Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ripsiväriä käytät ja miksi?

Vierailija
03.04.2018 |

Itsellä on tällä hetkellä käytössä Maybellinen vedenkestävä ripsiväri, joka tuuheuttaa. Ei vain tunnu siltä täydelliseltä, jota yritän kuumeisesti etsiä. Minulla on luonnostaan pitkät ripset, mutta ei mitkään supertuuheat. Vedenkestävää olen käyttänyt, koska silmäni vuotavat herkästi ja olen aktiivinen sekä liikun paljon, niin ei lähde niin herkästi hien ja tuulen mukana.

Mitä ripsiväriä käytät ja minkä olet kokenut parhaaksi itsellesi? Saa jakaa myös huonoja kokemuksia:D

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä joku Benecos. Luonnonkosmetiikkaa, ei eläinperäisiä aineita. Ihan ok, mutta kokeilen seuraavaksi jotain muuta joka täyttää nuo samat kriteerit.

Vierailija
42/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja käytän Sensaita, koska silmäni eivät kestä silmämeikinpuhdistusaineita, ja normaali vesiliukoinen ripsari valuu rumasti värjäten koko naaman. Sensai on siis täydellinen. Kestävä, ei sotke, lähtee kuitenkin pelkällä vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tunkea myrkkyjä silmiini joten valintani on vegaaninen merkki '100% Pure'. Heillä on hyvä musta ripsiväri.

Vierailija
44/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin:  Lancomen Hypnose Drama ropisee poskille, ja hylsy menee käyttökelvottomaksi parissa viikossa.

Vierailija
45/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38. Sään ja itkun kestävä mutta helppo pestä pois lämpimällä vedellä.

Vierailija
46/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensai 38˚C tuuheuttavaa versiota olen käyttänyt vuosia enkä vaihda. Stockan hulluilla päivillä se on yleensä aina tarjouksessa, jolloin ostan pari varastoon. Se kestää sateet ja itkut sekä on helppo poistaa oikealla tekniikalla: kuumalla vedellä kastellaan ripsiä sormien värissä ja vedetään väri irti ”säikeinä”.

Kokeilin joskus aikoja sitten tätä paljon ylistettyä Sensaita (taisi olla vielä Kanebo) mutta petyin poistamisen helppoudesta ja varisemattomuudesta huolimatta latteahkoon lopputulokseen. Itselläni siis pitkät ja ylöspäin taipuvat ripset luonnostaan, eli kaipaan ripsarilta ensisijaisesti tuuheuttavaa efektiä. Enpä tiennytkään että väriä saa myös tuuheuttavana, täytyy laittaa asia korvan taakse koska uuden ripsarin hankinta on pian ajankohtainen. Pelkällä vedellä poistettava väri on niin kätevä.

Vierailija
47/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain 38 myös minun luottoripsari, se pieniharjainen.Kestää sään kuin sään, hiihdon, juoksun ja metsässä sunnistusreissut ym. Ja lähtee pelkällä lämpimällä vedellä pois.Saan sillä kyllä hyvät ripset, minulla on melko pitkät ja kaarevat ripset.

Vierailija
48/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holika Holika Magic pole mascara. Maksaa 6 euroa. Ei suttaannu meikki pandasilmiksi, mutta lähtee silti hyvin pelkällä vedellä. Eniten ripsiväreissä ärsyttää se pitkin naamaa leviäminen vaikka olisi kuinka helvetin kallis tai vedenkestävä.

Vierailija
49/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytössäni on Lumenen nordic noir deep impact -ripsiväri sekä ruskeana että mustana. Tätä riittää yksi kerros ja ripsistä tulee tosi näyttävän pitkät ja runsaat. Itselläni on pitkät ja kaartuvat ripset, mutta ilman ripsiväriä niitä ei oikeastaan edes näe. Itselläni ongelmana on se, että koen monet ripsarit liian kuiviksi ja vahamaisiksi. Huonoimmat ripsivärit ovat olleet Benefitin, vaikka niitä onkin paljon mm. blogeissa kehuttu.

Vierailija
50/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia Lumenen uudistuksen jälkeisistä ripsiväreistä? Itsellä on ihan ok kokemuksia niistä vanhoista, miettinyt kuitenkin uusien testaamista.

Vierailija
51/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testaillut vaikka ja mitkä merkit läpi. Testattu on Lumene, Maybelline, Lumene Natural Code, Lancôme, Rimmel, Max Factor, Giorgio Armani, Makeup Store, Clinique, Loréal Paris jne... silti ei ole löytynyt vielä sitä täydellistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan