Sain liput Ultra Bran keikalle!!!
Kommentit (29)
En jaksaisi kuunnella sitä huutoa edes maksusta
Hölmö. Se on rahastusta. Niiden aika meni jo.
Otan osaa. Tarvitsisin kunnon alkoholikooman että kestäisi sitä kommarirenkutusta
Onnea. Itse valitsen mieluummin thai-hieronnan.
Koulutettujen ja fiksujen ihmisten musiikkia. Toivon lämpimästi ettei ultra bran keikoilla tarvitse persuja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettujen ja fiksujen ihmisten musiikkia. Toivon lämpimästi ettei ultra bran keikoilla tarvitse persuja katsella.
Tuollaista musiikkia esitetään musiikkitalossa. Ei stadioneilla.
Hienoa sulle. Arvostan bändiä. Harmi kun kaikki keskittyy pää kaupunki seudulle. Ei täältä korvesta niin vaan pääse jonkun keikalle. Täällä korvessa esiintyy vaan paikalliset ns.tähdet.
Ultra bra on kyllä upea yhtye. Hienoa musiikkia. Sen keikan voisi televisioida.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa sulle. Arvostan bändiä. Harmi kun kaikki keskittyy pää kaupunki seudulle. Ei täältä korvesta niin vaan pääse jonkun keikalle. Täällä korvessa esiintyy vaan paikalliset ns.tähdet.
Ikävä kyllä tarvitaan stadion kun koulutettujen ja fiksujen ihmisten musiikkia esittävä Ultra Bra esiintyy.
Otan osaa minä en olisi noin halvalla suostunut lähtemään kyseisen bändin keikalle.
90-luvun muovikääreissä tarjoillaan 70-luvun kommunismi. Näin se kapitalismi kuitenkin voitti.
Lippu hankittu ja hotellivaraus tehty jo aiemmin. Täältä korvestakin kyllä halutessaan pääsee, mutta hintaa äkkiä tulee yhdelle keikalle.
Kyllä lipuilla takan voi sytyttää, muuta käyttöö ei niillä ole.
Eikö mitään muuta keikkaa ole tänä vuonna olympiastadionilla..
Terhi K saattaa tosin olla taas poistalutettava zombi.
Kotiin tai Auroraan.
Onko se äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista musiikkia esitetään musiikkitalossa. Ei stadioneilla.
Ei missääään Suomessa v 2024 neukkumusaa. Kaikkien vanhemmat, hmmm.
En kehtais mistään hinnasta, vaik olisin kuinka p.a.
Vrt maailmantilanne ja itänaapuri.
Minä vihaan sitä taistolaisnuotilla laulettua musiikkia. Taitavat olla jotain kaappikommareita kaikki, Vuokko Hovatta tosin on antanut julkisuudessa bändin suosionvuosina hyvinkinkin punaisia haastatteluja.
Ketä se on?