Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Alina. En ymmärrä. Söpö kyllä, mutta ei kaunis.
Kuka Alina?
En ymmärrä Jennifer Anistonin mainitsemista tässä ketjussa.
Onkohan niin, että kateus syö av-mammoja.
Jennifer on samalla sekä persoonallisen kaunis, klassisen kaunis, että tavismaisen kaunis.
Oli tätä myös ennen nuorena tehtyä nenäleikkaustaan.
Sitten mainitaan vielä joku oikeasti ruma julkkis samassa lauseessa, ettei voi edes alapeukuttaa.
Olette te laskelmoivia!
Kolkatan Olka kirjoitti:
Kolkoimman kaunottaren kruunun saa Kivilahden toinen tytär, jonka etunimeä en muista.
Kivilahtien äiti on vanhuksenakin paremman näköinen kuin tyttärensä. Monesti kaunotar äidin tytöt ovat taviksia. Johanna Raunion tyttäret ovat isänsä Erkki Hakkaraisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.
Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.
Jennillä on taas tumma oma väri, latvat vaaleammat. Nousiko pykälissä ennalleen?
Vierailija kirjoitti:
Alina. En ymmärrä. Söpö kyllä, mutta ei kaunis.
Kuka Alina? Julia Roberts, ruma suu. Jennifer Aniston, oikeasti ruma naama, etenkin jykevä ja miehekäs leuka. Ja Jenniferin hiuksista vouhottamistakaan en ole koskaan ymmärtänyt, ihan tavan hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.
Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.
Jennillä on taas tumma oma väri, latvat vaaleammat. Nousiko pykälissä ennalleen?
No Jennille ei vaaleat vaan sovi, saa ihon näyttämään valjulta. Itselläni sama juttu. Ja tuo Lola on nuorenakin ollut tavallisen nykerönenän näköinen pulloposki, ei todellakaan mikään suuren luokan kaunotar. Ja nykyäänhän se on päästänyt itsensä lihomaan ja rupsahtamaan oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututit nyt palstan blondit.
Itse asiassa Jennin aito hiusväri on maantienvaalea.
Purkista saa väriä. Vaihtaisi takaisin tummaan.
Uskoisin että Jennin oma hiusväri on lähellä tätä nykyistä. Vaalea hän ei ole ollut enää vuoteen.
https://www.instagram.com/p/Bf3OG1lFgsr/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
https://www.instagram.com/p/BgwJoi3FDpk/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Jennifer Anistonin mainitsemista tässä ketjussa.
Onkohan niin, että kateus syö av-mammoja.
Jennifer on samalla sekä persoonallisen kaunis, klassisen kaunis, että tavismaisen kaunis.
Oli tätä myös ennen nuorena tehtyä nenäleikkaustaan.
Sitten mainitaan vielä joku oikeasti ruma julkkis samassa lauseessa, ettei voi edes alapeukuttaa.
Olette te laskelmoivia!
Hohhoijaa, oletko joku hysteerinen jennifer-fani, vai mistä tuo purkaus... Itsekin olen aina pitänyt häntä ennemmin rumana kuin kauniina, mutta en ole kateellinen; hän vaan ei ole edes nätti minun mielestäni. Katsos kun kaikilla ei voi olla samaa makua kuin sinulla, eikä kaikkien muiden mielipiteet ole vääriä, vaikka niin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututit nyt palstan blondit.
Itse asiassa Jennin aito hiusväri on maantienvaalea.
Purkista saa väriä. Vaihtaisi takaisin tummaan.
Uskoisin että Jennin oma hiusväri on lähellä tätä nykyistä. Vaalea hän ei ole ollut enää vuoteen.
https://www.instagram.com/p/Bf3OG1lFgsr/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
https://www.instagram.com/p/BgwJoi3FDpk/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Siis tämän naisenko te olette useita kertoja tässäkin ketjussa haukkuneet rumaksi lättänaamaksi? Katsotaanko me samaa ihmistä laisinkaan???
Vierailija kirjoitti:
Kolkatan Olka kirjoitti:
Kolkoimman kaunottaren kruunun saa Kivilahden toinen tytär, jonka etunimeä en muista.
Kivilahtien äiti on vanhuksenakin paremman näköinen kuin tyttärensä. Monesti kaunotar äidin tytöt ovat taviksia. Johanna Raunion tyttäret ovat isänsä Erkki Hakkaraisen näköisiä.
Mutta vanha sanonta väittää, että tyttäret, jotka muistuttavat isäänsä, ovat onnekkaita. Ja sama toisinpäin: Äitinsä näköön tulleet pojat ovat onnekkaita.
Mielestäni nättejä kyllä, mutta evät kaunottaria: Diana, Anne Kukkohovi, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Liv Tyler, Minttu Räikkönen.
Nämä kaikki on varmaan jo ketjussa mainittu mutta sanonpa silti muutaman esimerkin:
- Jennifer Lawrence
- Kiira Korpi
- Jennifer Aniston
- Gwyneth Paltrow
- Selena Gomez
- Scarlett Johansson
Nättejä ovat toki kaikki mutta eivät minun silmissäni kauniita. Tykkään enemmän klassisesta kauneudesta, nämä ovat ehkä ennemmin sellaisia ns. persoonallisia tapauksia kasvoiltaan.
Paula Vesala järkyttävät rypyt! Ja Sara Sieppi yögh!
Monet ns. huippumallit ei mun mielestä näytä juuri millekään. Joillakin on jotain outoa tai erikoista ulkonäössä, silmät kaukana toisistaan, hammasrako tms. Näyttelijöissä on paljon kauniimpia ihmisiä.
Niina Herala vai mikä Backman hän nykyisin onkaan. Pitkä naama, tulee mieleen ravihevonen. Ja kaula jatkuu ja jatkuu. En ole kenelläkään naisella nähnyt yhtä pitkää kaulaa. En muuten hauku kenenkään ulkonäköä, mutta mallien oletetaan olevan kauniita.
Ihme, ettei Pihla Viitalaa ole vielä mainittu.. Tavallisen ja arkisen näköinen, mutta hyvällä tavalla.
Minttu Räikkönen