Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez
Minusta hän ei ole mitenkään erityisen kaunis, toki on ne pitkät sääret ja uhkea kroppa, mutta kasvot eivät rehellisesti sanottuna ole kovin kauniit. Jos hän olisi lyhyt (joku 160cm pitkä), niin kukaan tuskin katsoisi päinkään tai asettaisi häntä jonkun latinojumalattaren rooliin. :D
Että mitenkä? Jennifer on 164cm pitkä. Mitkä pitkät sääret? Muijalla on iso peffa ja nätti naama ja pitkä liehuva tukka, niillä se ratsastaa eikä millään säärillä. Laulu- ja näyttelijäntaidoista ei viitsi edes puhua.
Joidenkin mielestä pieni on kaunista. Kuten minun. 165cm on maksimipituus kauniille naiselle. Pituus tekee miehekkääksi.
M40 ja 183cm
Vierailija kirjoitti:
Bhahhah täällä mainitaan just monia kauneimpia julkkiksia, ketjun nimi pitäisi olla ”julkkis kuka on niin kaunis että olet kateellinen ja haukut häntä vauva.fissä”
Arvasin että tuohon tulee noin paljon alapeukkuja, mutta tällaisissa aiheissa se vaan kertoo että olin oikeassa:D
Ei ole mitään nolompaa kuin aikuiset ihmiset haukkumassa muita ihan aiheetta, toki te itse pidätte tätä normaalina ja sen takia idiootteja ja kiusaamista onkin
Cameron Diaz
Uma Thurman
Kirsten Dunst
Gisele Bundchen
Scarlet Johansson
Bea Toivonen
Heidi Sohlberg
Kiir Korpi, Sara Sieppi, Scarlett Johansson, Paula Vesala, Jennifer Lawrence..
...ja Maisa Torppa. En vaan nää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle
Tämä. Onkohan anorektikko ? Laiha, luinen.
Pippa Middleton. Muka "perheen kauniimpi sisko".
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala.
Kehutaanko häntä yleisesti muka kauneudesta? Tavis ulkonäöltään, mutta viehättävä ja karismaattinen multitalentti.
Useasti jo Paula Vesala mainittu. En väitä rumaksi todellakaan, mutta kuka häntä kaunottarena on pitänyt? En ole törmännyt.
Tero kirjoitti:
Saimi Hoyer, ex-Nousiainen
En usko, että häntä moni tavis kauneudestaan ihailee, mallina ollut sitä mitä haettiin. Niille on eri kriteerit.
Bea Toivonen
Beth Ditto
Gigi Hadid (hänen siskonsa Bella on aivan fantastisen kaunis, mutta kirurgialla on siihen osansa)
Martina Aitolehti
Kaunis elämä -sarjasta Lola Odusoga ja Tarja Smura (hyvännäköisiä yhä, mutta eivät enää huippukaunottaria joita kumpikin oli parikymmentä kiloa sitten)
Katherine Kelly Lang
Pamela Tola
Miehistä joita yleensä pidetään kauniina, en oikein osaa sanoa mitä mieltä olen Mikko Leppilammen ulkonäöstä. Hyvä, joo, mutta ei minun henkilökohtainen unelmani. Hänessä on minun silmiini samaa kuin ylemmäs kirjoittamassani "Brooke" Katherine Kelly Langissa, että kaikki kunnossa mutta viimeinen silaus jää puuttumaan, että olisin ihan wau.
Ei sinänsä julkkis, mutta julkkiksen puoliso eli Lauri Markkasen vaimo Verna Aho. En ymmärrä, miksi hänestä uutisoidaan kaunottarena ja muuta. Aika tavallisen näköinen tyttö. Arvojensa puolesta ehkä haulaisi itsekin olla jotain muuta, kuin vain "kaunotar" tai "kuvankaunis"
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä julkkis, mutta julkkiksen puoliso eli Lauri Markkasen vaimo Verna Aho. En ymmärrä, miksi hänestä uutisoidaan kaunottarena ja muuta. Aika tavallisen näköinen tyttö. Arvojensa puolesta ehkä haulaisi itsekin olla jotain muuta, kuin vain "kaunotar" tai "kuvankaunis"
Olen pistänyt merkille, että julkkismiesten tyttöystäviä ja vaimoja tai mitä seuralaisia nyt tahansa aina kehutaan kaunottariksi, vaikka minkänäköinen harakka olisi ukolla käsipuolessa. Ja nyt en todellakaan tarkoita tuota Vernaa, en edes tiedä, minkänäköinen hän on. Varmasti ihan nätti nainen.
Mutta niin, se on varmaan maan tapa, että jos on julkkis tai sellaisen käsipuolessa, on kaunotar. Perhana - minun täytyy äkkiä hommata kuuluisa mies, niin kaunistun kummasti ilman mitään käsittelyjä! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että julkkismiesten tyttöystäviä ja vaimoja tai mitä seuralaisia nyt tahansa aina kehutaan kaunottariksi, vaikka minkänäköinen harakka olisi ukolla käsipuolessa. Ja nyt en todellakaan tarkoita tuota Vernaa, en edes tiedä, minkänäköinen hän on. Varmasti ihan nätti nainen.
Mutta niin, se on varmaan maan tapa, että jos on julkkis tai sellaisen käsipuolessa, on kaunotar. Perhana - minun täytyy äkkiä hommata kuuluisa mies, niin kaunistun kummasti ilman mitään käsittelyjä! ;D
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/stt-ja-seiska-l…
Siinä Verna. Ei minkään näköinen mielestäni.
Mutta tuo on kyllä totta! Aina kaikkien julkkisten puolisot ovat lehdistön mukaan kuvankauniita.
Scarlett Johansson, Jennifer Aniston, Heidi Sohlberg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu Haber. Ihan Askon myyjän näköinen
Ketä Askoa se myy?
Nauroin ääneen 😂😂
Askon myyjän näköinen, aivan loistokommentti
Erika Vikman. Oudot kasvot. Laatikkomainen pää. Ja lauluääni aivan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle
Niinpä. Sisarensa Catherine on perheen naisista ylivoimaisesti kaunotar. Myös Meghan Marklea paljon kauniimpi.
Ja kaikista heistä naisellisin ja tyylikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle
Tätä en ole minäkään koskaan käsittänyt. Kate on sata kertaa kauniimpi.
Mullele tulee mieleen leuhka pimu....