Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rewqwerqwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on niin paljon noloja kohtia, että ruodin vain itseäni koskevat. Eli jos olen oikeasti kotinainen, miksi hän väittää minun valehtelevan? 

Ei Antti sano sinun valehtelevan, se on näemmä toimittajan tulkinta jonka on vetänyt otsikoksi. Anttihan sanoo vain että kaikki naiset osuvat johonkin näistä kategorioista. Itse en ole nettitreffaillut, mutta kaikki nuo ovat kyllä naisten ilmoituksissa tullut vastaan kun niitä tuli joskus suomi24-aikaan seurattua. :D En yhtään ihmettele jos tinderissä on näitä samoja. Just pahimpina stereotypioina noi "etsin itselleni kesyttäjää" ja "ota selvää" -hirvitykset...

Olen myös kaikki hyvin -nainen, mutta miksi se estäisi minua etsimästä kumppania? Eikö kumppania saa etsiä, jos elämässa on kaikki hyvin? 

En tiedä mitä haen, niin, entä sitten? Kuten edellä jo kysyin, miksi se estäisi minua etsimästä kumppania ja pitämästä avoinna useampia mahdollisuuksia? 

Ja olen myös blanco-nainen. Juu, en kerro itsestäni oikein mitään, mutta entä sitten? Jos ketään ei minun profiilini kiinnosta, niin eikö se ole minun ongelmani eikä sinun. "Informaatiota on niin vähän, ettei kannata alkaa selvittää." Siis kenen ei kannata alkaa selvittää? Antin vai kenenkään? Jos Antille on ylitsepääsemättömän vaikeaa tutustua ihan vain keskustelemalla, niin miksi hän olettaa, että jollekulle muulle miehelle tämä olisi ongelma ja nämä naiset pitäisi sen takia kiertää kaukaa? 

Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa tämä Antti. 

Ensinnä, et voi olla kaikkea yhtä aikaa. Onko se sinun treffi-ilmoituksesi tyhjä, vai lukeeko siinä että sinulla on kaikki hyvin tai et tiedä mitä haet?

Toiseksi, ei siinä ole mitään pahaa. Olet vain yksi monista jotka laittavat sen ihan samanlaisen ilmoituksen ja sen perusteella näemmä voi tehdä jotain johtopäätöksiä sen suhteen millainen olet. Antin mukaan olet keskivaikeasti masentunut ja bipolaari. Onko sinulla kostumisvaikeuksia, saatko helposti orgasmin?

Entä mitä niin ihmeellistä sinussa on, että kenenkään kannattaisi alkaa tonkia jos et esittelyyn laita yhtään mitään itsestäsi?

Miten niin en voi olla kaikkea yhtä aikaa? En kerro profiilissani mitään, mutta kun keskustellaan, tulee ilmi, että olen koti-ihminen, en tiedä mitä haen ja olen elämääni tyytyväinen. Miten nämä asiat mielestäsi sulkevat toisensa pois? Eikö tässä nyt puhuttu kaikista deittipalstoilla olevista ylipäätään, eikä pelkästään profiileista. 

Niin, tuota juuri en ymmärrä, millä perusteella olisin keksivaikeasti masentunut ja bipolaari tai että minulla olisi kostumisvaikeuksia? Sen perusteella, että minulla ei ole miehelle tai parisuhteelle täsmällisesti määriteltyjä toiveita? Vai sen perusteella, että en liehu baareissa? 

Eihän tuossa väitettykään tieteellisen tarkasri, että kaikki olisivat, mutta tyyppi oli huomannut yhtäläisyyksiä tavattuaan aika paljon naisia. Älkää ottako niin vakavasti.

no aika monen kanssa saa esimerkiksi olla sängyssä, että voi tehdä tuollaisia yleistyksiä. Minä en omalla seksihistoriallani pystyisi tekemään vastaavia yleistyksiä, vaikka melko aktiivinen olenkin ollut. Ja mielenterveysdiagnoosejakaan ei ihan ensitreffien perusteella anneta, joten näitähän on pitänyt samoja naisiakin deittailla useita kertoja. Ei ole kyllä oikein uskottavaa, että 8 vuoden aikana on treffailtu 200 naista jokaista vähintään 3-5 kertaa, että tällaisia asioita on ylipäätään paljastunut. 

Vierailija
222/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi juttu aiheuttaa näin paljon mielipahaa naisissa,kun naisten lehdet on pullollaan miestyyppejä ja profilointeja. :D 

Sinulla on mennyt sekaisin mielipahan ja ärtymyksen käsitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v ukko. Olen pannut elamassani yli 6000 muijaa. Hunommat ovat suomalaiset kierot, paksut jotka katsovat ainoastaan rahaa. Parhaat ovat thaityttoset, hoikat, rehelliset ja osaavat antaa kunnolla. Nyt olen 10 vuotta asunnut Pattayalla nuoren tyttosen kanssa. Maksan kaikki laskut, plus annan hanelle 160e/k jonka han antaa vanhemmilleen. Han siisti talon ja tekee ruokaa. Ja joka ilta, tasan kello 20:00, han menee makaamaan sankyyni alasti, vatsalleen, ja mina panen hanta, takaapain, ilman kondoominia, noin 20 vetoa ja tulen nopesti ja valuu aika paljon spermaa. Taman jalkeen han menee pois ja mina jaan sankyyni lukemaan kirjaa ja sit nukkumaan. En jaksa enempaa kun 1 pano per ilta, mutta onpa sita pantu jo 3600 kertaa ja yha tuntuu hyvalta.

Miksi tämä viesti on lähetetty tähän keskusteluun..?

Vierailija
224/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v ukko. Olen pannut elamassani yli 6000 muijaa. Hunommat ovat suomalaiset kierot, paksut jotka katsovat ainoastaan rahaa. Parhaat ovat thaityttoset, hoikat, rehelliset ja osaavat antaa kunnolla. Nyt olen 10 vuotta asunnut Pattayalla nuoren tyttosen kanssa. Maksan kaikki laskut, plus annan hanelle 160e/k jonka han antaa vanhemmilleen. Han siisti talon ja tekee ruokaa. Ja joka ilta, tasan kello 20:00, han menee makaamaan sankyyni alasti, vatsalleen, ja mina panen hanta, takaapain, ilman kondoominia, noin 20 vetoa ja tulen nopesti ja valuu aika paljon spermaa. Taman jalkeen han menee pois ja mina jaan sankyyni lukemaan kirjaa ja sit nukkumaan. En jaksa enempaa kun 1 pano per ilta, mutta onpa sita pantu jo 3600 kertaa ja yha tuntuu hyvalta.

60V täällä taas...

Tyhmä käy läskien mt-potilaiden kanssa treffeillä 200 kertaa.

Minä taas panen joka ilta nuorta pillua..aah

Kuulostaa tosi herkältä ja ihanalta ihmissuhteelta. Etenkin sille nuorelle tyttösellesi.

Vierailija
225/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60V täällä taas...

Kuulostaa tosi herkältä ja ihanalta ihmissuhteelta. Etenkin sille nuorelle tyttösellesi.

No en ainakaan hauku sitä kuivapilluiseksi biobolaariseksi akaksi kuten Antti

Vierailija
226/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60V täällä taas...

...josta maksat 160 e kuussa tytön vanhemmille. Voi tyttörukkaa.

Vierailija
227/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei oikeesti miten numero 6 mies voi saada noin paljon naista, mutta minä lihaksikas 8 numeron mies isolla munalla en ole saanut kuin 4 naista elämäni aikana?

Minun miesmaku on sellainen, että sinä olisit varmaankin 2 ja tuo mies on... no ei ehkä täysi 10, mutta 9 vähintään. Sytyttää tuo ulkonäkö, nam!

Vierailija
228/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei oikeesti miten numero 6 mies voi saada noin paljon naista, mutta minä lihaksikas 8 numeron mies isolla munalla en ole saanut kuin 4 naista elämäni aikana?

Minun miesmaku on sellainen, että sinä olisit varmaankin 2 ja tuo mies on... no ei ehkä täysi 10, mutta 9 vähintään. Sytyttää tuo ulkonäkö, nam!

Moi Antti.

Vierailija
229/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttihan on ilmetty av-mies!

Naiset huijaa. Antti se tietää parhaiten, mitä naiset tekevät, tahtovat, harrastavat ja ajattelevat.

Ihan vain deitti-ilmoituksen lukaisemalla ja 10 minuutin pikatreffeillä.

Totuus: Kahlattuaan 2000 ilmoitusta ja käytyään 200 treffeillä, Antti päätyi Tulokseen. Tää on niin nähty. Kyllä naiset on tyhmiä.

Antille vinkki: älä yritä tuottaa humoristista tekstiä. Et hallitse edes alkeita.

Lue hyviä suomenkielisiä kirjoja. Opit kieliopin.

Vierailija
230/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt taas naisia kiukuttaa, kun joku mies kehtaakin palstaa suurelle yleisölle millaisia naiset oikeasti ovat.

Vierailija
231/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paljastaa

Vierailija
232/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, katsoin kuvan, en olisi lähtenyt toisille treffeille (eikä Antti olisi saanut).

Pinnallista.

Ei ole pinnallista, kun douchebagpoloinen kerran on jo pinnan alta itse paljastanut todellisen häijyytensä ja tyhjyytensä.

Vierailija
233/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsänoloinen, sieluton karvanaama (kolmetoista tusinassa, eivät erotu edukseen) kova tarve kuitenkin päteä ja suuret luulot itsestään.

Vierailija
234/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla ei ollut mitään menetettävää.

Antilla ei edelleenkään ole mitään menetettävää.

Koko Suomi on pullollaan samanlaisia antteja.

Pelottava ajatus.

Vierailija
235/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ja kaunis, suorastaan missimäinen serkkutyttöni pisti hynttyyt yhteen nopeasti itsensä pokerilla elättävän tavallisen talliaisen näköisen miehen kanssa ja onni jatkuu vieläkin vaikka vuosia on vierinyt. Ehkä se pokerin osaaminen houkuttelee naisia puoleensa?

Vierailija
236/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneenä, yksinasuvana miehenä arvostan kyllä kaveria. Itse en tuollaista "urakkaa" olisi kyllä millään jaksanut. Mitä tulee huomioihin, niin ilkeästi sanottuna; "totuus sattuu". Kyllähän nuo helvetin hyvin pitävät paikkansa.

Suurin osa naisista vain ei kykene objektiivisesti käytännössä koskaan omaa touhuaa tarkastelemaan. Voidaan loputtomasti vatvoa mitä tahansa asioita vaikka kaverin kanssa, mutta se aidosti rehellinen, kiihkoton juuri oman toiminnan arviointi puuttuu suurimmalta osalta kokonaan.

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Tavallisen miehen on turha deittailla, koska saanti on nolla. Vai tapailisitko itse ammattikoulutettua miestä?

Minä suosittelen vaikka harjoittelemaan sitä deittailua vähemmän kiinnostavien ihmisten kanssa. Voi päästä eroon deittalujännityksestä ja oppii keskustelemaan sujuvammin vaikka olisi deiteillä itsensä Naispaholaisen kanssa. Kyseessä on harjoituslaji. Eivät ne kahvit voi olla niin kalliita etteikö kannattaisi käydä katsomassa löytyykö kemiaa. Jos jää haikailemaan unelmien naisen perään niin pettyy koska niitä täydellisiä unelmien naisia ja miehiä on häviävän vähän. Yleensä ihmiset hiovat muutenkin toisiaan suhteessa eli missään nimessä ei kannata etsiä prikulleen itsensä kaltaista ihmistä.

Vierailija
237/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?

Tämä oli aikana ennen Tinderiä, jolloin kirjoitustaidolla oli enemmän merkitystä.

Mutta osaako tuo "tutkimuksen" tekijä kirjoittaa? Paikoittain aika sekavaa sepustusta, minusta.

Artikkeli on toimittajan kirjoittama.

Vierailija
238/242 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Koska ennen syrjäytymistä ja arkipäivään vaikuttuvia (fyysisen) terveyden ongelmia, minulla oli ainakin jonkinlainen sosiaalinen elämä ?

Olet siinä oikeassa että suurin osa ihmisistä pelkää sairauden ja vammautumisen jotenkin tarttuvan. He eivät ymmärrä sitä, että jossain vaiheessa elämä voi kolhia heitäkin. Siksi omat ongelmat kannattaa ottaa tavallaan hyvänä mittapuun koska ongelmista kärsiviin onnenonkijat ja hepsankeikat eivät käy kiinni jollet satu olemaan miljonääri tmv.

Vierailija
239/242 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rwerwerwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta en itse olisi edes vastannut noiden naisten kirjoituksiin.

Itselle merkitsee ehkä eniten musamaku..plussaa jos tykkää lukea (ei pakko), harrastaa jotain, miellyttää silmää (ei tarvi olla bodari) ..ulkonäössä rock henkisyyttä...:)

Nainen? Ei taida olla vielä hirveän paljon elämää mittarissa, jos tärkein kriteeri kumppanissa on musamaku? Oikeasti? Teinixxx?

Musamaun perusteella valitsin:)

Nyt yhdessä 30v..käydään keikoilla ja rockataan

N50V

No ei voi kuin onnitella, sinulla kävi hyvä tuuri että miehessä oli muutakin sopivaa kuin musiikkimaku :)

Vierailija
240/242 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa onko käynyt vaikka 100 tindertreffeillä?

Vaikka joku mies..on aika sairasta meininkiä

Itse herkkänä tuntevana ihmisenä kärsisin

Kutsukaa vaikka tosikoksi

Sinä kärsit siitä, että joku toinen käy ahkerasti treffeillä? Ei ole helppoa sinullakaan.

En ollutkaan huomannut elämän käyttöoppaasta, että treffeillä ei saisi käydä kuin tietyn määrän ja jos niillä kerroilla ei osu sopivaa kumppania niin voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan