Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, miksi alapää- ja kainalokarvoitus "ei sovi naiselle"?

Vierailija
04.04.2018 |

Mitä te ihan rehellisesti ajattelette naisesta joka ei ajele alapäätään tai kainaloitaan? Ja tarkoitan nyt sitä, että alapäätä ei ajella eikä saksita, ei siis kyse kiitoradasta vaan (nuoresta) naisesta jolla on aivan luomu tuuhea tuhero. Mitä luulette esimerkiksi suuseksistä, voiko odottaa spontaanisti saavansa?
Entä kylpylöihin/saunailtoihin meneminen jos alapäässä on todella massiivinen reuhka. Eikö teitä hävettäisi jos olisitte sieltä kovin "runsas"?
Ja kainalokarvoitus naisella, miksi se muka ei sovi kun sopii miehillekin? MIksi?
Naisillahan monesti on yhtä paljon alapää- ja kainalokarvaa kuin miehellä eli ne eivät ole "miesten karvoitusta" kuten on parta ja rintakarvat.

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heei, saisko kuvia pliide !!

Joo komppaan. Kuvia kehiin!

Ei kai niistä teitä voi tunnistaa, vai voiko?!

Vierailija
182/203 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan luonnollisia naisia ja miehiä. Itse pidän enemmän karvoista kuin posliinista. Sänki pistelee ja sheivattu on nahkea ja haisee. Jokainen toki saa tehdä miten haluaa, mutta oma mieltymys on tämä. En tykkää myöskään ympärileikatuista värkeistä, mutta tiedän monia jotka ajattelee juuri päinvastoin. T. Aikuinen seksiä rakastava bi-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin muuten pitää luomuna, mutta mulla hikoaa alapää, jos karvat ovat pitkät. Posliinina tai muutaman millin karvoilla tätä ongelmaa ei ole. Ihan normaalipainoinen ja kokoinen, joten ei ylipainosta ainakaan johdu. Kainalokarvat ajan ihan vain itseni takia, pidän talvellakin paljon hihattomia enkä tykkää jos kainalokarvat sieltä näkyy.

Minä taas hikoilen karvattomana sieltä alapäästä joten pieni karvapeite on tarpeellinen. Minäkin olen normaalipainoinen ja -kokoinen. Aivan sama mitä joku mies siitä ajattelee.

Olispa mullakin näin. Mies tykkäis enemmän karvallisesta, joskus hänen mieliks annan kasvaa, mutten kauaa voi pitää, kun sen hien hajun haistaa itekin ni ihan varmasti myös kanssaihmiset.

Jospa se hienhaju on miehestäsi hyvinkin miellyttävää ja kiihottavaa?

Hienhaju voi johtua liian ahkerasta pesemisestä ja voimakkaista pesuaineista. Vesi vanhin voitehista.

Ja eikö sinulla kuitenkin ole yleensä housut jalassa muiden ihmisten ilmoilla ollessasi? Tuskin pahempia hajuhaittoja tulisi.

Vierailija
184/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät ole hyviä sellaisina kuin syntyvät, eli luomuina. Mies sen sijaan on - se parempi sukupuoli. Se hyödyttää koko yhteiskuntaa, että naiset kokevat itsensä riittämättömiksi. Se saa naiset pysymään nöyrinä ja miehisyyden vallan alla. Se myös myy, koska naiset juoksevat kilpaa ostamaan karvanpoistolaitteita, meikkejä, botox-pistoksia jne. jne. 

So true!

Mutta miksi naiset itse suosivat tällaista käyttäytymistä? Miksi naiset haluavat olla se joka muokkaantuu miehelle kelpaavaksi?

Vierailija
185/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut molemmat karvotukset. En ymmärrä eikö naisilla muuta tekemistä muka ole kuin nyplätä karvojaan.

Ihan luonnosta vieraantunutta tämä touhu.

Karvoja, iiiiiik. Samat vouhottajat kuitenkin tunkee vaikka silmiin ja päähänsä teennäistä karvaa, kun siellä ne karvat onkin naiseuden suurin merkki yhtäkkiä.

Vierailija
186/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kainalokarvat näyttävät rumilta kyllä kaikilla. Samoin kovin runsas alapääkarvoitus, etenkin jos se on kovin tummaa.

Alaston ihminen ei ole kaunis näky, oli karvaa tai ei. Vielä järkympi karvattomana.

Harva nakuna ihmistenilmoilla liikkuu, joten mitä väliä.

Vierailija
187/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes, joka moista väittää, on laittoman kiinnostunut pikkulapsista.

Vierailija
188/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät ole hyviä sellaisina kuin syntyvät, eli luomuina. Mies sen sijaan on - se parempi sukupuoli. Se hyödyttää koko yhteiskuntaa, että naiset kokevat itsensä riittämättömiksi. Se saa naiset pysymään nöyrinä ja miehisyyden vallan alla. Se myös myy, koska naiset juoksevat kilpaa ostamaan karvanpoistolaitteita, meikkejä, botox-pistoksia jne. jne. 

So true!

Mutta miksi naiset itse suosivat tällaista käyttäytymistä? Miksi naiset haluavat olla se joka muokkaantuu miehelle kelpaavaksi?

Minusta on aina vaikuttanut, että naiset pikemminkin yrittävät muokkaantua muille naisille kelpaavaksi. Eikös se jo välity tämän ketjun aloitusviestistä jossa pohditaan, voiko mennä kavereiden kanssa saunaan jos on luonnollinen häpy- tai kainalokarvoitus?

Karvojenajelun taustalla lienee siis ennenkaikkea muiden naisten hyväksynnän hakeminen. Tuskin naisen karvoitus miehiä häiritse läheskään niin paljon kuin annetaan ymmärtää, ei se ainakaan vielä joskus 70-80-luvulla häirinnyt. Eikä se minua, kolmikymppistä miestä, ainakaan häiritse.

Vierailija
189/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So true!

Ryhmäpaine, juuri sitä mitä tällä palstalla harrastetaan. Mitä nuorempi nainen, sen alttiimpi ryhmäpaineelle (aivopesulle).

Vierailija
190/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään hyvää syytä miksi luopuisin karvoistani. Karvakolmio tuntuu mukavalta, usein kotona lämmittelen sen päällä kättäni. Lämmin ja turvallinen tunne, ei mitään seksuaalista.

Kainaloissa on ne karvat mitä on, ei pitäs sivullisia nirppanokkiaan häiritä, kun en koskaan käytä hihattomia paitoja.

Vierailija
191/203 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne karvat on erogeenisilla paikoilla ihan paikallaan, suojelevat ihoa jossa on esim hikihuokosia tai sukuelimiä, niillä on tarkoitus.

Nykyajan ihminen.... Hohhoijaa.

Vierailija
192/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppikarvat kutisevat kasvuvaiheessa, Täysipitkä karva on pehmeää eikä kutita.

Näin just.

Vierailija
193/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan hävetä vaikka meen alapää- ja kainalokarvoilla kylpylään. Vähemmän mulla silti on karvoja kuin kylpylän miehillä. Ja parrat ne vasta epähygieenisiä on, kun on ruuanjämiä ym. Moniko mies pesee partansa ennen altaaseen menoa?

Kyllä se parta tulee siinä suihkussa pestyä, eli varmaankin kaikki.

Vierailija
194/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinin vaatijat on piilopedofiileja.

Vierailija
195/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä karvaisista naisista. Vaikka olisi kuinka paljon karvaisia miehiä, niin minä en ole enkä pidä kaevaisista naisistakaan. Eiköhän naiset ole totuttaneet miehet tähän ja tämä on havaittu miellyttävämmäksi. Jos on luomuruhero, en halua suuseksiä antaa, enkä toista kertaa kyseistä daamia kotiini vie. Valitettavasti myös minulla on vaatimuksia naiselle, tämän lisäksi niitä on täysjärkisyys ja liikunnallisuus.

Vierailija
196/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset myös meikkaavat itsensä takia, eikö tämä ole sama asia. Tosin suuseksiä ei puskalla varmaan tule.

Vierailija
197/203 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset myös meikkaavat itsensä takia, eikö tämä ole sama asia. Tosin suuseksiä ei puskalla varmaan tule.

Olen nuollut vaikka kuinka monta karvallista naista, ja mielummin sitä kuin karvatonta. Ällöttää ajatus mikrohaavaumista toosassa.

Vierailija
198/203 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
199/203 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan hävetä vaikka meen alapää- ja kainalokarvoilla kylpylään. Vähemmän mulla silti on karvoja kuin kylpylän miehillä. Ja parrat ne vasta epähygieenisiä on, kun on ruuanjämiä ym. Moniko mies pesee partansa ennen altaaseen menoa?

En sanoisi että kovin yleistä on kainalo- tai edes häpykarvoitus naisella, vuonna 2020. Parikin kaveria on sanonut tyyliin "eihän enää kenelläkään siellä mitään karvoja todellakaan ole". Ja kun omia tuttavia miettii niin aika moni on totaalisen sheivattu.

Itse pidän luomumpaa lookkia.

Vierailija
200/203 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että kovin yleistä on kainalo- tai edes häpykarvoitus naisella, vuonna 2020. Parikin kaveria on sanonut tyyliin "eihän enää kenelläkään siellä mitään karvoja todellakaan ole". Ja kun omia tuttavia miettii niin aika moni on totaalisen sheivattu.

Itse pidän luomumpaa lookkia.

Mitäköhän ikäluokkaa edustat? Minä olen vajaa viisikymppinen, ja todella harva ikäisistäni pelleilee jollain posliinilla. Ajetaan kyllä kai alot ja säärikarvat, bikinirajojakin kesällä siistitään, mutta muu on lähinnä osastoa ”huvittavaa”. Kyllä se teiltäkin tuollainen höpöhomma loppuu kun ikää ja kokemusta kertyy; ymmärrys siitä, ettei tämä maailma pillukarvojen ympärillä pyöri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan