Miehet joille on epäselvää mikä on seksuaalista häirintää!
Jos nainen kokee jonkin häirintänä, hän huomauttaa siitä sinulle kerran. Jos et lopeta, se on häirintää.
Ei tämän vaikeampaa!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen toiminnan täytyy jollain tavalla seksuaalissävytteistä olla tai se ei voi olla seksuaalista häirintää.
Jos uhri kokee sen häirintänä, se on sitä. Sinä olet vastuussa omista tekemisistäsi,
Minulle kasvoi ala-asteella tissit. Pojat löivät nyrkillä. Minun kannaltani ne oli iskuja rintakehään, aivan henki salpautui. Opettaja katsoi että voi noita poikien leikkejä. Kukaan, ei kukaan muu voi määrittää minkä kukin kokee ahdistavaksi.
Miten miehet voi yleensä olla niin rajattomia. Eikö hävetä olla pelkkä matelija-aivoinen elukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naisella olisi korkokengät ja pienet bikinit, ei se oikeuta koskettelemaan ilman lupaa. MIkä tuossa on niin vaikea tajuta? Raja kulkee fyysisessä koskemattomuudessa.
Mielestäsi siis miehillä on oikeus esim. tuijotella naisten rintoja mielin määrin?
Mikä tahansa, siis MIKÄ TAHANSA voi olla seksuaalista häirintää. Ei sitä miehet päätä mikä on ja ei ole häirintää.
Tämä kun lukee tulee sellainen tunne että joillekuille naisille on jäänyt epäselväksi mitä on häirintä ja mitä ei.
Ei, vaan tuon kun lukee niin tulee sellainen tunne että joku mies taas tahallaan vetää överiksi saadakseen vesitettyä koko kesustelun.
Jos taas tuon todellakin kirjoitti nainen, ei ole mikään normaali nainen kyseessä vaan sekopää, joka voi itse tehdä mitä tahansa, siisä MITÄ TAHANSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen toiminnan täytyy jollain tavalla seksuaalissävytteistä olla tai se ei voi olla seksuaalista häirintää.
Jos uhri kokee sen häirintänä, se on sitä. Sinä olet vastuussa omista tekemisistäsi,
Minulle kasvoi ala-asteella tissit. Pojat löivät nyrkillä. Minun kannaltani ne oli iskuja rintakehään, aivan henki salpautui. Opettaja katsoi että voi noita poikien leikkejä. Kukaan, ei kukaan muu voi määrittää minkä kukin kokee ahdistavaksi.
Miten miehet voi yleensä olla niin rajattomia. Eikö hävetä olla pelkkä matelija-aivoinen elukka?
Tuo on väkivaltaa eikä siinä ole mitään epäselvää. Opettajasi oli täysi idiootti.
On totta, että kukaan toinen ei voi määrittää, minkä kukin kokee ahdistavaksi. Mutta se, että kokee jonkin ahdistavaksi ei riitä perusteeksi kieltää ko. asiaa. Sinun esimerkissäsi kyse on koskemattomuuden loukkaamisesta ja fyysisen voiman käytöstä. Nämä ovat konkreettisia perusteita tuomita ja rangaista ko. toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kokee jonkin häirintänä, hän huomauttaa siitä sinulle kerran. Jos et lopeta, se on häirintää.
Ei tämän vaikeampaa!
Kaikkein yksinkertaisinta ettei ole missään tekemisissä naisten kanssa
Kaikkein yksinkertaisimmille se tosiaankin on kaikkein yksinkertaisinta ettei ole missään tekemisissä naisten kanssa. Hyvä että ihan itse keksit.
Miehenä olen aina ihmetellyt näitä yökötyksiä, jotka ovat puhuneet irstaita ja puristelleet jokaisen ohimenevän naisen. Nyt he ovat syvästi hämmentyneitä ja loukkaantuneita, kun joku sanoo, että nyt saa riittää. Tosin heitä löytyy myös naisista, eli metoo sullekin lähibaarin Lissu. En ole mikään tarjousmakkara, jota voi vähän kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naisella olisi korkokengät ja pienet bikinit, ei se oikeuta koskettelemaan ilman lupaa. MIkä tuossa on niin vaikea tajuta? Raja kulkee fyysisessä koskemattomuudessa.
On vaikeaa tietää missä se raja oikeasti menee, kun jokainen nainen tuntuu vetävän sen eri kohtaan. Sinulle se on fyysinen koskemattomuus, jollekin toiselle rasvaiset vitsitkin, kolmas ahdistuu jo pitkistä katseista "vääriin" kohtiin kehoa.
Tuntuuko ylivoimaisen vaikealta jättää koskettelematta seksuaalisesti, kertomatta rasvaisia vitsejä ja katselematta pitkään toisten rintoja? Mikään noista ei kuulu normaaleihin hyviin käytöstapoihin.
Ei kuulu hyviin käytöstapoihin myöskään pride-kulkueen kaltainen pervoilu.
Nainen ei huomauta mistään vaan odottaa miehen lukevan ajatuksia.Ei ihme ettei homma toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa tietää missä se raja oikeasti menee, kun jokainen nainen tuntuu vetävän sen eri kohtaan. Sinulle se on fyysinen koskemattomuus, jollekin toiselle rasvaiset vitsitkin, kolmas ahdistuu jo pitkistä katseista "vääriin" kohtiin kehoa.
Tuntuuko ylivoimaisen vaikealta jättää koskettelematta seksuaalisesti, kertomatta rasvaisia vitsejä ja katselematta pitkään toisten rintoja? Mikään noista ei kuulu normaaleihin hyviin käytöstapoihin.
Ei kuulu hyviin käytöstapoihin myöskään pride-kulkueen kaltainen pervoilu.
?
Tuo onkin hyvä periaate. Saa vähintään kerran puristaa pepusta kaikkia parhaimman näköisiäkin naisia, kunhan aina lopettaa huomautettaessa ;)