Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksäni harrastaa eksyttämistä vol 2 - vanha keskustelu poistettu jostain syystä

Vierailija
01.04.2018 |

Eksäni harrastaa eksyttämistä, lukkojen taakse jättämistä ja paikalta poistumista ilman mitään selityksiä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun hänen vuokseen seisoin ilman avaimia pakkasessa, lähdin kaupungille siinä uskossa että tapaamme tai hän perui treffit juuri kun seisoin päätepysäkillä matkalla hänen luoksensa. Silti kismittävintä olivat ne jatkuvat katoamistemput mitä inhottavimmalla hetkellä.

Jossain vaiheessa meillä olivat kämppään ainoastaan yhdet avaimet ja mies piti oikeuden pitää niitä ainokaisia itsellään. Sanoin lauantaipäivällä lähteväni käymään kävelyllä, ja että mies tulee avaamaan oven tai heittämään avaimet parvekkeelta kun tulen takaisin ellei hän luovuta avaimiaan suosiolla. Lähdin ja palattuani virkistävältä lenkiltä mies ei vastaakaan puhelimeen eikä reagoi mihinkään viesteihin. Seison alaovella, ja yksikään naapuri ei kulje ohi että pääsisin edes rappukäytävään kotiovemme taakse hakkaamaan ovikelloa. Lopulta puolitoistatuntia myöhemmin huomaan ainoan toimivan ovipuhelimen ja saan sitä kautta aivan tuurilla kotona olevan naapurin etäavaamaan minulle oven. Selitin hänelle rappiksessa nolona että mies ei päästä minua sisälle. Ovikelloa hakattua aikani mietin onko käynyt jotain, mutta minulle selviääkin että mies oli nukahtanut kännykkä pään vieressä äänettömällä. Sen jälkeen en suostunut lähtemään minnekään ilman avaimia.

Lähdimme kerran hänen kavereidensa kanssa juhlimaan, ja baarin jonossa hän alkoi marmattaa kauheaa kusihätää. Käänsin vain selkäni, niin hän oli siinä välissä häipynyt sanaakaan sanomatta. Kaverit sanoivat hänen lähteneen lähikuppilaan etsimään vessaa kun ihmettelin hänen katoamistaan. Yritin soittaa hänen peräänsä kyselläkseni minne hän lähti, mutta jätkä ei vastannut puhelimeen sen enempää kuin viesteihin vaan kylmästi ignoorasi olemassaoloni. Jono alkaa liikkua, odottelen häntä ja mietin menenkö samaan paikkaan hänen kavereidensa kanssa vai lähdenkö etsimään häntä. Lopulta kun sain hänet langan päähän, niin hän lupaili tulla takaisin samaan baariin pian perässä kunhan on ensin jutellut parin tutun kanssa. Lopulta maksan itseni sisälle, vien takin narikkaan. Aika kuluu, minä odotan ja yritän pysyä hänen kavereidensa perässä ja seurassa on jokseenkin vaivautunutta, koska olin siinä vaiheessa uusi kasvo kaveriporukassa ja miehen temppu aiheutti lisää vaivautuneisuutta puolin jos toisin - ja osa hänen kavereidensa tyttöystävistä kyti pyhää raivoa häntä kohtaan. Sitä paitsi miehen tempun takia hänen kavereitaan vaivasi jokin ja he mainitsivat siitä monesti. Lopulta tajuan ettei sitä idioottia kuulu takaisin, ja pian koitan saada häntä kiinni jo senkin takia, koska hänellä ovat ne kämpän ainoat avaimet.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässäkin ketjullinen hulluja akkoja joilla touhu ihan sekaisin omien korvien välissä :D

Vierailija
122/156 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin ketjullinen hulluja akkoja joilla touhu ihan sekaisin omien korvien välissä :D

Näinhän ne eksyttäjät yrittävät tilanteen kääntää. Olet varmasti yksi sellainen. 

Vierailija
124/156 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä eksyttäjät aina miehiä? Luin ketjun, mutta yhtään naispuolista eksyttäjää ei tarinoissa esiintynyt. 

Vierailija
125/156 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä eksyttäjät aina miehiä? Luin ketjun, mutta yhtään naispuolista eksyttäjää ei tarinoissa esiintynyt. 

Tämän palstan sukupuolijakauma tasapainottuu hyvin hitaasti. Tai ainakaan miehet eivät kirjoita näihin asiallisiin ketjuihin samalla tarmolla kuin trollaavat. 

Vierailija
126/156 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä teki mulle tota myös. En antanu sen mennä noin pitkälle vaan jo toisesta eksyttämisestä tulistuin niin että annoin luuvitosta niin kovaa ku pystyin. No ei sillä menny ku hammas huulesta läpi. Teki hyvää. Elämäni ainut väkivaltaisuus minkä olen tehnyt ja tästäkin yli 10 vuotta aikaa. Mä en tajua miten Ap jaksaa tollaista. Etkö vähemmästäkin jo opi?

Yläpeukuttaisitteko tätä jos tilanne olisi toisinpäin ja mies olisi lyönyt naista?

Mistä sä tiedät kumpaa sukupuolta tämä lyöty oli? Ainakaan me peukuttajat ei tiedetä.

Vierailija
127/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roban 6. kaudella yksi poliisihahmoista kommentoi että tuollaisia eksyttäjiä on. "Napattiin ihan aito eksyttäjä." "Se on sellasta valtapeliä. Testaa, millanen paskakäytös menee sulle läpi."

Työllistävätköhän oikeasti joskus poliisiakin, kun uhri tarpeeksi hätääntyy.

Varmasti ovat työllistäneet poliisia jos toinen jätetään yksin vieraaseen kaupunkiin ilman rahaa ja puhelinta. Ei auta kuin pyytää virkavalta apuun

Vierailija
128/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista, ellei tärkein, on luottamus. Varmaan aika kauheaa elää kulissiliitossa ihmisen kanssa, jonka tekemisiin ei voi luottaa, tarkoitan näitä tapauksia joissa perheenisän mieliharrastus on eksyttäminen.

Vierailija
129/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju

Mun äidissä on hieman tuota ja jopa miehessäni, mutta kerron lapseni luokkakaverin äidistä. 

Heidän perheensä oli automatkan päässä kauppareissulla. Nainen eksytti (en ole varma, oliko mies mukana, mutta ainakin muut 2 lasta oli mukana) lapseni alakoulun luokkakaverin sinne kauppaan ja lähti muiden kanssa kotiin. Lapsi hätääntyneenä soitti jonkin ajan kuluttua äidilleen. Äitinsä kommentoi vaan, että "ai jaa, oletko sinä vielä siellä. Me olemme kotona." Se siitä. Lapsi sai omin voimin mennä kotiin. Matkaa ehkä pari kilometriä. Nöyryyttävää.

Tarina sai siten jatkoa, että tuo lapsi yritti tehdä saman minun lapselleni. Olivat kolmen porukassa jossain ja tuo omituisen äidin lapsen johdolla nuo 2 eksytti minun lapseni.  

Sain tietää vasta myöhemmin, että lapsi toisti äitinsä tekoa. Lapsi oli kertonut ahdistavasta kokemuksesta toisen luokkakaverin äidille, joka kertoi minulle miettien, pitäisikö tehdä lasu. 

Tuo lapsi sanoi usein, että hänen äitinsä on hullu, mutta muutkin temput viittasivat siihen, että hän toisti äitinsä temppuja. Hän oli äitinsä uhri, mutta myös tuleva pahis. 

Vierailija
130/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistilta. Joka ei välitä.

Minut jätettiin iltamyöhällä Hongkongissa ravintolassa yksin, kun hän meni lopuksi vessaan ja odottaessa minullekin tuli mieleen mennä vessaan. Olin vessassa vain  3-4min eikä aulassa ollut häntä eikä myöskään kadulla. Ei jäänyt odottamaan minua edes hetkeksi. Jäin yksin ilman hotellin nimeä pikkuhiprakassa naisena pimenevään vieraaseen ravintolaan, mihin tultu taksilla.

Onneksi sain taksin ja muistin taksissa hotellin nimen. Herra oli nukkumassa ja kertoi luulleensa minun vaan lähteneen, kun ihmettelin, miksei odottanut hetkeä, jos minäkin vessassa. Mies jäi tämän jälkeen.

Vierailija
131/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua.

Mulle riittäis yksi kerta, kun jotain vastaavaa tapahtuisi.

Nykyään vaadin ihmissuhteilta aika paljon. Ja olen oikeastaan aina vaatinut. Tuollaisia pellejä en sietänyt edes alakoulussa.

Niin varmasti, jos tietäisit sen olevan tahallista.

Mutta jos ei tuollaiseen systemaattiseen hukkaamiseen ole aikaisemmin törmännyt eikä ensimmäiseksi epäile toisen tekevän sitä tahalleen niin ensimmäisen toinenkin kerta menee vielä ihmetellessä mitä tapahtui. Vasta kun toistuvasti tapahtuuu vastaavaa alkaa miettimään, että onko tässä nyt jotain outoa kun usein sama juttu. Koska onhan tuo niin superoutoa käytöstä, että vaikea uskoa kenenkään tekevän tuota tahallaan.

Olen minäkin eksynyt joskus porukasta festareilla tai puolisosta kaupassa, enkä todellakaan ole tehnyt sitä tahallisesti.

Vierailija
132/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jokin vallankäyttömuoto, joka luo turvattomuutta. 

Vierailija
133/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
134/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttäviä tarinoita! Minulla oli tuollainen harppojamies, ulkomaan reissuilla jossain torilla jättäydyin tahallisesti pois perässä juoksemasta (oma passi, kännykkä mukana toki). Kyllä siinä mies ihmetteli miksei tottelevainen rahariippuvainen vaimo kipitäkään kannoilla, vanhempiensa liitto oli tuollainen. Nyt alan tajuta mitä kaikkea muutakin ko. suhteeseen liittyi mm. tämän ketjun luettuani.

Vierailija
135/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut jätettiin iltamyöhällä Hongkongissa ravintolassa yksin, kun hän meni lopuksi vessaan ja odottaessa minullekin tuli mieleen mennä vessaan. Olin vessassa vain  3-4min eikä aulassa ollut häntä eikä myöskään kadulla. Ei jäänyt odottamaan minua edes hetkeksi. Jäin yksin ilman hotellin nimeä pikkuhiprakassa naisena pimenevään vieraaseen ravintolaan, mihin tultu taksilla.

Onneksi sain taksin ja muistin taksissa hotellin nimen. Herra oli nukkumassa ja kertoi luulleensa minun vaan lähteneen, kun ihmettelin, miksei odottanut hetkeä, jos minäkin vessassa. Mies jäi tämän jälkeen.

No tätä kannattaa miettiä toisinkin päin, jos mies tuli vessasta juuri kun itse menit sinne, 3-4 minuutin odotus on oikeasti pitkä. Varsinkin kun et sanonut meneväsi vessaan, eikä sinua näy missään, mies suuttui kun luuli sinun lähteneen.

Vierailija
136/156 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä kannattaa miettiä toisinkin päin, jos mies tuli vessasta juuri kun itse menit sinne, 3-4 minuutin odotus on oikeasti pitkä. Varsinkin kun et sanonut meneväsi vessaan, eikä sinua näy missään, mies suuttui kun luuli sinun lähtenee

3-4 minuuttia pitkä odotusaika ja oletuksena kuvittelee naisen vain lähteneen sanomatta? Ei normaalit ihmiset niin tee.

Vierailija
137/156 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fy fan!

😂

Vierailija
138/156 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä joka teki tuollaisen tempun kolmansilla treffeillä,olimme menneet kaupungille tarkoituksena ostaa hänelle t-paitoja ja minulle farkut. No mies hylkäsi minut H&M:lle ja häipyi eikä vastannut puhelimeen,ihmettelin tietysti kovin. Menin sitten kahville ja äkkiä tajusin että mies kurkki ison tekokasvin takaa! Koetin soittaa eikä vastannut,laitoin tekstarin että näen sinut muuten.. ei vastausta joten join kahvini  ja menin rauhassa shoppailemaan. Kotikaupunki ja bussit vie kotiin,mikäs tuossa mutta voin kuvitella miten ahdistavaa tuollainen olisi ulkomailla..

Mies muuten ghostasi tuon jälkeen,odotti varmaan että huudan hänen  nimeään ja  etsin hysteerisenä.

Kuvittelin itseäni tuohon tilanteeseen, ja suoraan sanoen olisi pelottavaa huomata toisen käyttäytyvän noin oudosti. Siis, että piilottelisi jossain tekokasvin takana tarkkailemassa minua, kun pitäisi olla viettämässä yhteistä mukavaa shoppailupäivää.

Samaa mietin siitä toisesta ketjusta, jossa ketjun ap kertoi miehensä menevän heillä johonkin komeroon piiloon.

Vierailija
139/156 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokasvimies oli samaan aikaan huvittava ja pelottava.

Jestas mitä juttuja ja mitä sekopäitä keskuudessamme onkaan! 

Vierailija
140/156 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli näitä eksyttäjiä. Erityisesti ulkomaanmatkoilla tykkäsi jättää meidät lapset ja äidin yksin jonnekin skuttaan ja kadota. En muista äidin erityisesti hätäilleen, onneksi, mutta monet kerrat istuttiin tunteja odottamassa isää jossain paahteisen kadun varressa ilman rahaa tai kielitaitoa. Kyllä se lopussa aina palasi, mutta ahdistavat muistot jäi.

Kerran isä hylkäsi mut kirjastoon useammaksi tunniksi, kun piti olla vaan 15min pikastoppi. Olin ehkä 12 ja tämä oli aikaa ennen kännyköitä. Itkin ihan paniikissa kirjaston aulassa, kun oli iltapäivällä vielä juna jonne piti ehtiä ja isää ei vaan kuulu. Ihan hirveää lapsen kiusaamista. Viimein palasi ja oli aivan raivona mulle siitä että olin itkenyt ja hermostunut, tiuski ja kiukutteli. Myöhemmin vielä paljastui että oli hylännyt mut sinne kirjastoon mennäkseen sillä aikaa panemaan toista naista jonka kanssa petti äitiäni. Joo, elinikäiset traumat jäi.

Oma mies yrittänyt muutaman kerran vähän samaa. Pahin oli kun oltiin ulkomailla ja olin 7kk raskaana, kun hän ravintolassa suuttui mulle jostain ihan mitättömästä asiasta, tyyliin että keskeytin hänen lauseensa, ja sillä aikaa kun olin vessassa hän oli lähtenyt lätkimään. Siinä sitten vessasta tullessani ihmettelin tyhjää ravintolapöytää, että missä on mies ja lapsi ja onko kukaan edes laskua maksanut? Ei vastannut puhelimeen. Lopulta mies ja lapsi löytyivät hotellihuoneesta ja mies oli aivan raivona mulle, olin kuulemma ansainnut sen hylkäämisen omalla käytökselläni. Ihan kipeetä, kuka jättää raskaana olevan naisen yksin ravintolaan ilman rahaa tai mitään ulkomailla???

Enää en mieheltä katsele mitään p*skaa. Pidän aina omat rahat, avaimet yms itselläni ja pidän itsestä ja lapsista huolen. Ei kyllä onneksi ole viime vuosina enää tällaista sekoilua harrastanutkaan.