Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevennys kesäksi 2018 huhtikuu-kesäkuu

Vierailija
01.04.2018 |

Nyt alkaa uus painonpudotusjakso! Kaksi kuukautta kesälomaan, kävin juuri puntarilla ja paino näytti 68,5kg. Olo on todella turvonnut. Vanhat vaatteet kyllä mahtuvat, mutta rintaliivit ahdistaa ja vatsassa iso makkara. Muuten olen edelleen vartalonmallilta hoikka (165 pitkä), ns. laiha läski. Naama on levennyt ja kaksoisleuka näkyy kuvissa.

Olen kolmessa vuodessa lihonut 5 kg. Siinä pudotustavoite 8 viikolle. Metodina vähähiilihydraattinen.

Kesäkuun eka päivä tää painais alle 64kg.

Kuka lähtee messiin?

-Terttu

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken vaa’alla ja lukemat oli 51,8kg. Tästä on hyvä jatkaa.

Vierailija
82/168 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 oli siis Etna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Viikko alkas olla kevennystä takana. Kävin puntarilla juuri ja paino näytti 66,8 \o/

Olo on mahtava ja todella pirteä. Ei mitään ongelmia jatkaa. Ja rintsikat ei tunnu enää pahalta.

Eli 2kg oli ekan viikon saldo. Tämä siis "iltapaino", syönnin päälle vielä punnitsin. Aamulla lukema näyttänee vieläkin parempaa :)

-Terttu

Vierailija
84/168 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienosti Terttu! Miten ihmeellä saitte noin hyviä tuloksia?

-ilona

Vierailija
85/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetystä täynnä on elo tää. Lauantain olin koko päivän kiinni turnausjärjestelyissä. Etukäteisajatus oli, että syömistä en saa eikä ole oikein aikaakaan syödä. Niinpä söin sit aina, kun tilaisuus oli. Joka oli yllättävän usein. Miehelläni ei taas tilaisuuksia ollut ja hän toivoi, et haettais iltapalaksi pizzaa. Niinpä la meni syömisten osalta aivan plörinäksi. Vain karkkia en syönyt. Mutta. Mulla oli koko sunnuntain niiii-in täysi olo, että en syönyt ennen klo 20 kuin yhden reissumiehen. Ja illallakin hyvin maltillisesti. Tänä aamunakin olo oli turvonnut ja jotenkin ähky. Yllätys oli suuri, kun paino oli -500g perjantaista!! Nyt täytyy tää viikko elää fiksusti, että ei tuu takapakkeja. Tänään mulla olis mun oman joukkueen treenit, mutta siellä tuler hypittyä ja sit jalka on kipeä taas viikon. Ehkä meen vaan lenkille.

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!!

Vierailija
86/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 85 oli siis Tiitu.

Vierailija
87/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä mukaan, tällä hetkellä 180 cm ja 84 kg. Jos sais vaikka 5 kg pois kesäkuuhun mennessä :) Ongelmana jokapäiväinen herkkujen ja roskaruoan himo. Treenaamisesta tykkään (sali) mutta ruokavaliohan se on mikä laihduttaa...

Vierailija
88/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan saada liikunnan suhteen jotakin tavoitetta myös aikaiseksi. Kävin hölkkäämässä ja on kyllä juoksukunto todella surkea, kun pari vuotta sitten juoksin vielä 8-10km lenkkejä ja nyt syke pompotti 180 alle 10min matkalla. Tavoitteena on siis edes se 30min juosta kesään mennessä yhteen kyytiin.

Tsemppiä kaikille! Kävin vaa’alla lenkin jälkeen ja se näytti 71.1kg :O. Eilisestä -900g. Paino kyllä tosiaan heittelee paljon jopa vuorokauden aikana!

-Ilona

Vierailija
89/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo syöny yhtään leipää, sokeria, enkä perunaa tai riisiä. Eikä ole ollu nälkäkään.

Kaikkea muuta olen vetänyt antaumuksella, tosin nyt on selvästi ruokahalu pienentyny, pitää muistutella itseä syömään jotain.

Hedelmiä tullut syötyä paljon, etenkin mandariineja ja päärynää, kanamunia, salaatteja, lihaisaa makkaraa, rahkaa ja marjoja, pähkinöitä, hätätilassa olen ayönyt proteiinipirtelöitä ja -patukoita. Näitä yritän kuitenkin välttää.

