Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Jennifer Lawrence - tavis
Cameron Diaz - kauhea
Dew Barrymore -tavis
Suomessa mm Amanda Harkimo (en kyllä tiedä,kuka hän on, joku ex-missi?) on ihan tavis Sabina Särkkä (mikä hänkään lienee ammatiltaan?)
Vierailija kirjoitti:
Joo voitte toki sanoa Jenni Vartiaista rumaksi jos sitä mieltä olette, mutta näistä Kivilahden "seurapiirikaunotar" -sisaruksista ette voi olla kanssani eri mieltä:
https://im.mtv.fi/image/3038272/portrait/368/614/75302b29bd4421a68e9d28…
Mun mielestä nämä ovat kuin Tuhkimon siskopuolet 🙄
Jennifer Lopez
Minusta hän ei ole mitenkään erityisen kaunis, toki on ne pitkät sääret ja uhkea kroppa, mutta kasvot eivät rehellisesti sanottuna ole kovin kauniit. Jos hän olisi lyhyt (joku 160cm pitkä), niin kukaan tuskin katsoisi päinkään tai asettaisi häntä jonkun latinojumalattaren rooliin. :D
jennifer Biel. tavallisen näköinen, löytyy täällä Turussa joka kulmasta.
Kaikki jokseenkin tavallisen näköisiä ilman meikkiä ja laittamista.
Jenni Vartiainen
Anna Puu
Amanda Harkimo
Margot Robbie, en ymmärrä sitä hehkutusta, mitä esim youtuben kommenteissa on, kun katsoo videoita.
En todellakaan ole itse mikään kaunotar, mutta kyllä sitä usein ihmettelee kun jotain kuvaillaan kaunottareksi ja omaan silmään ei kyseinen henkilö ole mitenkään kaunis. Juu, saattaa olla kyllä persoonallinen ja karismaattinen, mutta ei kaunotar.
Itse en käsitä prinsessa Dianan ylistämistä kauniiksi. Mutta taatusti oli valovoimainen henkilö ja itsekin lapsena leikin prinsessaleikkejä Dianana.
:-DDDDDDDD