Minä se en sitten ilmeisesti osaa ehkäisyä käyttää...
Esikoinen tuli läpi pillereiden (edelleenkään ei hajuakaan miten näin pääsi käymään)
Ja nyt olen raskaana vaikka ollaan käytetty erittäin tunnollisesti kondomia. (ei hajuakaan mitä on tapahtunut)
Ei tässä mitään hätää ole, kummatkin lapset ovat heti testin tehtyäni muuttuneet toivotuiksi mutta kyllä tämä silti pistää miettimään että missä menee vikaan. Eikä tätä kyllä julkisesti kovin monille tutuille kehtaa selittää :D
Ideoita, mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholilla osuutta asiaan?
Juon alkoholia ehkä 2-4 kertaa vuodessa ja silloinkaan en ole humalassa (en siedä alkoholista tulevaa huonoa oloa YHTÄÄN) Joten ei oikein voi olla kyse siitä..
ApSilloin kun juot esim, viinaa, margaritaa... vastaavä, ei siis kaljaa tai viinaa. Mutta tulet juovuksiin, enkä usko että juot noin vähän vuodessa. Siis oikeesti kyllä juot enemmän. Et ei kannata sitte hermostuu nyt et, mä vaa sanoin. Ei pahalla. Joten älä haasta, siellä toisessa pöässä riitaa. Sillä en mä myöskään haasta täällä. Moi! Piste.
V*ttu oot ihan idiootti! :D
Onko niin vaikea uskoa että kaikki ei juo?
Itsekin juon hyvin alhaisen nousuhumalan ehkä 2 kertaa vuoteen, sillä en siedä krapulaa, enkä humalassa oloa.
Urpo.
Itse olet idiootti! Kaikki ovaat kokeilleet juomistq, hei haloo! Aina juomisesta tulee krapulainen olo, ja nijn edelleen.
Kännikala
Se että sä olet deeku, ei tarkoita että muutkin olisi. Minä en ole koskenut alkoholiin kuin laboratoriossa pintojen sterilointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholilla osuutta asiaan?
Juon alkoholia ehkä 2-4 kertaa vuodessa ja silloinkaan en ole humalassa (en siedä alkoholista tulevaa huonoa oloa YHTÄÄN) Joten ei oikein voi olla kyse siitä..
ApSilloin kun juot esim, viinaa, margaritaa... vastaavä, ei siis kaljaa tai viinaa. Mutta tulet juovuksiin, enkä usko että juot noin vähän vuodessa. Siis oikeesti kyllä juot enemmän. Et ei kannata sitte hermostuu nyt et, mä vaa sanoin. Ei pahalla. Joten älä haasta, siellä toisessa pöässä riitaa. Sillä en mä myöskään haasta täällä. Moi! Piste.
V*ttu oot ihan idiootti! :D
Onko niin vaikea uskoa että kaikki ei juo?
Itsekin juon hyvin alhaisen nousuhumalan ehkä 2 kertaa vuoteen, sillä en siedä krapulaa, enkä humalassa oloa.
Urpo.
Itse olet idiootti! Kaikki ovaat kokeilleet juomistq, hei haloo! Aina juomisesta tulee krapulainen olo, ja nijn edelleen.
Kännikala
Se että sä olet deeku, ei tarkoita että muutkin olisi. Minä en ole koskenut alkoholiin kuin laboratoriossa pintojen sterilointiin.
Fiksut 13vuotiaat ei juo, esim mä. Se että sä oot kuhee deekkis, ei tarkota et muutki juo noin paljon... oot koskenu niihin sillä, muuten olisit selvinpäi....
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet vain todella hedelmällinen. Ainakaan minulle ei koskaan pillereitä käyttäessäni kerrottu että esim jos maha on sekaisin (ei kuitenkaan oksenna tms) niin pilleri ei välttämättä kunnolla imeydy joten ehkäisyteho laskee. Myöskään sitä minulle ei koskaan kerrottu että ylipainoisella ei ehkäisyteho välttämättä ole riittävä (vaikka olen todella ylipainoinen). Ei sillä itse en ole koskaan tullut vahingossa raskaaksi, joten tuuri on käynyt.
Tuttavapiiristä löytyy kolme pillerivauvaa ja kaksi hormonikierukka vauvaa. Eihän mikään ehkäisy täysin varma ole, mutta pistää kyllä miettimään että onko ne ilmoitetut ehkäisyprosentit ihan paikkaansapitäviä.
Minäkin tunnen tarpeeksi monta tälläistä tapausta että ihan suoraan pidän markkinointivalheena niitä lukuja. Kuka ne tutkimukset tekee? Lääkeyhtiöt.
Mä taas olen useaan otteeseen miettinyt, että voinkohan itse saada lapsia ollenkaan, kun joskus pillereitä syödessä saatoin unohtaa parikin pilleriä samasta laatasta ja vatsa oli usein sekaisin niin, että pilleri ei välttämättä imeytynyt kunnolla, kondomi on hajonnut useasti ja joskus ollaan oltu yhdynnässä myös kokonaan ilman ehkäisyä enkä ole kertaakaan tullut raskaaksi. Nykyään kuparikierukka niin enää ei noita unohduksia ja rikkoutumisia käy.
Mulla on kaksi vauvaa tullut ihan kaiken läpi... nyt kolmas hormonikierukasta huolimatta. Kai tässä selibaattiin pitää ryhtyä! Ei oikeasti naurata kohta :D
Pillereiden läpi tuli. Menin aborttiin ja sain siellä pillerin. No, ei toiminut. Menin taas aborttiin, nyt kaavinta. Se toimi.
Yksi ehkäisy ja kaksi aborttia. Siittiö kai yhtä jääräpää kuin mieskin.
Olen nainen, sulle on siis tainnut. Piste.