitä mieltä olette, mutta näistä Kivilahden "seurapiirikaunotar" -sisaruksista ette voi olla kanssani eri mieltä:
https://im.mtv.fi/image/3038272/portrait/368/614/75302b29bd4421a68e9d28…
Olen niin samaa mieltä! Aina puhutaan kaunottarista kun oikeasti oikeampi olisi se sadun toinen osapuoli
Salma Hayek en ole ymmärtänyt ikinä. Ihmetelly jo -90 luvusta lähtien
Ellen Jokikunnas.
Näyttää miehestä naiseksi leikatulta.
Miksiköhän tämä ketju saa olla? Nimiä mainittu ja henkilökohtaisuuksista tehty jutunaihetta?
Viikonloppuna meillä oli täällä täysin harmiton ja hauska turn off ketju (missä EI mainittu ketään nimellä) niin tämä poistui tosi äkkiä!
Kaikki silikonijulkkikset näyttää samalta. En osaa sanoa rumia mutta mulla alkaa aivot vastustaa ”liian täydellisiä” niinku esim beyonce tai jessica alba. Niissä ei ole seksiä lainkaan kun ne on niin täydellisiä.