Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pair-kokemuksia?

Vierailija
04.04.2018 |

Olemme lähivuosina muuttamassa ulkomaille ja ennen sitä haluaisimme lapsille "kielikylvyn". Harkinnassa olisi au pairin meille ottaminen. Perheessämme on 7-, 5- ja 5-vuotiaat lapset ja lisäksi olen raskaana. Eli apukädet tulisi tarpeeseenkin koska lapsen syntymän jälkeen haaveena olisi tehdä silloin tällöin kotoa käsin töitä.

Mitä järjestöä suosittelette? Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihana brittityttö kaksi vuotta. Hän tuli meille tuttavaperheen suosittelemana, ei minkään järjestön kautta.

Hän hoiti esikoisen eskarikuskaukset ensimmäisen vuoden ja toisena vuonna oli vetovastuussa päiväsajat meidän silloisesta 1-vuotiaasta.

Edelleen olemme yhteyksissä ja olemme koko perheen menossa Lontooseen toukokuussa ja samalla käymme häntä moikkamaassa, ikävä on kova.

Vierailija
2/3 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että au pair ei kuitenkaan ole orja. Jos kaipaat kokoaikaista apua, nanny on parempi vaihtoehto jolla oikeasti lapsiin liittyvä koulutus.

Jostain ulkosuomalaiset ryhmästä voi varmaan kysellä kokemuksia. Itse tiedän monta suomiperhettä Saksassa ja Sveitsissä joilla au pair tai nanny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että au pair ei kuitenkaan ole orja. Jos kaipaat kokoaikaista apua, nanny on parempi vaihtoehto jolla oikeasti lapsiin liittyvä koulutus.

Jostain ulkosuomalaiset ryhmästä voi varmaan kysellä kokemuksia. Itse tiedän monta suomiperhettä Saksassa ja Sveitsissä joilla au pair tai nanny.

Totta kai muistan. Varsinaista työaikaa hänellä olisi ehkä 4-6 tuntia päivästä. Minä olisin siis myös itse kotona, mutta apua tarvitsisin lasten kuskausten kanssa sekä siihen että saisin tehtyä muutaman tunnin töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi