Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?

Vierailija
04.04.2018 |

Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”

Kommentit (465)

Vierailija
281/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renee Zellweger. Eiks häntäkin oo joskus sanottu kauniiksi vai kuvittelenko vain?

Sara Sieppi. Ilman meikkiä todella taviksen näköinen, meikit ym. ehosteet päällä puolestaan hyvin muovisen ja wannaben näköinen. Arvosteluun vaikuttaa osittain se, et meikittömänä Sara näyttää osittain samalta kuin allekirjoittanut itse (perusnätti mutta ei mitenkään tyrmäävän upean näköinen), ja koska en kykene sanomaan itseäni kaunottareksi, en myöskään pysty näkemään Saraa kyseisessä valossa. 

Sieppien kuvista myös huokuu vahvasti "hyväksykää mut" -viba, mikä myös rumentaa ihmistä mun silmissä. Tosin varmaan tekee tosi paljon rahaa tolla yliehostetulla mutta herttaisella naapurintyttölookillaan, joten saattaa olla laskelmoitukin veto.

Vierailija
282/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.

Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.

Suututit nyt palstan blondit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia Bottas. Heti muuttui kaunottareksi kun avioitui rallimiehen kanssa. Ei ole minusta kaunis; liian kolhot piirteet.

Vierailija
284/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Garner

Vierailija
285/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin jotain leffaa pääsiäisenä, jossa oli Cameron Diaz. Mielestäni hän ei ole varsinaisesti kaunis, mutta todella kiinnostavan ja seksikkään näköinen. Kauneus on yliarvostettua, persoonallisuus on mielestäni sata kertaa kiinnostavampaa.

Esimerkiksi Liz Taylor oli nuorena sekä kaunis, suloinen että seksikäs. Ei se minun mielestäni tee ihmisestä karismaattista, jos naama on vino.

Vierailija
286/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa. Tarviiko tätä edes perustella? Muovibimbo, joka joka muokkaa rankasti joka ikistä kuvaansa. Todellisuus on toista.

Vierailija
287/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uma Thurman

Vierailija
288/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna Hurmerinta on ilman kovaa maalia ja meikkiä, todella vaisun ja mitättömän näköinen.  Ihmisenä varmasti mukava ja fiksu.

Vierailija
289/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.

Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.

Suututit nyt palstan blondit.

Itse asiassa Jennin aito hiusväri on maantienvaalea.

Vierailija
290/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kuolleen saa mainita, niin Ulrike Meinhof.

Vierailija
291/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä julkkis, mutta julkkiksen puoliso eli Lauri Markkasen vaimo Verna Aho. En ymmärrä, miksi hänestä uutisoidaan kaunottarena ja muuta. Aika tavallisen näköinen tyttö. Arvojensa puolesta ehkä haulaisi itsekin olla jotain muuta, kuin vain "kaunotar" tai "kuvankaunis"

Olen pistänyt merkille, että julkkismiesten tyttöystäviä ja vaimoja tai mitä seuralaisia nyt tahansa aina kehutaan kaunottariksi, vaikka minkänäköinen harakka olisi ukolla käsipuolessa. Ja nyt en todellakaan tarkoita tuota Vernaa, en edes tiedä, minkänäköinen hän on. Varmasti ihan nätti nainen.

Mutta niin, se on varmaan maan tapa, että jos on julkkis tai sellaisen käsipuolessa, on kaunotar. Perhana - minun täytyy äkkiä hommata kuuluisa mies, niin kaunistun kummasti ilman mitään käsittelyjä! ;D

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/stt-ja-seiska-l…

Siinä Verna. Ei minkään näköinen mielestäni.

Mutta tuo on kyllä totta! Aina kaikkien julkkisten puolisot ovat lehdistön mukaan kuvankauniita.

Miksi tässä on alapeukkuja? Onko Verna teidän mielestänne kaunotar?! Minulla taitaa sitten olla eri käsitykset kauneudesta... En sano, että Verna olisi ruma. Mutta mielestäni ei minkään näköinen, tavallinen. Ei mikään kuvankaunis kaunotar.

Vierailija
292/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Kuustonen, Anna Hathaway, Uma Thurman, Kiira Korpi

Vierailija
293/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aaltoa hehkuteen kauniinsi ja ihanaksi, mutta ei minusta ole.

Vierailija
294/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppin hehkuttamista en ymmärrä, minun silmiini ei kyllä mitenkään komea. Aikalailla samaa

näköä kuin Tommi Evilä.

Vierailija
295/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita aika liuta, ulkomaan julkkiksista ekana tulee mieleen Jennifer Aniston ja Sarah Jessica Parker.

Vierailija
296/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härra Mikki kirjoitti:

Häntäkö on yleisesti kehuttu kauniiksi?

Vierailija
297/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi pitää valita, niin Chisu tuli ekana mieleen.

Vierailija
298/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härra Mikki kirjoitti:

Oi mikä kaunotar!

Vierailija
299/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä meikkaaja saa melkein jokaisesta naisesta ihan hyvän näköisen. Mielenkiintoista olisi nähdä, kuka voi ihan luomuna sanoa olevansa kaunis. Itse ihmettelin Janni Hussia Selviytyjissä, koska hän näyttää luomuna paljon kauniimmalta kun meikattuna. Se on mielestäni jo hyvin harvinaista luonnonkauneutta.

Vierailija
300/465 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin prinsessa Birgitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä