Millaisissa rasioissa raahaatte lounaita töihin mukaan?
Olen ajatellut sen laatikoiden edes takas viemisen ongelmaksi mutta nyt keksin jos hankkisi sellaisia leivoslaatikoita ja niihin pakkaisi vaikka salaatin mukaan, kastike erikseen + leiväntapainen voipaperissa? Ja tuon kaiken voisi pakata sellaiseen bento bagiin https://motsetpensees.com/2014/05/17/the-bento-bag/ niin kotiinviemisiä ei olisi kuin tuo kankainen pussukka? Mistähän tuollaisia leivoslaatikoita lähtisi metsästämään, varmaan joku muovitukku?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin kauhea vaiva ole jos siellä pussukassa on pikkuinen ja kevyt kippo messissä, huomattavasti ekologisempaakin jos haluaa niin ajatella.
Minulla on pieni bentorasia jota käytän, tykkään kun siinä on kolme erillistä tilaa päällekkäin jossa yhdessä voi olla mikroon meneviä ruokia ja toisessa vaikka salaattia, ja se ei ole niin hervottoman kokoinen kuin länsimaiset lounasrasiat yleensä.
On se vaivalloista kun käytän vain julkisia ja harvoin menen töistä suoraan kotiin. Siksi en halua raahata mitään ylimääräistä mukanani, nuo eväsrasiat eivät mahdu edes käsilaukkuun. ap
Ei siinä yhdessä muovirasiassa nyt varsinaisesti raahattavaa ole.
Ja voisit kai huuhdella sen töissä ja panna kaappiisi? Toisit sitten vaikka viikon rasiat kerralle kotiin. Ei niitä tarvitse yksitellen raahailla.
Minä käytän näitä. Kotona niitä mahtuu tiiviisti jääkaappiin, kuljettaessa pysyvät hyvin kiinni.
Kun kannen sulkee tiiviisti, ei haise tyhjänä kaapissakaan. Ja tuossa voi lämmittää, avaa vain venttiilin, että vesihöyry pääsee ulos.
Mulla ei ole töissä mitään kaappejakaan. En arvannut että tämä on nyt näin vaikeaa, mulla on töissä 5-10 eri pistettä täysin eri paikoissa joissa olen päivän. Aamuisin menen suoraan töihin joten ei olisi vaikea kantaa mukanaan mitään mutta käsilaukkuun ei mahdu eväsrasiaa enkä haluaisi sitä sotkeakaan, siksi erillinen pussukka. Kun lähden töistä, käyn lenkin yleensä samalla mikä tarkoittaa ihan esim. patikointia 10 km. En halua siis tuolla metsäpoluilla raahata mitään ylimääräistä mukanani. Se joka linkkasi tuon Retki-rasian teki päivän hyvän työn koska sellaisen pystyisin ehkä tyhjänä ja kokoontaitettuna & pestynä sujauttamaankin kassiini. ap
Ostan töihin pikakauraryynejä ja paketin leipää. Niillä pärjään ihan kivasti. En jaksa alkaa kantelemaan mitään erityisiä rasioita työpaikalle
Jos sulla on kassi siellä patikoidessa, niin yhtä hyvin siellä kulkee normi pakasterasia kuin jokin kokoontaitettavakin, paino on about sama.
Ja voit sinä jättää töihin johonkin naulakkoon kassin, johon keräät likaiset rasiat, kuskaat ne sitten kotiin kerran viikossa. Ihan varmuudella kukaan ei varasta likaisia pakasterasioita, joten kassia naulakkoon vaan.
Teet nyt selvästi ongelmaa jostakin, joka ei ole ongelma.
Tuollaisissa Ikean rasioissa jonka joku oli linkannut tuossa ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kassi siellä patikoidessa, niin yhtä hyvin siellä kulkee normi pakasterasia kuin jokin kokoontaitettavakin, paino on about sama.
Ja voit sinä jättää töihin johonkin naulakkoon kassin, johon keräät likaiset rasiat, kuskaat ne sitten kotiin kerran viikossa. Ihan varmuudella kukaan ei varasta likaisia pakasterasioita, joten kassia naulakkoon vaan.
Töihin johonkin naulakkoon? Voi videot näitä vastauksia nyt taas, en voi jättää töihin mitään lojumaan minnekään naulakoihin :D Olen ihan oikeasti miettinyt tämän asian! ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi on ihan eri asia raahata kokoontaitettua litran vetoista astiaa kassissaan jonne se mahtuu ihan siis parin sentin levynä kuin 1 l hankalanmallista astiaa. ap
Leikkaan maitotölkin keskeltä kahtia, alaosaan ruoka ja sitten tölkki kiinni (kyllä sen yläosan saa painettua alaosan kanssa limittäin), maalarinteipillä kiinni ja rasia on siinä.