Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Heidi Willman.
Juuri tämä.Miten se voi olla Miss Suomi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Vain harva ihminen on kaunis tai komea aivan jokaisen mielestä.
Olen muuten huomannut, että jotkut naiset ovat selvästi naisten ja toiset miesten suosiossa. Kiira Korpi tuntuu olevan sellainen täti-ihmisten ihannetyttö.
Tämä nykyinen somessa läträäminen on läpeensä naurettavaa. Jossain lukee "kaunotar" ja klikkauksia ja mainostuloja satelee. Koskahan tähän totaaliseen tyhjänpäiväisyyteen kyllästytään?
Olisi tervettä muistaa, että positiivinen ulkonäkö voi olla niin monenlaista. Joku on kaunis, joku söpö, joku miellyttävä, joku salaperäinen tai persoonallinen. Karismaattisuus, eloisuus, läsnäolo eivät myöskään välity vain kuvasta.
Pitäisi arvostaa erilaisuutta enemmän.
Minusta taas luulen, että Kiira on enemmän miesten mieleen kuin naisten. Ainakin koulussa Kiira sai nuorten miesten (20-25v.) jalat veteliksi ja häntä pidettiin hyvin kauniina.
Olen törmännyt samaan! Yksi miespuolinen ystäväni hehkutti, että Kiira Korpi on aivan jumalainen täydellinen nainen ja menee tyyliin Bar Rafaelin ohi. Suu mulla loksahti auki. Voi se olla että miehet ja naiset ovat mieltyneet eri piirteisiin!
Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi. En ymmärrä.
Taas osa täällä parjatuista, kuten Kiira Korpi, Heidi Klum ja Charlize Theron kaikki upeita.
Vierailija kirjoitti:
Catherine Zeta-Jones
Oi Mun Catherine crush. Murskattuna.
M
Roope Salminen! Eikä käy yhtään yhteen tän jo mainitun Siepin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi. En ymmärrä.
Taas osa täällä parjatuista, kuten Kiira Korpi, Heidi Klum ja Charlize Theron kaikki upeita.
Voi miten päinvastaista mieltä olenkaan kanssasi! Kiira Korvelta puuttuvat täysin huulet, on kuin luuranko irvistäisi ja muutenkin muistuttaa lähinnä hamsteria. Heidi Klum ja Charlize Theron ok, ja Jenni Vartiainen & Sara Sieppi ylivoimaisesti Suomen kauneimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu
Ei kyllä kauniiksi voi Abreuta sanoa. Söpö jollain lapsellisella pikkutyttömäisellä tavalla ehkä muttei kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Täysi pommi.
Pommipa hyvinkin mutta eri tavalla kuin sinä väität.
Miten joku kehtasi mainita Johnny Deppin?! :D
Siis mun sydän sulaa heti kun vaan vilahtaakin missä tahansa leffassa, oli sitten Pieni Suklaapuoti tai Pirates... Ja kun avaa suunsa nii sit sulaa sielukin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu
Ei kyllä kauniiksi voi Abreuta sanoa. Söpö jollain lapsellisella pikkutyttömäisellä tavalla ehkä muttei kaunis.
Anna on sexy.
t. Hopeakettu
Sex and the cityn Carrie.
Varmaan kaunis, kun on ohjelmaan valittu, mutta kuitenkin melkonen hevosnaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez
Minusta hän ei ole mitenkään erityisen kaunis, toki on ne pitkät sääret ja uhkea kroppa, mutta kasvot eivät rehellisesti sanottuna ole kovin kauniit. Jos hän olisi lyhyt (joku 160cm pitkä), niin kukaan tuskin katsoisi päinkään tai asettaisi häntä jonkun latinojumalattaren rooliin. :D
Että mitenkä? Jennifer on 164cm pitkä. Mitkä pitkät sääret? Muijalla on iso peffa ja nätti naama ja pitkä liehuva tukka, niillä se ratsastaa eikä millään säärillä. Laulu- ja näyttelijäntaidoista ei viitsi edes puhua.
Panisin silti.
t. Hopeakettu
Monesti nämä kiistat varmasti tulevat siitä, että joku hurmaantuu kokonaispakettina (karisma + ulkonäkö) jostain ihmisestä että sitä ei osaakaan katsoa ns. objektiivisesti, pelkkää kauneutta tai komeutta. Vaikka kauneuskin on toki subjektiivista.
Esim. Damian Lewisin hehkutusta ihmettelin aina, koska ei ole silmääni mitenkään kummallisen näköinen. Sitten näin hänet Homelandissa ja lumouduin siitä vetovoimasta, silmistä ja presenssistä.
Myös Ryan Goslingin hype ihmetytti, kunnes näin La La Landin ja hän oli mielestäni siinä aivan hurmaava. Itse pidän kumpaakin näistä näyttelijöistä nykyään myös komeina, mutta ymmärrän hyvin jos joku sanoo ettei heissä ole mitään ihmeellistä. Samaan tapaanhan se käy kun ihastuu, huonot puolet häviävät.
Vierailija kirjoitti:
Sarah Jessica Parker
Tämä!
Jannika B. Mikä siinä naisessa on aitoa?