Onko se niin v*tun vaikeaa kaupassa laittaa se kapula niiden ostosten taakse liukuhihnalla?
Kommentit (51)
Sanopa muuta. Asuin Saksassa viime vuonna, ja siellä kaikki laittoivat ystävällisesti kapulan omien ostosten perään. Pieni juttu, mutta kiva. Suomeen palattuani parilla ekalla kauppareissulla oikein ällistyin sitä tympeyttä, ettei kapulaa laiteta. Yksikin jätkä tyyliin työnsi kapulan minua lähemmäs siinä kaukalossa, jossa ne kapulat on hihnan sivussa, mutta ei voinut käyttää sitä vaivaa siihen että olisi laittanut sen siihen HIHNALLE.
Jätän aina tahalleen laittamatta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulkku. Ääliö.
Laitan aina molemmat kapulat kun haluan ajoissa kotiin.
No voi kamala. On se niin suuri vaiva laittaa se ite jos joltain unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Mistä huomaa, että Suomessa asiat on hyvin:
Kun porukka väkisellä keksii kriisiä vaikka kaupan välikapulasta.
Onpa tosiaan ongelma tuokin. Aivan sama, saan kyllä itsekin sen laitettua. Miksi sinä et saa? Kädetön?
Ne taitaa olla niitä oman navan töllöttäjiä, vaikka jono liikkuu niin jäävät vaan paikalleen ihmettelemään vaikka hieman ruhoaan edentämällä takanaoleva pääsisi jo lastaamaan tavaraansa hihnalle (ensin laitettuaan sen palikan väliin mitä tämä mulkku ei myöskään toki viitsi laittaa) ja kaikkien päivä sujuisi joustavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Siksi, että minusta on huvittavaa, kun ihmiset vetävät herneet nenään jostain kapulasta
Minä niin mieleni pahoitin. Voi perse tätä jengiä.
Kyllähän se on mutta jos avaat sadannen ketjun tällä palstalla niin ehkä ihmiset oppivat. Ei kannata antaa periksi vaikka kuinka leimataan mielenterveyspotilaaksi. Ne leimaajat on vaan kateellisia kun eivät itse uskalla.
Laitan tarvittaessa myös ostosteni eteen.
Minä en laita välikapulaa, mutta menen istumaan hihnalle ostosteni perään. Turisen siinä kassamyyjälle kaikkea p*skaa ja hihkuen lasken kassakoneen ohitse alas laareihin.
Ei sellaista kauppareissua, mikä menisi täysin putkeen.
Kapulaa ei useimmiten tosiaankaan viitsitä laittaa (paskat mitään unohdu, kuten joku oli mieltä), takana oleva joko tökkii kärryillä persuksiin tai latelee omia ostoksiaan sekaan, kun on muka niin jumalaton kiire.
Siihen väliin työntyy joku ääliö kyselemään, josko pääsis ohittamaan, kun on "vain tämä kahvipaketti"! Oma lukunsa ovat sitten "Kun heh, heh, juu, mulla onkin nyt kaikki kolikot kerätty piirongin pohjalta ja ajattelin, että näin pyhäruuhkassa olis kiva saada tuo possukin tyhjäksi, heh, heh"-minäminät. Jos jono kuitenkin etenee sujuvasti, on aivan varma, että jostain koodi puuttuu jne. jolloin odotat hälinässä kiltisti kassan soitellessa osastolta toiselle.
Vähintään se yksi kuriton kakara tietenkin paskaisine kumppareineen änkää itsensä juuri siihen eteesi laarin reunalle roikkumaan, niin että joudut anelemaan, josko saisit tavarasi kerättyä kassiin. Pääset lähtemään, jihuu, mutta eiköhän tielläsi peruuttele kärryineen edestakaisin muutama h-moilanen ulko-ovi hukassa. Peliautomaatilla öhöttää viimeisiä eläkeropojaan törsäämässä addiktoitunut Pena kärry poikittain ja iso ahteri työnnettynä kulkuväylälle.
Parkkipaikalla huomaatkin, kuinka autosi ovi on naarmutettu, eli se siitä. (Kuten meille 2 krt tapahtunut).
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista kauppareissua, mikä menisi täysin putkeen.
Kapulaa ei useimmiten tosiaankaan viitsitä laittaa (paskat mitään unohdu, kuten joku oli mieltä), takana oleva joko tökkii kärryillä persuksiin tai latelee omia ostoksiaan sekaan, kun on muka niin jumalaton kiire.
Siihen väliin työntyy joku ääliö kyselemään, josko pääsis ohittamaan, kun on "vain tämä kahvipaketti"! Oma lukunsa ovat sitten "Kun heh, heh, juu, mulla onkin nyt kaikki kolikot kerätty piirongin pohjalta ja ajattelin, että näin pyhäruuhkassa olis kiva saada tuo possukin tyhjäksi, heh, heh"-minäminät. Jos jono kuitenkin etenee sujuvasti, on aivan varma, että jostain koodi puuttuu jne. jolloin odotat hälinässä kiltisti kassan soitellessa osastolta toiselle.
Vähintään se yksi kuriton kakara tietenkin paskaisine kumppareineen änkää itsensä juuri siihen eteesi laarin reunalle roikkumaan, niin että joudut anelemaan, josko saisit tavarasi kerättyä kassiin. Pääset lähtemään, jihuu, mutta eiköhän tielläsi peruuttele kärryineen edestakaisin muutama h-moilanen ulko-ovi hukassa. Peliautomaatilla öhöttää viimeisiä eläkeropojaan törsäämässä addiktoitunut Pena kärry poikittain ja iso ahteri työnnettynä kulkuväylälle.
Parkkipaikalla huomaatkin, kuinka autosi ovi on naarmutettu, eli se siitä. (Kuten meille 2 krt tapahtunut).
Voi voi nyyh nyyh on sun elämä yhtä kärsimystä. Ehdotan että perustat oman kaupan, jossa ei käy kukaan muu kuin sinä. Sitten varmaan tappelisit itseksesi, huoh.
Mitä väliä? Ei mua haittaa vaikka laittaisin kummatkin kapulat. Eikä kiinnosta vittujakaan jos joku häiriintyy siitä etten laita kapulaa ostosteni perään.
No jopa on suuren luokan murheet ihmisellä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kysyn ihan uteliaisuuttani, koska en keksi syytä.
Näköjään on kun kerran et itse sitä voi tehdä.