Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Se on Keira, ei Kiera Knightley.
Keira muistuttaa nauraessaan aika paljon sitä laulajatäti Susan Boylea, etenkin sivuprofiilista :).
Keira muistuttaa Lena Headeytä (Game of Thronesin Cersei). Kasvot ja kropat hyvin samankaltaiset. Myös puhetyyli samanlainen. Voisivat näytellä pikku- ja isosiskoa.
Ja molemmat todella kauniita. Mua ihmetyttää miten tummahiuksiselle Lenalle sopii niin hämmentävän hyvin se kullankeltainen pitkä peruukki. Lyhyt peruukki taas ei niinkään (luonnolliset omat lyhyet hiukset kylläkin!), mutta hahmon kehityksen kannalta se onkin olennaista ett ei oo enää niitä prinsessahiuksia ja hempeitä mekkoja. Sori OT :D
Cheyenne Järvinen.
Naomi Watts.
Saara Aalto.
Suvi Pitkänen.
Frendien Rachel.
Johanna Tukiainen (vai väittääkö vain itse?)471
Vierailija kirjoitti:
Anu Saagim
Lienee jo mummoiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu Saagim
Lienee jo mummoiässä.
Joten?
Toistoa, mutta Sara Sieppi. Hänessä on jotain pikkusievää söpöilyä, joka ei viehätä. Toisaalta vaikeata sanoa, olisinko tätä mieltä, jos hänen naamansa ei näkyisi jatkuvasti eri jutuissa. Mutta kasvoissa ei ole särmää, joka viehättää itseäni.
Ihmetyttää, kun Saara Aalto on mainittu täällä monesti, kun ei kai hän mikään missi ole väittänytkään olevansa? Tai en ole ymmärtänyt, että muutkaan suhtautuisivat häneen siten. Ei hänen ulkonäössään tosin mitään vikaa ole, joskin side-cut on jo aika nähty.
En ymmärrä miksi noita ulukomaalaisen näkösiä kotkia hehkutetaan joka mediassa.
Se yksi minkä silikonista tehty riinta alkoi vuotamaan mätää
samoin silikoniperse alkoi vuotamaan ja mätimään.
Ainoastaan ehkä Kylie Jenner on sellainen.. Kaunis varmasti monien mielestä, mutta esim. Kim on enemmän minun makuani.
Itse en halua haukkua ketään, koska ihminen on muutakin kuin vaan "kuori". Monet näistä jotka on mainittu ovat minusta ihan kauniita. Ollakseen ruma täytyy minusta olla myös ruma "sisältä". Itse tykkään myös tiettyjen ihmisten persoonasta ja se "korvaa" ulkonäköä. Oma ulkönäköni on tavis pienellä miinuksella ja olisin iloinen jos olisin edes jonkun näistä aikaisemmin mainituista näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen.
Erikoista, miten paljon jakaa mielipiteitä. Joidenkin mielestä ei edes kaunis, toisten mielestä kauniiden naisten joukosta se kaunein.
Itse edustan jälkimmäistä linjaa, koska poskipäät, poskipäät, poskipäät ja silmät. Mites toinen laita, miksi ei ole silmissänne kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Ruma, honkelo, lättänääma, pienet tihrusilmät.
Millä tavalla naama on lättänaama? Sillähän on mielettömän upeat korkeat poskipäät, jotka erottuu selvästi... itse käsitän lättänaaman sellaiseksi, jonka poskipäät ei tule esiin kasvoista, mutta naama on leveä.
Saara Aalto