Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?
Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen on kyllä yks tursake huulineen päivineen. Kammottava näky. Miksi ihminen tuhoaa itsensä totaalisesti, ulkonäköä myöten??? En käsitä! Luojan luomana (siis luomuna) olisi hänkin ihan kaunis nainen.
Ei kai kumminkaan enää. Olisi kaiketi ollut ilman glamour-hössötyksiään about 15 vuotta sitten. Tuskin kukaan sanoo enää kauniiksi, joten jätetään "kuolleet" rauhaan. Naisparka...
NAISET: MIEHET:
1. Jylhä. 1. soini
2. Tuksu. 2. Frederik
3. Dolly Parton. 3. jylhän mies
4. Ahola. 4. Se toinen suomal. bodari kuminaama jolla
hirviönaamari päällä koko ajan
4. jokikunnas. 4. Tauski
6. Sinne mäki 5. h. Saari
Ellen Jokikunnas oli joskus Miss Suomi finaalissa. Erilaisella kampauksella olisi paremman näköinen, paksu otsatukka ei imartele. Muuten olisi melko paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Chafak
Hänellä on hyvä kroppa, mutta naama on tosiaan melko vaatimaton meikittä.
Huulitäytteet ovat pilanneet Saran ulkonäön, ehkä myös poskissa täytettä? Oli aiemmin kauniimpi ja hyvät värit ilman meikkiäkin. Vaaleat neitokaiset ovat usein aivan tunnistamattomia meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Ellen Jokikunnas oli joskus Miss Suomi finaalissa. Erilaisella kampauksella olisi paremman näköinen, paksu otsatukka ei imartele. Muuten olisi melko paksut hiukset.[/quote
Ellenillä näkyy olevan huono iho. On ilmeisesti tupakoija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.
Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.
Sarassa kaikki osaset tasapainossa kasvoissa ja kropassa. Samaa mieltä Vartiaisesta. Lola Odusoga on kaunis, mutta hänellä on epäsuhtainen kroppa verrattuan Saraan ja Jenniin. Nyt esim. lihottuaan sääret ovat huomattavan paksut. Puhuessaan Lola on kyllä valloittava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amber Heard on ehdottomasti yksi ylihehkutetuimmista.
Tässä kohden olen eri mieltä. Jossain arviossa kerrottiin, että Amber, ja miehistä George Clooney, ovat filmitähdistä kauneimmat ns. "kultaisen leikkauksen" mukaan.
Oli myös tehty testi, jossa selvitettiin millaiset kasvot ovar eri maalaisten lasten mielestä miellyttävimmät. Riippumatta kansallisuudesta olivat lapset valinneet kauneimmiksi ne kasvot, jotka olivat mittasuhteiltaan eniten tuon kultaisen leikkauksen eli klassisen kauneusihanteen mukaiset.
Amberin kasvot ovat minunkin mielestäni kauniit. Komea on myös Gorgeous George.
Amberilla ei ole erityisen kaunis naisellinen nenä vaan melko tavallinen. Samoin ylähuuli selkeästi ohuempi, ei täyteläinen. Kasvojen muoto on sopusuhtainen. George Clooney on vaan niiiiin hot!!!
Vierailija kirjoitti:
Johnny Deppin hehkuttamista en ymmärrä, minun silmiini ei kyllä mitenkään komea. Aikalailla samaa
näköä kuin Tommi Evilä.
Vaikeaa verrata, kun pituuseroa taitaa olla puolisen metriä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi. En ymmärrä.
Taas osa täällä parjatuista, kuten Kiira Korpi, Heidi Klum ja Charlize Theron kaikki upeita.
Voi miten päinvastaista mieltä olenkaan kanssasi! Kiira Korvelta puuttuvat täysin huulet, on kuin luuranko irvistäisi ja muutenkin muistuttaa lähinnä hamsteria. Heidi Klum ja Charlize Theron ok, ja Jenni Vartiainen & Sara Sieppi ylivoimaisesti Suomen kauneimmat naiset.
Sara Sieppi on todella tylsän ja tavallisen näköinen
Täällä mainittiin myös Alina Tomnikov, joka taas on mun mielestä aivan uskomattoman luonnonkaunis nainen. No mutta, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi. En ymmärrä.
Taas osa täällä parjatuista, kuten Kiira Korpi, Heidi Klum ja Charlize Theron kaikki upeita.
Kiira Korvella on vain huippuohuet huulet ja puheääni ei ole kovin kaunis.
Laura Huhtasaari. Suu ja silmät ovat pystysuunnassa liian kaukana toisistaan. Ei ole hyvännäköistä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.
Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.
Suututit nyt palstan blondit.
Itse asiassa Jennin aito hiusväri on maantienvaalea.
Purkista saa väriä. Vaihtaisi takaisin tummaan.
Eksyin tähän ketjuun ja tuntuu aika pahalta suoraan sanottuna. Itse olen aina ollut hyvin tyytymätön ulkonäkööni ja tuijottanut yksittäisiä "virheitäni". Viime aikoina olen yrittänyt muuttaa ajattelutapaani siihen suuntaan, että kokonaisuus ratkaisee eikä kukaan jää kiinni ns. häiritseviin piirteisiin.
No sitten täällä kilvan todetaan, että sillä ja sillä ihmisellä on pitkä naama, ohuet huulet tai vaikka vähän isompi nenä, ja tämä piirre on niin häiritsevä että sen takia ko. ihminen on mitäänsanomaton tai peräti ruma.
Minulla on nuo kaikki häiritsevät piirteet: suht leveä nenä, ohuet huulet ja pitkät kasvot. Aika vaikea uskotella itselleen, että voisin näistä huolimatta olla ihan kivannäköinen.
Britney Spears on pilannut kasvonsa täytteillä ja on nykyään aika pelottava ilmestys. Isabel Ljungdell on mielestäni kaulaton laatikkopää.
Koko ketjua en jaksanut kahlata, mutta Kim Kardashian -hehkutus ihmetyttää niin paljon. Hän näyttää useimmiten ilmeettömältä, ja kasvot ovat pitkänomaiset. Kasvojen ympärillä se musta tai platinanvaaleaksi värjätty, moitteeton, suoraksi stailattu hius. Mutta kasvot... aina sama tyhjä taulu. Jä hänen ja klaanin seuraajia on sitten mitä... miljardeja?
Kertokaa te jotka olette sisällä tässä jutussa, mikä Kimissä vetoaa?
Ja joo tiedän, että pepusta on kuuluisa. Mutta ihan nyt kasvojen kauneudesta oon kysymässä.
Vierailija kirjoitti:
Claudia Schiffer
En voi ymmärtää miten voi olla huippumalli :o ihan oikeesti!
Heidi Klum saksannaisista on kaunis mutta tuo sniffer ei mulle vain aukea.
No siitä kun Claudia Schiffer oli huippumalli, on semmoset 20-30 vuotta, joten eiköhän se aika ole ajanut ohitse.
Angelina Jolie: luurangon laiha ja muutenkin riutuneen näköinen, yks kolmasosa naamasta huulia, tosi syvät silmäkuopat, jotenkin tosi luotaantyöntävä
Cameron Diaz. Ei ruma, mutta ei kauniskaan. Kuvailisin persoonallisen näköiseksi.