Ja lihakastikkeita olen syönyt salaatin tai paistettujen kasvisten kanssa. Yleensä yritän syödä osittain samaa kuin muu perhe, korvaan vaan nopean hiilarilisäkkeen jollain muulla.

Enkä ole syönyt yhtään karkkia. 86% tummaa suklaata söin kuitenkin viikonloppuna levyn 100g. Liikuin paljon.

Pirteä fiilis :)

- Terttu

Vierailija
90/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään kieltäymyslistaani vielä puurot ja pastatkin. Näitä normaalisti söisin viikottain useasti.

Ainut mitä on ikävä on näkkäri!!

Terttu

Vierailija
91/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää ihmisiä kaivataan motivaatioksi ja tueksi!

Vierailija
92/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtenyt nyt viikossa 1 kilo. Oon tyytyväinen siihen itse. Ja sen lisäksi vatsa on voinut hyvin. Oon syönyt aika pitkälti samaa ruokaa kun aikaisemminkin, mutta vähän pienempiä määriä. Ja lisäksi oon jättänyt herkut vähemmälle. Ei oo ollut tarkoitus kieltää itseltäni mitään tiettyä, mutta herkkuja ei oo nyt edes tehnyt mieli, joten en oo syönyt lainkaan niitä. Normaalisti mulla menis puoli levyä suklaata päivässä + kaikkea muutakin pientä herkkua. Ja oon jonkin verran vähentänyt hiilareita, mutta en kovinkaan onnistuneesti. Mutta jatkan nyt ainakin samaa mallia ja yritän ehkä vielä vähän enemmän karsia höttöhiilareita pois.

Oon arkiliikuntaa lisännyt jonkun verran. Huomaan, että oon vähän pirteämpi ku tulee aamuisin käveltyä enemmän työmatkan aikana.

Tsemppiä kaikille! Kyllä tästä vielä hyvä tulee 😊

Vierailija
93/168 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis _yhtään_ jaksanut, mut lähdin lenkille silti. Hetkeäkään lenkin aikana ei tuntunut hyvältä, mut olin etukäteen ajatellut lenkin, jonka juoksen. Yllätys oli aikamoinen, kun mittaa tulikin melkein 9km. Nyt on hyvä mieli!!

Tsemppiä kaikille alkuviikkoon. Me onnistutaan!!! -Tiitu-

Vierailija
94/168 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alkuvuoden ryhmässä mukana, silloin aloituspaino oli 160/67. Välillä paino tippui alle 66kg, mutta nyt tiistaina alottaessani paino oli 68kg, kun minulla oli ollut vähän lomaa ja silloin tuli vähän syötyä huonommin...

Eli lähtötilanne 3.4:

160/68

Aloitin juoksuohjelman ja kävin pitkästä aikaa salillakin. Nyt iski kuitenkin flunssa, joten liikuntaa en voi harrastaa. Täytyy siis keskittyä ruokapuoleen eli yrittää pysyä suklaanhimon yläpuolella (suklaa on minun kompastuskiveni, saatoin syödä monta levyä viikossa...). Lisäksi vehnäisiä tuotteita pitäisi karsia.

Nyt olen kuitenkin syönyt muutamana päivänä salaattia + jotakin proteiinia iltapalaksi, ja se ei oikeastaan ole ollut yhtään hassumman makuista – en ole nimittäin ollut koskaan kovin innokas salaattien syöjä... Viikonloppuisin olen tottunut syömään jotakin herkkua, "koska on viikonloppu". Nyt ajattelin käyttää salaattikastiketta salaatissa "viikonloppuherkkuna" saadakseni siihen jotakin vaihtelua välillä, ja ettei sitä kastiketta tulisi kalorien takia syötyä kuitenkaan jatkuvasti. Lisäksi korvaan suklaan jollakin terveellisemmällä, jos kova himo iskee.

Viikon aikana paino nousi 69kg asti, mutta se voi johtua ihan vain nesteistäkin tms. Punnitsen aina kuitenkin aamulla kun vatsa on tyhjä. Olen sairastellut, joten en ole päässyt liikkumaan. Nyt viikon jälkeen paino 67,7kg. Jospa tästä tervehtyisin, niin pääsisin taas liikkumaan ja vauhdittamaan painonpudotusta.

Vierailija
95/168 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
96/168 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana. En ole käynyt puntarilla, mutta viime kesästä lähtien jatkunut mässykausi on tuonut tuloksia. Tietyt housut eivät mene jalkaan ja yksi takki ei mene lantion kohdalta edestä kiinni. Rasva kertyy siis lanteille, reisiin ja vatsaan. Näytän vähän raskaana olevalta :(

Olen nyt ollut kaksi viikkoa sellaisella "dieetillä", että syön terveellisesti. En käytä alkoholia enkä syö herkkuja enkä karkkeja. Muutos on jo nyt ihan selvä. Turvotus on lähtenyt kasvoista ja toinen pari housuja mitä en saanut kiinni kaksi viikkoa sitten, menee nyt kiinni ja niitä voisi jo käyttää, mutta kiristävät niin hemmetisti.

En ole laskenut kaloreita ja syön vain max 2 kertaa päivässä (olen tottunut sellaiseen). Syön joka päivä paljon marjoja, hieman merilevää ja jonkin verran siemeniä ja pähkinöitä. Tämän lisäksi syön vihanneksia ja juureksia sekä palkokasveja, ja jonkin verran kalaa. En käytä mitään maitotuotteita enkä syö ollenkaan eineksiä.

Laihtuminen näyttää onnistuvan näinkin, mutta mieleni tekisi kiihdyttää vauhtia ja lisätä joko paastopäiviä tai kovaa liikuntaa. Olen vähän sellainen ääripää-ihminen, en mene syömishäiriöön mutta voin helposti olla viikon syömättä jos vain haluan. Ärsyttää tämä punkero-look ihan törkeästi. Viime kesän alussa näytin niin hyvältä. Miksi lopetin?

Vierailija
97/168 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on alkanut hyvin. Joka päivä yli 10 000 askelta, tänään 17 500. Aamulla kävin joogassa ja kotiin päästyäni pidin nopean urheilutuokion. Kävin myös pienellä iltalenkillä. Eli liikunnan kannalta tämä päivä on mennyt hyvin. Ruokailu on mennyt ihan okei, söin hieman siistejä mutta eipä se haittaa 😊

-Kristiina

Vierailija
98/168 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viikko on alkanut hyvin. Joka päivä yli 10 000 askelta, tänään 17 500. Aamulla kävin joogassa ja kotiin päästyäni pidin nopean urheilutuokion. Kävin myös pienellä iltalenkillä. Eli liikunnan kannalta tämä päivä on mennyt hyvin. Ruokailu on mennyt ihan okei, söin hieman siistejä mutta eipä se haittaa 😊

-Kristiina

Tarkoitin siis sipsejä.

Vierailija
99/168 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Hyvin menee, vähän väsynyt olo ollut, voi johtua ihan vaan töistäkin. Syönyt olen kyllä monipuolisesti, mutta välillä on ollut kyllä pizzanhimoakin ilmassa.

Paino laskee aika nopeaa tahtia. Aamulla lukema oli 65,8, siis kolme kiloa aloituspainosta! En muista nähneeni tuota lukemaa aikoihin. Iltapaino oli juuri 66,2kg. Luulen, että olen saavuttanut ketoosin, koska olo on vähän hassu ja pissa haisee voimakkaalta. Jano on myös kova.

Mietin, että tarvitsenkohan jossain vaiheessa tankkauspäivän aineenvaihdunnan kiihdyttämiseksi? Ja mitä silloin kannattaa syödä? En ole lipsunut vielä yhtään, mistä olen aika yllättynyt.

-Terttu

Vierailija
100/168 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näyttäisi tulevan painon suhteen oikein hyperpudotusviikko. Tänään painoa oli -1,6kg viime perjantaista. Mut nyt olen kyllä selkeästi syönyt liian vähän, joten tää tahti ei voi jatkua. Tänään on aikataulullisesti helpompi päivä ja yritän syödä paremmin. Lisäksi siivoan ja meinaampa iltamassa kipaista lenkinkin. Tänään olis ohjelmistossa lyhyempi, mut kovavauhtisempi. Saa nähdä, jaksaako näillä kiloilla pitää vauhtia yllä. Huomenna virallinen punnitus. -Tiitu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän