Pitäiskö 8-vuotiaan kyetä olla ilman aikuista kotona 6,5h?
Veljen, joka on 10v. kanssa? Aikuinen tulisi kotiin kello 21.30. Mieheni mielestä pitää. Nyt lapsi sitten soittelee mulle, että mun pitäis mennä sinne. Mitä miehen päässä oikein liikkuu? Lapset eivät ole joutuneet juurikaan olemaan keskenään, koska mies on aina kotona.
Kommentit (55)
Olet asunut puoli vuotta pois kotoa etkä ole tuntisikaan hoitanut koululaisia
Ymmärrettävää ettei mies kysy. Ymmärrettävää että lähtee juoksemaan
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu lähde sinne ja olet palstalta pois tämän illan.
Oukei epä-äiti
Ei mun pahoinvointi sillä poistu, että mies ei edes kunnioita minua.
ap
Miksi sinä et ole lastesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää ettei mies kysy. Ymmärrettävää että lähtee juoksemaan
Ai lapsia kohtaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut niin pahoinvoiva, etten ole jaksanut olla sellainen äiti kuin haluaisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oukei epä-äitiEi mun pahoinvointi sillä poistu, että mies ei edes kunnioita minua.
ap
Mies on ollut pyhimys
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken tän kanssa mies kehtaa olla sitä mieltä, etten mä ilmeisesti ole oikein kummoinen äiti?
ap
Et sinä olekaan, kivikissa. Sä olet se joka lapset hylkäsi. Ja sua nyt kelmii se että sun pitää hoitaa OMIA lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut niin pahoinvoiva, etten ole jaksanut olla sellainen äiti kuin haluaisin.
ap
Et ole ollut äiti lainkaan
Epä-äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken tän kanssa mies kehtaa olla sitä mieltä, etten mä ilmeisesti ole oikein kummoinen äiti?
apEt sinä olekaan, kivikissa. Sä olet se joka lapset hylkäsi. Ja sua nyt kelmii se että sun pitää hoitaa OMIA lapsiasi.
No en ole mikään piika, jonka kanssa tällaisista ei neuvotella. Asuin sitten kotona tai en.
ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset 7 ja 11 ovat kahdestaan 10-tuntia ilman ongelmitta. :-D
Ilman ongelmitta? Mitä tuo tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää ettei mies kysy. Ymmärrettävää että lähtee juoksemaanAi lapsia kohtaan?
ap
Sinä ajattelet vain itseäsi. Olet PAHA
Moni näyttää perustelevan yksin pärjäämistä sillä, että pärjäsinhän minäkin.
On eri asia opetella olemaan esim. koulun jälkeen 4-5 tuntia ilman aikuista, koska töitä on tehtävä, kuin äkkiseltään 6-7 tuntia illalla. Etenkin ellei pakkoa ole.
Totta, että me -70 luvun lapset olimme enemmän omillamme, mutta silloin ei ollut IP kerhoja yms. Ja asiaa myös pohjustettiin etukäteen.
Tai siis periaatteessa kotona asuessani mies ois voinut mennä vain ilmoitusasiana, varsinkin silloin kun olin hoitovapaalla, mutta sepäs ei osannutkaan. Eli siihen ei saanut sanoa koskaan vastaan, vaan ois pitänyt hymyillä, että ai kuin ihanaa, kun taas meet, vaikkei ois itse halunnut että mies menee, mutta ei ois kuitenkaan koittanut sitä estää. Niin ei mies sitten mennyt, koska musta se oli tylsää ja ilmaisin sen. Mikä nyysserö.
ap
8- v soittaa Ä I d I l l e e n. Ei vastaa. Tai vastaa ja Mmmmm. En tiedä. En pääse... En jaksa.
Surullinen puhelu.
Kaikki muut äidit olisi jo siellä. Ja pitäisi hauskaa omien lasten kanssa
Ihme että yuttörukka soittaa. Ei soita kauas. Ja sitten äitihullu jää lopuksi iäkseen yksin
Vierailija kirjoitti:
8- v soittaa Ä I d I l l e e n. Ei vastaa. Tai vastaa ja Mmmmm. En tiedä. En pääse... En jaksa.
Surullinen puhelu.
Ihme että yuttörukka soittaa. Ei soita kauas. Ja sitten äitihullu jää lopuksi iäkseen yksin
Vastasin mä. Ja en sanonut vaan, että kyllä te pärjäätte.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tai siis periaatteessa kotona asuessani mies ois voinut mennä vain ilmoitusasiana, varsinkin silloin kun olin hoitovapaalla, mutta sepäs ei osannutkaan. Eli siihen ei saanut sanoa koskaan vastaan, vaan ois pitänyt hymyillä, että ai kuin ihanaa, kun taas meet, vaikkei ois itse halunnut että mies menee, mutta ei ois kuitenkaan koittanut sitä estää. Niin ei mies sitten mennyt, koska musta se oli tylsää ja ilmaisin sen. Mikä nyysserö.
ap
Tämä kertoo vain sinun pahuudestasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen puhelu.
Ihme että yuttörukka soittaa. Ei soita kauas. Ja sitten äitihullu jää lopuksi iäkseen yksinVastasin mä. Ja en sanonut vaan, että kyllä te pärjäätte.
ap
Koska lupasit mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen puhelu.
Ihme että yuttörukka soittaa. Ei soita kauas. Ja sitten äitihullu jää lopuksi iäkseen yksinVastasin mä. Ja en sanonut vaan, että kyllä te pärjäätte.
apKoska lupasit mennä
No lapsi pyysi kello 18:ksi, niin siihen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset 7 ja 11 ovat kahdestaan 10-tuntia ilman ongelmitta. :-D
Ne alkavat teininä oireilemaan rajusti. Tulet saamaan ansiosi mukaan. Miksi vihaat lapsisi ja jätät heidät heitteille?
Oukei epä-äiti