Sinä joka saat palkkaa KÄTEEN eli nettona 2000-2500e, mitä teet työksesi?
Kommentit (76)
Aineenope toisella asteella, ei lisiä mutta muutama ylitunti, netto n. 2100€.
Peli analyytikko/vedonlyönti kerrointen laskija. Nettopalkka vähän vaihtelee töiden mukaan 2200 -2700.
Suunnitteluassistentti, muutama euro yli 2000 on käteen jäävä summa, insinöörimieheni netto on tuo 2500 vaikka brutto on 1500 enemmän kuin minulla. Asuinkaupungin verotus keskitasoa ja kuulumme kirkkoon. Kummankaan kassamaksut ei mene tililtä suoraan.
Keskimäärin 2300 €/kk käteen, kolmivuorotyötä tekevä osastonsihteeri päivystyksessä.
Kyseessä on melko suuri ja tunnettu yksityinen firma, mutta olen kyllä vasta uran alkupuolella. Käteen jää n. 2200 €/kk.
Yläkoulun ja lukion aineenopettaja.
Ostaja. Työkokemusta yli 15 vuotta. Yamk tutkinto kaupalliselta puolelta.
Suunnittelutöitä tekevä insinööri. Käteen jää vajaa 2100e.
Vierailija kirjoitti:
Peli analyytikko/vedonlyönti kerrointen laskija. Nettopalkka vähän vaihtelee töiden mukaan 2200 -2700.
Eikö vevedonlyöntikertoimet muodostu lähinnä sen mukaan, miten kohteita on pelattu?
Lukion lehtori. Toista vuotta töissä ja opetusvelvollisuuden päälle tulee tosi paljon ylitunteja. Tavallisilla tunneilla palkassa ei ole kehumista.
It-suunnittelija, netto vähän alle 2500€
Vierailija kirjoitti:
2760, tuotekehitysinsinööri.
Et kuulu haarukkaan, miksi silloin pitää päästä vastaamaan?
Mutta sitten asiaan. Netto on jptenkin aivan ihmeellisesti tasan 2500 ja toimin valtiolla erityisasiantuntijana, tietohallinnosta kyse.
Minulle jää käteen 1700 ja olen lastentarhanopettaja. Mieheni on "duunari" ilman mitään koulutusta ja hänelle jää käteen 2500. Nyt hän opiskelee korkeakoulussa saman asteen tutkintoa ja luultavasti palkka tulee nousemaan vielä lisää. Ihanaa olla nainen
Luokanopettaja, mutta mulla onkin muutama ylitunti ja ikälisiä. Alle kahden tonnin jäisi muuten.
Grillimyyjä, tästä työstä netto sen n. 2000€+. Lisäksi työskentelen yksityisenä lastenhoitajana, ompelijana & myyjänä, niin netto huitelee kokonaisuutena siellä 4000-5000 €, kuukaudesta riippuen.
Mutta pelkällä grillityöllä tosiaan pääsen aloittajan tarkoittamaan summaan. :)
Kaupanalalla vuorovastaavana ruokakaupassa. 2000+e/kk.