Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiksi kehuttu julkkis mutta joka ei sinun mielestäsi ole lainkaan kaunis?

Vierailija
04.04.2018 |

Itselläni mm. Keira Knightey, Claudia Shciffer ja Frendien ”Rachel”

Kommentit (465)

Vierailija
261/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol hui kamala, kyllä mä tiedän mikä sen nimi on. Keira. Nopeesti ku kirjotin niin meni väärin.

Vierailija
262/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi Hoyer 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi! Ihan ihmeellinen kuolleen näköinen pakkelinaama 😮

Vierailija
264/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Roberts ja Scarlett Johansson.

Vierailija
265/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo Stillman. Roope Salminen. Benjamin Peltonen.

Vierailija
266/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski.

Vierailija
267/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen on karsean näköinen, Johanna Tukiainen vielä pahempi. Pilanneet itsensä botoxilla ja silikonilla ja vääränlaisilla meikeillä. Johannalla liikaa ruskeaa mönjää kasvoissa ja liian vaaleata huulipunaa. Suttuinen ulkonäkö.

Vierailija
268/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sara Chafak, huulet ja naama täynnä täyteainetta, eikä sen luonne yhtään myöskään kaunista..

Vierailija
269/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Jylhä oli joskus mielestäni tosi kaunis, vaan ei enää...

Vierailija
270/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amber Heard on ehdottomasti yksi ylihehkutetuimmista.

Tässä kohden olen eri mieltä. Jossain arviossa kerrottiin, että Amber, ja miehistä George Clooney, ovat filmitähdistä kauneimmat ns. "kultaisen leikkauksen" mukaan. 

Oli myös tehty testi, jossa selvitettiin millaiset kasvot ovar eri maalaisten lasten mielestä miellyttävimmät. Riippumatta kansallisuudesta olivat lapset valinneet kauneimmiksi ne kasvot, jotka olivat mittasuhteiltaan eniten tuon kultaisen leikkauksen eli klassisen kauneusihanteen mukaiset.

Amberin kasvot ovat minunkin mielestäni kauniit. Komea on myös Gorgeous George.

Vierailija
271/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Blunt

Vierailija
272/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
273/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä julkkis, mutta julkkiksen puoliso eli Lauri Markkasen vaimo Verna Aho. En ymmärrä, miksi hänestä uutisoidaan kaunottarena ja muuta. Aika tavallisen näköinen tyttö. Arvojensa puolesta ehkä haulaisi itsekin olla jotain muuta, kuin vain "kaunotar" tai "kuvankaunis"

Olen pistänyt merkille, että julkkismiesten tyttöystäviä ja vaimoja tai mitä seuralaisia nyt tahansa aina kehutaan kaunottariksi, vaikka minkänäköinen harakka olisi ukolla käsipuolessa. Ja nyt en todellakaan tarkoita tuota Vernaa, en edes tiedä, minkänäköinen hän on. Varmasti ihan nätti nainen.

Mutta niin, se on varmaan maan tapa, että jos on julkkis tai sellaisen käsipuolessa, on kaunotar. Perhana - minun täytyy äkkiä hommata kuuluisa mies, niin kaunistun kummasti ilman mitään käsittelyjä! ;D

Samoin prinsessoja ja kuningattaria. Edesmennyt Diana ja Ruotsin Victoria on hyviä esimerkkejä (Madelaine taas oli nuorena varsinkin oikeastikin kaunotar).

Vierailija
274/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.

Vierailija
275/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan Sara LaFountain. MUTTA pakko sanoa etten oikein itsekään saa otetta mikä hänessä tökkii. On siis teoriassa tosi kaunis, mutta hänessä on vaan joku mystinen ominaisuus mikä ei minua miellytä.

Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.

Vierailija
276/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei pitäisi kiistellä. Amber Heard on mielestäni todella kaunis, samoin Kristen Stewart, Nicole Kidman ja monet muutkin hieman "terävät piirteet" omaavat naiset, esim. Winona Ryder ja Natalie Portman.

Itse en pidä "vetelimmistä piirteistä", joissa esim. leukalinja on yhtä pullataikinaa, enkä myöskään liian pitkästä välistä silmien ja suun välillä, koska vähänkin isommat kasvot muistuttavat tällöin usein hevosta. En pidä myöskään kauniina ienhymyä tai leveästä suusta tai leuasta johtuvaa kasvojen alapainotteisuutta. Kasvojen tulisi olla ennemmin kolmio, jonka kärki on siis se leuka eikä sellainen kolmio, jonka kanta on leuka.

Rumahkoja julkkiksia: Toni Colette (jota tuskin kukaan edes pitää kauniina, symppiksen oloinen näyttelijä silti), Cameron Diaz, Sarah Jessica Parker, Olivia Wilde ja Anne Hathaway. Angelina Joliella on vahva leuka ja neliönmuotoiset kasvot, mutta niihin usein sopivat vahvat ja isot piirteet, isot silmät ja iso suu, jotka Joliella onkin, pienet piirteet isossa naamassa tekisivät kantajastaan ruman. En pidä myöskään Scarlett Johanssonista tai Gigi Hadidista, koska turpea naama tai paksu nenä ei ole mielestäni kaunis piirre, Scarlettilta taas puuttuu kaula, vaikka kasvot ovat melko kauniit nenästä huolimatta. Gigi näyttäisi ihan Tuksulta, jos päästäisi itsensä lihomaan.

Vierailija
277/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Minusta on yksi Suomen kauneimmista naisista tumman Jenni Vartiaisen ja nuoren Lola Odusogan ohella. Ja joo, tästä huomaa yhden oudon piirteen mun maussa... vaaleus rumentaa naisen heti mun silmissä. Vaikka luulisi, että värillä ei väliä, vaan piirteillä... mutta mun silmissä Vartiainenkin tippui hiukset blondattuaan monta pykälää alaspäin.

Sehän siinä jännää onkin, että minustakin tummat naiset ovat yleensä niitä kaikista kauneimpia. Enkä tosiaan osaa mitenkään määritellä mikä se on mikä tökkii. Ties vaikka olisi se paljonpuhuttu kateus.

Vierailija
278/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioista ei pitäisi kiistellä. Amber Heard on mielestäni todella kaunis, samoin Kristen Stewart, Nicole Kidman ja monet muutkin hieman "terävät piirteet" omaavat naiset, esim. Winona Ryder ja Natalie Portman.

Itse en pidä "vetelimmistä piirteistä", joissa esim. leukalinja on yhtä pullataikinaa, enkä myöskään liian pitkästä välistä silmien ja suun välillä, koska vähänkin isommat kasvot muistuttavat tällöin usein hevosta. En pidä myöskään kauniina ienhymyä tai leveästä suusta tai leuasta johtuvaa kasvojen alapainotteisuutta. Kasvojen tulisi olla ennemmin kolmio, jonka kärki on siis se leuka eikä sellainen kolmio, jonka kanta on leuka.

Rumahkoja julkkiksia: Toni Colette (jota tuskin kukaan edes pitää kauniina, symppiksen oloinen näyttelijä silti), Cameron Diaz, Sarah Jessica Parker, Olivia Wilde ja Anne Hathaway. Angelina Joliella on vahva leuka ja neliönmuotoiset kasvot, mutta niihin usein sopivat vahvat ja isot piirteet, isot silmät ja iso suu, jotka Joliella onkin, pienet piirteet isossa naamassa tekisivät kantajastaan ruman. En pidä myöskään Scarlett Johanssonista tai Gigi Hadidista, koska turpea naama tai paksu nenä ei ole mielestäni kaunis piirre, Scarlettilta taas puuttuu kaula, vaikka kasvot ovat melko kauniit nenästä huolimatta. Gigi näyttäisi ihan Tuksulta, jos päästäisi itsensä lihomaan.

Sinäkö siellä, Elias?

Vierailija
279/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian. Naama on ilmeetön ja näyttää kuin olisi vaippa päällä. En vaan ymmärrä.

Vierailija
280/465 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Upton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi