Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni harrastaa eksyttämistä vol 2 - vanha keskustelu poistettu jostain syystä

Vierailija
01.04.2018 |

Eksäni harrastaa eksyttämistä, lukkojen taakse jättämistä ja paikalta poistumista ilman mitään selityksiä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun hänen vuokseen seisoin ilman avaimia pakkasessa, lähdin kaupungille siinä uskossa että tapaamme tai hän perui treffit juuri kun seisoin päätepysäkillä matkalla hänen luoksensa. Silti kismittävintä olivat ne jatkuvat katoamistemput mitä inhottavimmalla hetkellä.

Jossain vaiheessa meillä olivat kämppään ainoastaan yhdet avaimet ja mies piti oikeuden pitää niitä ainokaisia itsellään. Sanoin lauantaipäivällä lähteväni käymään kävelyllä, ja että mies tulee avaamaan oven tai heittämään avaimet parvekkeelta kun tulen takaisin ellei hän luovuta avaimiaan suosiolla. Lähdin ja palattuani virkistävältä lenkiltä mies ei vastaakaan puhelimeen eikä reagoi mihinkään viesteihin. Seison alaovella, ja yksikään naapuri ei kulje ohi että pääsisin edes rappukäytävään kotiovemme taakse hakkaamaan ovikelloa. Lopulta puolitoistatuntia myöhemmin huomaan ainoan toimivan ovipuhelimen ja saan sitä kautta aivan tuurilla kotona olevan naapurin etäavaamaan minulle oven. Selitin hänelle rappiksessa nolona että mies ei päästä minua sisälle. Ovikelloa hakattua aikani mietin onko käynyt jotain, mutta minulle selviääkin että mies oli nukahtanut kännykkä pään vieressä äänettömällä. Sen jälkeen en suostunut lähtemään minnekään ilman avaimia.

Lähdimme kerran hänen kavereidensa kanssa juhlimaan, ja baarin jonossa hän alkoi marmattaa kauheaa kusihätää. Käänsin vain selkäni, niin hän oli siinä välissä häipynyt sanaakaan sanomatta. Kaverit sanoivat hänen lähteneen lähikuppilaan etsimään vessaa kun ihmettelin hänen katoamistaan. Yritin soittaa hänen peräänsä kyselläkseni minne hän lähti, mutta jätkä ei vastannut puhelimeen sen enempää kuin viesteihin vaan kylmästi ignoorasi olemassaoloni. Jono alkaa liikkua, odottelen häntä ja mietin menenkö samaan paikkaan hänen kavereidensa kanssa vai lähdenkö etsimään häntä. Lopulta kun sain hänet langan päähän, niin hän lupaili tulla takaisin samaan baariin pian perässä kunhan on ensin jutellut parin tutun kanssa. Lopulta maksan itseni sisälle, vien takin narikkaan. Aika kuluu, minä odotan ja yritän pysyä hänen kavereidensa perässä ja seurassa on jokseenkin vaivautunutta, koska olin siinä vaiheessa uusi kasvo kaveriporukassa ja miehen temppu aiheutti lisää vaivautuneisuutta puolin jos toisin - ja osa hänen kavereidensa tyttöystävistä kyti pyhää raivoa häntä kohtaan. Sitä paitsi miehen tempun takia hänen kavereitaan vaivasi jokin ja he mainitsivat siitä monesti. Lopulta tajuan ettei sitä idioottia kuulu takaisin, ja pian koitan saada häntä kiinni jo senkin takia, koska hänellä ovat ne kämpän ainoat avaimet.

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli myös niitä matkustelujuttuja, että mies yritti ottaa naisen passin ja rahat ja eksyttää.

Kannattaa olla varovainen, jos lähtee varsinkin uudehkon tuttavuuden kanssa matkalle, ei kannata luottaa liikaa.

Muistan tämän. Tyyppi otti itselleen eli halusi kantaa myös naisen laukkua ja lähti sitten suurkaupungin tungoksessa harppomaan niin lujaa että toinen jöi jälkeen. Ei kuulemma huomannut.

Eikä ollut huomannut sitä, että naisella olikin edelleen passit ja paperit mukanaan itselään, joten tänä jekku meni pieleen.

Jos muistan oikein, niin nämä palasi juuri tästä syystä eri matkaa koti-suomeen.

Mulla kävi samantyylisesti joskus festareilla, olin just täysi-ikäinen ja melko kännissä siinä niin eiköhän joku poikaporukka tuu mun luo ja yks haluu pitää mun kassia missä kaikki tavarat oli, ja joo itse olin tyhmä kun annoin mutta olin oikeasti ihan sekaisin silloin ja pyörryikin jostain syystä hyvin pian sen jälkeen, löysin itteni myöhemmin sivusta niin että vartija yrittää virvotella mua ja tavarat kadonneet. Oli kiva yrittää toiselta puolelta suomea kotiin ilman mitään mutta pääsin sitten onneksi, kiitos miehen joka lainas kännykkää ja äidin joka jakso lähtee ajaan sinne asti <3

Vierailija
302/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ex oli juuri tuollainen aluksi. Oli minulle uusi paikkakunta, joten en tuntenut teitä. Lisäksi olivat pimeitä ei katuvaloja. Hän loikki menemään, joten jäin hänestä. Vihdoin päästyäni perille ja koputettuani ikkunaan, hän avasi sen ja totesi:täällä nukutaan! Ei ollut ainut kerta. Onnekseni hänen kaverinsa asui läheisessä rivitalossa ja sain häneltä apua.

Sanon kyllä, että kaikkia se maa elättää!

Ei helv.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hemmettiä? Tällaistä siis tapahtuu enemmänkin? Käsittämätöntä.

Ei sitten tule mieleen että voi olla ääliötrolli?

Käyttäydytkö itse noin, karkuun juoksemalla ja kaasuvallottamalla kun noin kova reaktio? Jos et oo törmännyt vastaavaan niin oo kiitollinen

Vierailija
304/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä oli taas niin vakka löytänyt (tai kadottanut, tirsk) kantensa! Laittakaa pliis lisää näitä hauskoja törttöilyitänne tänne niin saa nauraa.

Miehekäs tirskahdus

Vierailija
305/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kokemus eksyttäjästä: Olin 26-v, juuri tutustunut 19-v. poikaan, joka asui opiskelija-asuntolassa. Vei minut eka kertaa katsomaan huonettaan asuntolaan. Aulassa hän katosi. Olin yhtäkkiä keskellä vieraita nuoria ihmisiä, mieleeni tuli lähteä ulos sieltä. Salasin hämmennykseni, marssin olohuoneeseen ja tervehdin muita tyttöjä, kerroin kenen kanssa tulin sinne. He kummastelivat, että mihin se "Eppu" sitten häippäsi. Sanoin että ei käryäkään, ja kysyin voisinko keittää kahvia. Poikkis sitten puoli tuntia myöhemmin tuli olohuoneeseen jostain komerosta, ja oli ihan haavi auki, kun istuin sohvalla muiden tyttöjen kanssa kahvilla. 

Vielä illalla minun kotonani tämä jätkä ihmetteli, miten kylmäverisesti otin sen, kun jäin uuteen paikkaan yksin, sanoi että "Mä olisin ollu ihan paniikissa siellä yksin!" Eli halusi ihan tahallaan testata, miten toimin yllättävässä tilanteessa yksinäni. Suhde loppui puolessa vuodessa muihin syihin. Nyt vasta tajuan, että tuon "testin" nimi oli eksyttäminen, se oli pelkkää kiusaamista.

Vierailija
306/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli myös niitä matkustelujuttuja, että mies yritti ottaa naisen passin ja rahat ja eksyttää.

Kannattaa olla varovainen, jos lähtee varsinkin uudehkon tuttavuuden kanssa matkalle, ei kannata luottaa liikaa.

Muistan tämän. Tyyppi otti itselleen eli halusi kantaa myös naisen laukkua ja lähti sitten suurkaupungin tungoksessa harppomaan niin lujaa että toinen jöi jälkeen. Ei kuulemma huomannut.

Eikä ollut huomannut sitä, että naisella olikin edelleen passit ja paperit mukanaan itselään, joten tänä jekku meni pieleen.

Jos muistan oikein, niin nämä palasi juuri tästä syystä eri matkaa koti-suomeen.

Mulla kävi samantyylisesti joskus festareilla, olin just täysi-ikäinen ja melko kännissä siinä niin eiköhän joku poikaporukka tuu mun luo ja yks haluu pitää mun kassia missä kaikki tavarat oli, ja joo itse olin tyhmä kun annoin mutta olin oikeasti ihan sekaisin silloin ja pyörryikin jostain syystä hyvin pian sen jälkeen, löysin itteni myöhemmin sivusta niin että vartija yrittää virvotella mua ja tavarat kadonneet. Oli kiva yrittää toiselta puolelta suomea kotiin ilman mitään mutta pääsin sitten onneksi, kiitos miehen joka lainas kännykkää ja äidin joka jakso lähtee ajaan sinne asti <3

Sinä kohtasit ihan tavalliset varkaat. Ei mitään tekemistä sen kanssa, jos jonkun oma puoliso/kumppani vie laukun. 

Vierailija
307/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pizzakeissi osoittaa näiden sekopäiden uskovan että maailma pyörii heidän ehdoillaan,junat ja bussit odottaa.

Sen lisäksi että nauttivat toisten hämmennyksestä ja huolesta,uskovat myös olevansa jotain isoja kihoja jotka saa maailman pysähtymään.

Ei, vaan mieshän odotti, että seuralaiset eivät vain mene siihen junaan. Ei hän tietenkään olettanut, että juna odottaisi. Hän oletti, että seuralaiset odottaisivat ja missaisivat tarkoituksella junan, kun herra sai päähänsä ruokailla 1 km päässä ignooraten yhteydenotot.

Vierailija
308/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi ex oli juuri tuollainen aluksi. Oli minulle uusi paikkakunta, joten en tuntenut teitä. Lisäksi olivat pimeitä ei katuvaloja. Hän loikki menemään, joten jäin hänestä. Vihdoin päästyäni perille ja koputettuani ikkunaan, hän avasi sen ja totesi:täällä nukutaan! Ei ollut ainut kerta. Onnekseni hänen kaverinsa asui läheisessä rivitalossa ja sain häneltä apua."

No huh huh.

Vierailija
309/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa lapsena jouduin häiriintyneen koulukaverin uhriksi. 12-vuotiaana likkakaveri pyysi uimahallille linja-autolla 5km:n päähän, hän maksaa. Uima-altaalta kaverini sitten hiipi karkuun, ihan hyvällä tuulella oltiin, ei mitään riitaa, eli hän teki sen tahallaan. Lähdin sitten hallilta aikanaan ulos yksinäisen uimisen jälkeen, kylmään talvi-iltaan, rahattomana. Eksyin. Kävelin tuntikausia kotiin. Äiti, isä tai isosisko eivät reagoineet muuten kuin tuhahtamalla että minä olen tyhmä. 

Toisella kertaa olimme 15-vuotiaita, kun toinen koulukaveri pyysi telttailemaan juhannuksena. Hänen äitinsä ajoi meidät n.50km:n päähän Turusta Vahdolle, josta saimme pyörät ja teltan ja lähdimme. Yhtäkkiä metsätiellä huomasin polkevani siellä yksinäni! Tämä pösilö "kaverini" oli rynnännyt johonkin metsään piiloon.

Tapasin tiellä Vahdon kyläläisiä, ja pääsin yhteen taloon yöksi tuntemattomaan perheeseen. Joku kauhea sotainvalidi, 1-jalkainen ukko herätti minut sohvalta lääppimällä vaatteiden alta. Onneksi ei tapahtunut pahempaa, kun minulla oli menkat. Kotona kerroin taas kaikille, ja he tuomitsivat tuon tytön teon. Pedari-sotainvalidin lääpintää en kehdannut kertoa kellekään. Tätäkään tyttöä en halunnut nähdä enää ikinä.

Vierailija
310/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa lapsena jouduin häiriintyneen koulukaverin uhriksi. 12-vuotiaana likkakaveri pyysi uimahallille linja-autolla 5km:n päähän, hän maksaa. Uima-altaalta kaverini sitten hiipi karkuun, ihan hyvällä tuulella oltiin, ei mitään riitaa, eli hän teki sen tahallaan. Lähdin sitten hallilta aikanaan ulos yksinäisen uimisen jälkeen, kylmään talvi-iltaan, rahattomana. Eksyin. Kävelin tuntikausia kotiin. Äiti, isä tai isosisko eivät reagoineet muuten kuin tuhahtamalla että minä olen tyhmä. 

Toisella kertaa olimme 15-vuotiaita, kun toinen koulukaveri pyysi telttailemaan juhannuksena. Hänen äitinsä ajoi meidät n.50km:n päähän Turusta Vahdolle, josta saimme pyörät ja teltan ja lähdimme. Yhtäkkiä metsätiellä huomasin polkevani siellä yksinäni! Tämä pösilö "kaverini" oli rynnännyt johonkin metsään piiloon.

Tapasin tiellä Vahdon kyläläisiä, ja pääsin yhteen taloon yöksi tuntemattomaan perheeseen. Joku kauhea sotainvalidi, 1-jalkainen ukko herätti minut sohvalta lääppimällä vaatteiden alta. Onneksi ei tapahtunut pahempaa, kun minulla oli menkat. Kotona kerroin taas kaikille, ja he tuomitsivat tuon tytön teon. Pedari-sotainvalidin lääpintää en kehdannut kertoa kellekään. Tätäkään tyttöä en halunnut nähdä enää ikinä.

Hyi miten ilkeitä tyttöj! Tuohan on vaarallistakin, jäädä alaikäisenä yhtäkkiä ties mihin maantielle. Onneksi ei mikään Jammu tullut vastaan.

Vierailija
311/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tyttö itse omasta tahdosta siedit sitä kohtelua

Miksi sinä poika olet niin id4r1 että käyttäydyt noin? Ja huomaa ettet tajua aiheesta mitää paitsi ehkä tekijänä, ei nää ole niin selkeitä kun me kiltit tytöt halutaan luottaa kilttimiehiin niin siks kestetään kunnes tajutaan et kannattaa suosiolla ottaa hyvä mies 

Vierailija
312/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin passiivisaggressiivisia luusereita, joista ei ole lopettamaan suhdetta, joten tekevät tuollaisia temppuja saadakseen toisen suuttumaan ja lähtemään.

Vierailija
313/334 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin passiivisaggressiivisia luusereita, joista ei ole lopettamaan suhdetta, joten tekevät tuollaisia temppuja saadakseen toisen suuttumaan ja lähtemään.

Voi olla jossain tapauksissa pelkkä erotoive. Toisinaan taas kyse lienee infantiilista sadismista, kuten pikkutyttöjen tapauksessa yllä, sekä tavaratalossa piiloonjuoksijan ja kahvilassa istutuksentakana kurkkijan tapauksessa.

Nämä vaan on typeryyden lisäksi vaarallisia ihmisiä:

Mikä on alppiero? | MTV Uutiset https://share.google/iftIeyaOjJksUPThe

Vierailija
314/334 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei eksytä, mutta kerran se "testasi" huomaanko hänet, kun oli mennyt leffan jälkeen vessaan ja livahti aulaan, ja sitten pälyili huomaanko häntä sieltä aulasta! Olin tyyliin hetken katsonut puhelinta siinä vartoilessa siinä käytävällä, ja herra ei sit ollut voinut näyttäytyä kun oli vessasta tullut. MInä ajattelin että mennään yhtä matkaa ja helppo nähdä minut siitä mistä lähtikin, enkä halunnut pilkkopimeässä kävellä yksin autolle, jonka avaimet hänellä oli. No hän oli nähnyt. Ja näki aulastakin, ja ripitti minua sitten miten en huomaa mitään, tai huomioi ympäristöäni..VAIKKA olin nähnyt hänet lopulta..minulle ei vain tullut mieleen että hän livahtaisi mitään sanomatta... :D

Annoin kyllä takaisin aika nasevasti, en muista tarkkaan mitä sanoin. Mutta jotain siihen suuntaan että no normaalit ihmiset yleensä näyttäytyy eikä mitenkään testaile tuollain (en ihan noin nätisti, ja äänensävy oli mitä  Siihen se jäi, onneksi. En lähde mihinkään testausleikkeihin, enkä ole armeijassa jos olen parisuhteess.a. Minun ei pidä olla missään sotaveteraanin valmiudessa joka saatanan sekunti mielestäni..

Vierailija
315/334 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
316/334 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on sata 100% varma keksitty satu päästä. Ei kukaan suomalainen nainen nyt noin tyhmä voi olla, että on tuollaisen kanssa erehtynyt  tai mennyt suhteeseen. 

Tietäisitpä millaisia ihmisiä on parisuhteissa. Monella on kulissit kunnossa, niin voi näyttää päällepäin ihan hyvältä se suhde.

Voi voi, kun tietäisitte.

Vierailija
317/334 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on sata 100% varma keksitty satu päästä. Ei kukaan suomalainen nainen nyt noin tyhmä voi olla, että on tuollaisen kanssa erehtynyt  tai mennyt suhteeseen. 

Tietäisitpä millaisia ihmisiä on parisuhteissa. Monella on kulissit kunnossa, niin voi näyttää päällepäin ihan hyvältä se suhde.

Niinpä. Ei tällaisesta usein kehtaa kertoa edes omille ystäville, ainakaan ennen kuin suhde on ohi. Käytös on niin älytöntä, että sitä on itsekin niin pihalla että mitä oikein tapahtuu ja olenko itse syypää kaikkeen. 

Ei kehtaa, kun ei edes voi. Kukaan ei usko.

Vierailija
318/334 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
319/334 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan häiriintyneitä "kavereita" tuollaiset. Järkyttävää. Heitä olisi pitänyt vastuuttaa vanhempien että mitä helvettiä!

Samoin se, että kaveri jätetään kyydistä tai yksin porukasta on aivan anteeksiantamatonta!

Vierailija
320/334 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tulee entinen elämäni mieleen. Eihän näitä voisi todeksi uskoa jos ei olisi itse kokenut samaa. itse tuhlasin elämästäni ihan aikuisiällä tällaiseen hulluun, joka olii niin klassinen narsisiti kuin olla voi, hurmaava , 2v hyvää käytöstä ja pikkuhiljaa alkoi se kaasuvalotus. Niin hitaasti että siinä oikeasti alkaa epäillä itseään , etenkin jos ei ole aikaisempaa kokemusta vaan on saanut viettää elämänsä ns normaalien ihmisten parissa.

Ensin luulen että hahhah tämä on jotain pelleilyä, seuraavaksi että typerää ja huonoa huumoria, sitten alkaa oikeasti ihmetellä, sitten seuraa epäusko  ja ällistys, sitten kiukku, joka aiheuttaa vielä voimakkaampaa vastakiukkua toisessa osapuolessa jne. Lopuksi epävarmuus, oman itseunnon katoaminen ja romahtaminen.

Kaikki nuo katoamiset, ulkomailla eksyttämiset, sovituttuihin tapaamisiin tulematta jättämiset, oman ystäväpiirin ja sukulaisten ignorointi ja ystäväpiirin kaventaminen tuli tutuksi.

Näin jälkeenpäin niin narsistin peruskauraa kuin olla voi. Minulla hyvät ystävät, oma vankka työura, hyvä perhe ja sosiaalinen perusluonne pelastivat minut ja pääsin eroon. Jälkeenpäin olen vaan ihmetellyt miten saatoinkin pudota tuollaiseen ansaan. Luottamus ihmisiin kärsi suuren kolauksen  mutta onneksi lopuksi sain erinomaisen ja turvallisen parisuhteen, ns. korjaava kokemus, mutta edelleenkään en ikinä koskaan missään seurassa luovuttaisi lompakkoani, kännykkääni tms oleellista esim matkoilla kenellekään muulle kuin itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi