Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?

Vierailija
04.04.2018 |

Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”

Kommentit (465)

Vierailija
301/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo, iso ja ns romuluinen, lisäksi ylpeän oloinen. Näin livenä 90 luvulla Rengossa huoltoasemalla.

Vierailija
302/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker (jostain syystä tulee aina koira mieleen) sekä hieman menneen talven lumien puolelle jäänyt Tori Spelling. Ainoa syy, joka voi selittää hänen sankaritarroolinsa, on upporikas tuottajaisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteorologi Anne Borgström *huh mörköä*

Vierailija
304/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Seiska-lehden kotimaiset tyrkkyjulkkikset. Esim: Martina Aitolehti, Johanna Tukiainen, Suvi Pitkänen (sen naama on leikelty niin omituiseksi, ettei sitä edes tunnista).

Kyllä! Martinalla niin jäätävän rujot piirteet ja Suvi on ku joku muovinukke jäätävine huulineen yms.

Vierailija
305/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan julkkismies saapuu juhliin "kuvankauniin" vaimon tai tyttöystävän kanssa. Eikö katsoja muka muuten huomaa onko joku erityisen kaunis tai vain kivannäköinen? Yleensä "kuvankaunis" on huolella meikattu ja kammattu ja pukeutunut, jolloin hän on hyvää kuvausmateriaalia. Miehistä ei koskaan kirjoiteta näin: Jennifer Aniston ja tyrmäävän komea miehensä. 

Vierailija
306/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen on kyllä yks tursake huulineen päivineen. Kammottava näky. Miksi ihminen tuhoaa itsensä totaalisesti, ulkonäköä myöten??? En käsitä! Luojan luomana (siis luomuna) olisi hänkin ihan kaunis nainen.

Vierailija
307/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lawrence. Ihan taviksen näköinen.

Niin minunkin mielestäni periaatteessa, mutta se karisma mikä hänestä huokuu on jotain käsittämätöntä. 

Sama periaatteessa Nicole Kidmanissa, jonka kauneus ei realisoidu mulle, mutta hänkin on loistava näyttelijä ja todella karismaattinen..

Sitten on Claudia Schiffer ja Suvi Pitkänen, tosin jälkimmäistä ehkä ei edes kauhean usein kauniiksi tituleerata, vaikka on upea malli. 

Vierailija
308/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korpi. Näyttää samalta kuin suurin osa suomalaisista. Halle Berry näyttöö mielestäni enemmän mieheltä.

Amanda Harkimo näyttää vain epäterveellistä elämää viettävältä.

Vierailija
309/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat naiset ovat yleensä aina kauniimpia. En tiedä miksi tummuus jotenkin rumentaa. Latinot jne ovat sitten ehkä vähän eri asia, mutta vaaleaihoisilla naisilla ehdottomasti vaaleat hiukset.

Vierailija
310/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo kans aina, että jos naisella ob vaaleat pitkät hiukset, niin on yleensä aina kaunis. Mä taas en yhdistä mitään tiettyä piirettä, vaan kokonaisuus ratkaisee.

Halle Berry on kieltämättä miesmäinen.

Vierailija
311/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia Schiffer

En voi ymmärtää miten voi olla huippumalli :o ihan oikeesti!

Heidi Klum saksannaisista on kaunis mutta tuo sniffer ei mulle vain aukea.

Vierailija
312/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine, Jenni Vartiainen, Pippa Middleton, Sarah Jessica Parker, Naomi Campell, onhan näitä

Vierailija
313/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleat naiset ovat yleensä aina kauniimpia. En tiedä miksi tummuus jotenkin rumentaa. Latinot jne ovat sitten ehkä vähän eri asia, mutta vaaleaihoisilla naisilla ehdottomasti vaaleat hiukset.

Olen täysin eri mieltä. En tiedä kauniimpaa yhdistelmää, kuin vaalea iho, tummat hiukset ja ruskeat silmät. Latinoista taas en yleensä välitä, ja pliisuimmat ovat blondeja vaaleansinisillä silmillä. Yleensä.

Vierailija
314/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on mielestäni hyvin tavallisen näköinen. Kiira Korpi on ihan ok, mutta aika tavallinen. Lola Odusoga ei ole koskaan itkenyt, mutta nyt varttuneempana on kauniimpi mitä nuorena.

Anne Pohtamo on aina ollut upea.

