Luenko tilanteesta liikaa, jos...
Taustaa: Olen kihlattuni perheen seurassa suht hiljainen ja pidättäytyvä mielipiteistäni, sillä he ovat kovia kinastelemaan mielipiteistään ja pakkosyöttämään niitä muille, mistä minä en taasen nauti ollenkaan. Oikeastaan se ärsyttää kovasti. Olen käynyt kihlattuni veljen kanssa kolmen vuoden aikana ehket kaksi kunnon keskustelua niistä näistä, kun ei oikein tulla juttuun. Lähiaikoina hän on kuitenkin yrittänyt usein herätellä kanssani kaksin keskustelua tai saada minut mukaan yleiseen keskusteluun, jäänyt tuijottamaan pidemmäksi aikaa, tuonut aamukahvin minulle valmiiksi sohvan äärelle, ylipäätään huomioinut minua yhtään mitenkään.
Itse asia: Nyt hän oli todennut hiprakkaisessa illanvietossa, ettei yhden illan juttuihin tarjoutuneet naiset kiinnosta. Pitäisi olla mielipiteitä, asennetta ja luonnetta näkyvämmin esillä, kuten minulla. Olen aina ajatellut, että hän pitää minua hiljaisena ja yksinkertaisena. Luenko liikaa, jos ajattelen hänen kommentistaan ja tavallista huomaavaisemmasta käytöksestä yhtään mitään erikoista?
Kommentit (5)
Ehkä hän on vain huomannut, että voisit sittenkin olla hyvä tyyppi? Kovasti mielipiteitään tarjoavat ovat valmiita kuitenkin juttelemaan vaikka patsaan kanssa
Ehkä hän yritti rohkaista sinua puhumaan ja ilmaisemaan mielipiteitä enemmän.
Tämä on jännä, että toisia kiivaatkin väittelyt piristävät ja tuovat suolaa keskusteluihin kun taas toiset eivät kestä mitään mielipidettä jota ei itse kannata.
Itse olen mielelläni aina väitellyt hvässä fiiliksessä niin, että ei liian tosissaan oteta.
Toisille on niin vakavaa kaikki ja pitäisi vain myötäillä.
Sinulla vaikuttaa kuitenkin olevan ympäristö jossa olisi suotavaa ilmaista itseään.
Testaa ja heitä rohkeasti oma mielipiteesi.Sen jälkeen huomaat onko kyse aidosta keskustelusta vaiko jostain muusta.
ehket?