Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevennys kesäksi 2018 huhtikuu-kesäkuu

Vierailija
01.04.2018 |

Nyt alkaa uus painonpudotusjakso! Kaksi kuukautta kesälomaan, kävin juuri puntarilla ja paino näytti 68,5kg. Olo on todella turvonnut. Vanhat vaatteet kyllä mahtuvat, mutta rintaliivit ahdistaa ja vatsassa iso makkara. Muuten olen edelleen vartalonmallilta hoikka (165 pitkä), ns. laiha läski. Naama on levennyt ja kaksoisleuka näkyy kuvissa.

Olen kolmessa vuodessa lihonut 5 kg. Siinä pudotustavoite 8 viikolle. Metodina vähähiilihydraattinen.

Kesäkuun eka päivä tää painais alle 64kg.

Kuka lähtee messiin?

-Terttu

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut vähän varaslähtöä. Mulla on tavoitteena lähinnä kehonkoostumuksen muokkaaminen. Eli rasvaa pois ja itse koen, että pääsääntöisesti hiilareita karsimalla se onnistuu minulla parhaiten. Tällä hetkellä paino 60,6 kg ja pituus 167 cm. Pari kuukautta pidetty taas dieettiä käynnissä ja paino tippunut sinä aikana 3-4kg. Tarkkailen kyllä enemmän vyötärön mittoja, koska paino ei aina kerro todellista tilannetta. En ole asettanut mitään aikarajaa, mutta jossain välissä olen taas hetken plussakaloreilla. Käyn sitä ennen kehonkoostumusmittauksessa katsomassa tilanteen.

Vierailija
102/168 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä vaaka näytti vielä iloiset 71.1 mutta tänään 71.8kg. Eilen tosin join todella vähän vettä kun olin menossa koko ajan ja yön nukuin todella huonosti, ja söin suolaista ruokaa eilen. Siinä varmaan suurimmat syyt. Olis kiva nähdä sunnuntaina punnituspäivänä alle 71.0 paino, mutta vähän epäilen. Pitäs varmaan minunkin noudattaa tuota vhh-ruokavaliota enemmän.. mutta sitten urheilupuoli kärsii kun ei ole lihaksilla energiaa. Tänään suunnitelmissa tehdä kotitreeni ja illalla lenkki!

Eteenpäin vaan!

-Ilona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä on mennyt hyvin ainakin tähän asti. Aamulla kävin kokeilemassa kuntosalia, ja nyt toi on että saan itseni alkamaan käymään siellä. Ei salissa mitään ongelmaa ole, vaan siinä että siellä on muita ihmisiä. Olen todella ujo ja viihdyn yksikseni.

Tämän päivän syömiset on jo tietysti osa syöty ja loput suunniteltu, eli hyvin sekin puoli on suunnitteilla on käydä illemmalla kävelyllä. :) huomenna yritän muistaa käydä puntarilla.

-Kristiina

Vierailija
104/168 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen punnituspäivä ja paino näyttäisi olevan sama, kuin eilen. Siis -2,2kg alkupainosta ja -1,6kg viime viikosta. Mut kuten sanottua, oon syönyt aivan liian vähän tällä viikolla. Eilinen tavoite syödä paremmin lurahti lounaaseen, joka oli kourallinen pähkinöitä bussipysäkillä. Ehdin kuitenkin laittamaan ruokaa perheelle ja se oli hyvä juttu. Söin toki itsekin. Ja siellä lenkilläkin kävin, 5,5km reiluun puoleen tuntiin. Siitä tosi tyytyväinen.

Viikonloppu menee turnausreissulla. Yövytään hotellissa, joten syömiset on taas varmaan vähän mitä sattuu. En oo kuitenkaan syönyt karkkia sitten pääsiäisen (jos raakasuklaata ei lasketa) ja sen linjan aijon pitää. Yritän käydä pelien välillä liikumassa.

Miten muiden perjantaifiilikset? Vielä jaksaa? -Tiitu-

Vierailija
105/168 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa mutta turvottaa ihan hulluna nyt yllättäen. Join pari tuntia sitten runsaasti vettä, mutta ei vielä ole auttanut.

Olen tänään syönyt aamulla 100g rahkaa, lounaaksi höyrytettyjä kasviksia ja pastakastiketta, välipalaksi ompun ja puolikkaan proteiinipatukan. Iltapalaksi söin vihersalaattia, tomaattia ja mozzarellajuustoa. Ei ole nälkä, mutta joku outo tila nyt päällä, painoki tosi korkella nesteen takia. Yhtään en ole tosiaan dieetistä lipsunu. Mietin onko hormooneilla yhteyttä tähän, ovulaatio meni juuri ohi. Tässä kohtaa minulla usein puhkeaa huuliherpes...eli estrogeeni romahtaa. Vai onko sitte aineenvaihdunta hidastunut. Pitäisikö huomenna syödä reilusti enemmän?

En tiedä. Mutta motivaatio on edelleen korkealla :) kaks viikkoa jo mennyt!

Terttu

Vierailija
106/168 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jaksaa oikein hyvin! Oon onnistunut nyt pudottamaan 1,6kg alle kahdessa viikossa ja oon oikein tyytyväinen. En halunnut tällä kertaa ruveta erityiselle dieetille, koska haluan laihduttaa semmoisella ruokavaliolla, jota voin sitte ylläpitää laihduttamisen jälkeenkin. Tää nykyinen tapa tuntuisi sellaiselta. :) Ensi viikolla oon menossa matkalle ja vähän jännittää, että miten syömiset siellä sujuu.

Oon jokunen vuosi sitten laihduttanut vhh:lla 15 kg 3 kuukaudessa. Ja ne kilot pysy kyllä pitkään poissa, mutta lopulta ne silti tuli takaisin kun palasin "normaaliin" ruokavalioon. Mutta jos sitä vhh:ta jaksaa ylläpitää tavoitepainonkin jälkeen, niin sehän on ihan toimiva tapa. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
107/168 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kiireinen ja raskas viikko. Hommat ei tosiaan oo menny niin kuin Stromsössä. Kahtena päivänä pitkä reissupäivä, joista toisena piti syödä sitä mitä tarjottiin - eli lähinnä hiilaria. Ennen tuota reissua kävin puntarilla, ja paino oli pudonnut 2kg pääsiäisestä. Nyt ei kyllä yhtään tunnu siltä. Olo on väsynyt ja turvonnut. En oo ehtinyt liikkua, pystynyt syödä niin kuin haluaisin ja nukkunutkin olen liian vähän.

No, tällaista on mun elämä ja näillä mennään. Ensi viikon pitäisi ainakin kalenterin mukaan olla helpompi joten voin vähän paremmin keskittyä tähän.

Vierailija
108/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen 107 oli siis Liina.

Vierailija
109/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Hengissä ollaan! Painonpudotus näytti vielä hetki sitten hyvin vaatimattomalta, mutta sitten iski vatsatauti... kaksi viikkoa ja -2,5kg, oli tehokasta. 😳 Nyt toipumaan päin ja odotan innolla että pääsee taas juoksemaan.

Tärkein juttu minulla on ruokarytmi ja tarpeeksi ruokaa; jos näistä tinkii niin illalla kostautuu. Kaloreita en ole laskenut koskaan, eli hyvin mututuntumalla mennään. Yhteispudotus nyt yli 12kg. 😊

Tsemppiä kaikille!

Mira

Vierailija
110/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain paino oli 106,3kg. Viikossa lähti 1,3kg, kaikkiaan nyt neljässä viikossa 6,5kg.

Liikuntaa olen saanut lisättyä niin, että päivässä kävelen 8-10 km.

-Nipsu

Vierailija
111/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teillä menee! Itselläni tuli repsahdus ja söin suklaata ja join viiniä (Pms-oireiden syy ;) ) Painoa on pudonnut kahdessa viikossa siis 1.6kg. Eilen paino oli 71.0kg. Nyt tiukka loppukuukausi niin pysyn tavoitteessani ja painaa alle 70kg huhtikuun loppuun mennessä. Aurinkoisia ulkoiluilmoja!

-Ilona

Vierailija
112/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jumittaa nyt totaalisesti. Paino ei ole pudonnut kahdessa viikossa ollenkaan, junnaa vain paikallaan mennen parisataa grammaa ylös tai alas päivästä riippuen. En ole muuttanut mitään syömisissä, joten vähän ihmetyttää. Vuoden alusta on siis tultu alas 9 kiloa, mutta nyt ollaan ihan jumissa. Harmittaa ja ärsyttää tosi paljon, koska paino on tähän asti pudonnut tasaisesti. Tarkoitus oli, että tähän mennessä vaaka näyttäisi jo miinus kymmentä ja siitä sulattaa vielä viisi kiloa juhannukseen mennessä, mutta ei kyllä onnistu tätä menoa.

-Hilda

Vierailija
113/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tämän viikon kävelyt on näköjään tehnyt tulosta! Laitoin viikon tavoitteeksi, että pääsisin alle 62kg. No, nyt aamulla vaaka näytti 61,9. Olen todella tyytyväinen, sillä tuntuu että paino on junnannut 62,2kg:n ympärillä viimeisen parin viikon ajan.

Laitoin nyt tavoitteeksi, että käyn kävelylenkillä vähintään viitenä päivänä viikossa. Eilen kävin noin 9km lenkillä. Tykkään kävellä ja kuunnella musiikkia. Se on jotenkin todella rentouttavaa. Aikaisemmin ajattelin, että ei minulla ole aikaa urheilulle. Mutta kyllä sille saa tehtyä aikaa kun yrittää tosissaan

Vierailija
114/168 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo edellinen viesti oli siis minulta

-Kristiina

Vierailija
115/168 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumittaa täälläkin, toivoa en ole menettänyt, samalla linjalla jatkan ja lisään mukaan juoksua. Jospa se siitä pikkuhiljaa. Tänä aamuna paino 65,9. Toivotaan että viikon päästä oltas alle 65...

Terttu

Vierailija
116/168 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se viikonloppu lipsahti syömisten osalta. Paino ma aamuna +1,2kg perjantaiaamuun. Toki tiesin jonkinlaista takapakkia tulevan, koska viime viikon söin niin huonosti. Silti eilen vähän huokaisutti. Tänä aamuna paino oli jo huomattavasti maltillisempi eli enää matkaa viime pe painoon on 600g.

Tämän päivän työt ovat vähän kysymysmerkkinä eli jos työkaveri on kunnossa, juoksen monessa paikassa (=askeleita!). Jos taas ei, pysyn yhdessä toimipaikassa (=ei askeleita). Illalla kuitenkin lenkille. Tai jumppaan. Nyt on vaan niin ihanaa, kun ei oo kylmä. Ulkona on ihana liikkua! -Tiitu-

Vierailija
117/168 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko meni aivan päin mäntyä. Itsekuria ei ollut ollenkaan ja söin varmaan joka päivä reilusti yli kulutuksen. No, siitä en voi syyttää muita kuin itseäni. Tänään paino 53.1kg. Tavoitteena vielä tässä kuussa painaa se 51.8kg mihin pääsin melkein pari viikkoa sitten. Kyllä se tästä vielä. Olen nyt tällä viikolla liikkunut aika reippaasti koiran kanssa ja sama linja jatkuu.

-Etna

Vierailija
118/168 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös paino otti takapakkia kun viikonloppuna repsahdin. Paino 71.6kg eli +600g sunnuntain painoon. Tavoite olisi seuraavana sunnuntaina painaa alle 71 kg. Pitää ottaa loppuviikko nyt ihan skarpisti!

-Ilona

Vierailija
119/168 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää repsuko! Pitäkää yllä mielikuva hoikasta kropasta. Joskus luin jonkun huippumallin sanoneen, että tottakai hänelläkin tekee mieli suklaakeksejä, mutta kun hoikkuus tuntuu 100 kertaa paremmalta kuin se keksi.

Ja sen herkunkin maun voi vaikka vaan kuvitella suuhunsa. Makunautinto on lyhyessä hetkessä ohi, ei siis oikeastaan ole sen arvoista!

Jaksaa jaksaa!

Vierailija
120/168 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä mielikuvat auta mitään. On ollut jääkaapin ovessa kuva itsestäni laihana ja katson aina motivaatiokuvia instagramissa kun alkaa olla repsuilu lähellä, mutta ehdottomasti repsahdus tapahtuu yleensä silloin kun kaikki tuntuu menevän pieleen, eli tulee vastoinkäymisiä elämässä, raha-asioissa tai terveydessä. Eli olen ihan tunnesyöjä, toinen ongelmakohta on viikko ennen kuukautisia, jolloin vituttaa kaikki ja silloin tulee herkästi syötyä sellaista mitä ei pitäisi. Tiedostan nämä kyllä itse ja koitan työstää niitä.

Paino 71.4kg.. hitaasti..

-Ilona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme