Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ripsiväriä käytät ja miksi?

Vierailija
03.04.2018 |

Itsellä on tällä hetkellä käytössä Maybellinen vedenkestävä ripsiväri, joka tuuheuttaa. Ei vain tunnu siltä täydelliseltä, jota yritän kuumeisesti etsiä. Minulla on luonnostaan pitkät ripset, mutta ei mitkään supertuuheat. Vedenkestävää olen käyttänyt, koska silmäni vuotavat herkästi ja olen aktiivinen sekä liikun paljon, niin ei lähde niin herkästi hien ja tuulen mukana.

Mitä ripsiväriä käytät ja minkä olet kokenut parhaaksi itsellesi? Saa jakaa myös huonoja kokemuksia:D

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma holy grail -luottoripsarini on ollut pitkään Dermosilin versio Sensain 38:sta. Eli ripsiväri tuuheuttaa, kestää vesi-räntä-lumikuurot valumatta ja sen poistoon tarvitaan vain lämmintä vettä. En tykkää yhtään varsinaisista waterproof-ripsareista, koska ne ovat niin hankalia poistettavia. Ripset lähtevät ennemmin kuin itse väri ;)

Vierailija
2/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene apteekista. Ei kirvellä silmiä, sekä pidän pienestä aplikaattorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin ja keväällä käytän vedenkestävää essence ripsaria, koska lumi muuten levittää sen naamalle, kesäsin käytän yleensä tavallista.

Vierailija
4/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma holy grail -luottoripsarini on ollut pitkään Dermosilin versio Sensain 38:sta. Eli ripsiväri tuuheuttaa, kestää vesi-räntä-lumikuurot valumatta ja sen poistoon tarvitaan vain lämmintä vettä. En tykkää yhtään varsinaisista waterproof-ripsareista, koska ne ovat niin hankalia poistettavia. Ripset lähtevät ennemmin kuin itse väri ;)

Mulla tuo sama Dermosilin mascara. Ihan paras, ja hintakaan ei ole paha. Suosittelen!

Vierailija
5/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko nää jotain tyttöjen juttuja? :o

Vierailija
6/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxfactorin 2000 calorie vedenkestävä!

Käytän tuota koska se on halpa (n. 8-11e riippuen paikasta, opiskelijana ei ole varaa kovin hintaviin ja panostan mieluummin ihoon) ja paras ripsiväri jota olen koskaan kokeillut. Mikään muu ei ole koskaan pitänyt mun ripsiä taivutettuina jopa räntäsateessa, ennen mun ripset sojotti alaspäin 20 min meikkaamisen jälkeen.. lisäksi saa ripset näyttämään pitkiltä, erotelluilta ja tuuheilta :D Ja olen tosiaan kokeillut suunnilleen kaikkia markettiripsivärejä tässä 10 vuoden aikana kun olen meikannut, löysin tämän vasta vuosi sitten.

Vierailija
7/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Lash Power. Sopii herkille silmille, pysyy, ei turhaa, ja voi poistaa pelkällä lämpimällä vedellä.

Hinta on kuitenkin mielestäni kallis koska puteli on pieni. Pitää aina osaa ulkomailta.

Vierailija
8/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo 38 c

Vierailija
9/51 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlistä saa sinistä vedenpitävää ripsaria, pidentää ripset ja kaartuu kauniisti, halpa. jotain 5 euroa, ainoa miinus että saa vain mustana, haluaisin ruskeana koska vanhemmiten pitää käyttää pehmeitä sävyjä ja musta on kova väri.

Vierailija
10/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tavallista mustaa ripsaria. Maksaa jotain 4 e ja on oikeasti todella hyvä.

Vierailija
11/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen sitä aitoaoikeaa. Tummansininen putkilo. Käyttänyt jo 20 vuotta.

Vierailija
12/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanebo 38 c

Sama. Siksi, koska inhoan varisevia ja muka vedenkestäviä ripsareita.

Vierailija
13/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinet on huonoja.

Vierailija
14/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käytössä ollut Essencen Volume Stylist 18h lash extension. On todella hyvä, siinä on tuuheutta ja kuituja (apua en ole varma mikä se on Suomeksi). Maskara on riittävän tummaa ja pysyy paikoillaan hyvin hintaansa nähden. Ei myöskään rasita herkkiä silmiäni. Hintaa noin 5€, joka on aika ideaalinen koska ripsiväri tulisi vaihtaa 3kk välein hygieniasyistä

Vierailija
15/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen ja Isadoran ripsarit on olleet pitkään suosikkejani. Haluan kuitenkin siirtyä mahdollisimman paljon luonnonmukaiseen kosmetiikkaan, joten nyt testissä Lumenen Nordic Girl -sarjan ripsiväri. Ekan käyttökerran jälkeen voin suositella.

Vierailija
16/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDUN Mineralsin Vatn, apteekista. Ilmeisesti jonkinlainen kuituripsari, lähtee 38 asteisella vedellä ja kokeilemistani ripsiväreistä ainoa, joka pysyy. Multa varisee yleensä pois kaikki sellaisetkin, joiden ei sanota lähtevän kuin ehkä tärpätillä, kai mulla sitten on vain jotenkin rasvainen iho. Joskus vähän varisee, kun sataa tai tulee kosketeltua silmiä varomattomasti, mutta ne varinat on helppoa vain nyppäistä pois eivätkä sotke toisin kuin muissa kokeilemissani ripsiväreissä. Ekalla kerralla vähän ärsytti silmää ja aina uuden putkilon kanssa väriä tuntuu tulevan liikaa, tekipä mitä hyvänsä, mutta jonkin ajan päästä avaamisesta tasoittuu. Aiemmin mulla oli joku Acon maskara, joka toimi, mutta joka valitettavasti lopetettiin.

Vierailija
17/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut 30 vuotta ja kokeillut kymmeniä erilaisia ripsareita sen aikana. Nyt ehkä viimeiset pari vuotta käytössä on ollut L`orealin volume milloin lashes, (kiiltävän vihreä-kultainen putkilo) ja siihen olen ollut hyvin tyytyväinen. Sen harjas on minulle sopivin, ei tuhraava ja väri tulee kauniisti aina. Sitä saa myös ihan cittarista tms. kaupasta ja maksaa jotakin 15 e. Nyt en viitsi enää edes kokeilla muita, kun tuo on niin hyvä. N43

Vierailija
18/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38, se missä on vähän kaareva harja ja joka tuuheuttaa, pidentää ripsiä yms. Olen heittänyt satoja euroja hukkaan kokeillessani vedenkestäviä ripsareita, todetakseni että ne on tunnin päästä poskella. Tämä pysyy ja hintakaan ei ole paha.

Vierailija
19/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor 2000 calories. Mulla on pitkät, mutta hennot ja vaaleat ripset ja tässä massa ei ole liian märkää ja raskasta.

Vierailija
20/51 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'orealin miss baby roll ja miss punky. Riippuu meikistä ja vaatteista kumpaa käytän. Miss hippiestäkin tykkäsin, mutta ei ole tullut hetkeen vastaan.