Kovin lyhyitä naisia (alle 163) on vaikea nähdä kovin upeina. En tiedä mikä siinä on. Myös PIENI ja LIEVÄ pyöreys kaunistaa yleensä naisia.

Vaaleat hiukset yleisesti ottaen kaunistaa, mutta ei toki mikään yliblondattu. Ruskeista silmistä en kauheasti pidä miehillä enkä naisilla. Mulla itsellä on ruskeat silmät, joten ehkä niitä on vain tullut liikaa katseltua.

Mun mies on sanonut aina, että mekko päällä kaikki näyttävät hyvältä. Hän tykkää kovin naisellisista naisista.

Vierailija
315/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola Odusoga ei ole koskaan itkenyt hah, mikä sanakirjavirhe.. ISKENYT siis..:)

Vierailija
316/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa julkisuuden henkilöistä, joita lehdissä kuvaillaan kaunottariksi tai komeiksi, ovat suorastaan rumia.

Joka päivä näkee ulkona, kaupoissa, matkoilla jne  todella kauniita ja komeita ihmisiä.

Vierailija
317/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön vaikuttaa paljon vaatteet, meikki, hiusten pituus ja malli jne jne.

Kauniita piirteitä on yleensä vaaleus, naisellisuus ja hymy. Mutta siis värillä ei ole väliä. Ihan mustaihoinenkin voi olla kaunis. Yleensä vaaleahiuksiset naiset ovat kauniimpia.

Mulla on luonnostaan punainen tukka. Pidän kyllä itse siitä, vaikka paljon elämän aikana sen vuoksi kiusattu. En ole koskaan värjännyt hiuksia.

Vierailija
318/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nainen on kaunis. Nainen on kauneimmillaan siinä 35 vuotiaana. On selvästi aikuinen nainen, mutta vielä nuori ja ulkonäkö sellainen nuori. Olen aina ollut tätä mieltä. Lukiopojasta saakka ja nyt olen 44.

Itselleni ei ole koskaan ollut mitään ehdottomuuksia naisen ulkonäön suhteen. Eikä homma kaatuisi mihinkään tiettyyn seikkaan. Hameet, mekot ja sukkahousut ovat ehdottomasti hot, mutta ymmärrän, ettei Suomen keleissä sellaisia voi niin pitää. Liian paljastava ja liian seksikäs pukeutuminen on lähinnä tyrkkyä.

Liian hoikka ei saa olla. Jaloissa ja rinnoissa saa olla vähän ylimääräistäkin.

Vaaleat pitkät hiukset ovat mun heikkous, jos on pakko joku sanoa. Pidän vaaleatukkaisista julkkiksista.

Lola, Anne Pohtamo ja muut täällä mainitut ovat vuosien myötä vain kaunistunut.

Vierailija
319/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa julkisuuden henkilöistä, joita lehdissä kuvaillaan kaunottariksi tai komeiksi, ovat suorastaan rumia.

Joka päivä näkee ulkona, kaupoissa, matkoilla jne  todella kauniita ja komeita ihmisiä.

No ei näy, taidan asua tavisten kaupungissa. Joskus katselen bussissa ihmisiä "kauneus silmällä". Harvoin nuorissakaan näkee tosi kauniita. Tietenkin moni varmaan näyttäisi eri näköiseltä vaikka juhlissa kuin arkilookissa. Matkat ovat eri asia.

Vierailija
320/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyoncé. Luultavammin saan alapeukkuja :D Luulin, että hän olisi vanhempi kuin on. Samoin Jennifer Lopez (tiedän, että tätä ei saa sanoa ääneen), Mariah Carey, Selena Gomez ja Ariana Grande. 

Tätä ehkä selittänee se, että mun kauneusihanteeseen kuuluu enemmän luonnollisen näköisemmät naiset  esim. Game Of Thronesin Margaery ja Sansa. Toki tiedostan, että noidenkin ehottamiseen on käytetty paljon aikaa. 

http://watchersonthewall.com/wp-content/uploads/2017/11/SansaCover.jpg

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2510/6294/articles/queen_margaery_204…

Sarah Jessica Parkerista oon kuullut paljon haukkuja juurikin hevosnaamaksi ja haukut ovat varmasti kantautuneet näyttelijän korviinkiin. En siis tiedä, että onko hän niiiiin hehkutettu. Sinkkuelämää sarjassa toki oli, mutta se oli käsinkirjoitettu sarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi