En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?
Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laihduttaisit, niin useampi hyväluonteinen mies olisi sinusta kiinnostunut ja todennäköisyys löytää kiinnostava mies olisi parempi.
En usko. Mä olin monta vuotta aivan normaalipainoinen enkä kelvannut kunnollisille, älykkäille miehille.
Sitten sun vaihtoehdot ovat omalla tasollasi. Ehkäpä miehet eivät näe sinua, kuin itse kuvittelet?
Sinkkumies
En ymmärrä mitä tarkoitat. Ei mulla ole mitään kuvitelmia siitä miten miehet näkevät mut. Se nyt on selvää, että eivät nähneet haluttavana, vaikka olin normaalipainoinen, urheilullinen enkä naamastanikaan ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tai no, ongelmani on, että en löydä mieluista miestä. Ylipainoa on tosiaan se 20-30kg itsellänikin. Ei vaan nappaa miehet, jotka on musta kiinnostuneita. En kuitenkaan usko, että ongelma on ulkonäössä (onhan monet lihavatkin naiset suhteessa) vaan ehkä luonteessa. Toisaalta, sinkkuuskin on ihan ok. Ehkä jossain vaiheessa tulee joku sopiva kohdalle, koska puutteistani huolimatta minussa on hyvätkin puoleni. Vähän toki ahdistaa iän kertyminen ja välillä itkenkin kelpaamattomuutta ja sitä, jos en löydä kumppania ajoissa lapsenhankintaa ajatellen, mutta minkäs sille mahtaa jos niin käy.
Eli toisin sanoen ongelmasi ei olekaan se, ettetkö kelpaisi miehille vaan se, että miehet eivät kelpaa sinulle.
En ole totta puhuen koskaan kuullut naispuolisesta henkilöstä jolla olisi ollut se ongelma, ettei hän kelpaisi kenellekään miehelle tai että miehet eivät lähestyisi häntä.
Noh, mä olen saanut pakit aika monilta miehiltä, joista olen ollut kiinnostunut. Kun se on tapahtunut niin monesti ja kun itse on ollut todella kiinnostunut, niin kyllä siitä on tullut tunne kelpaamattomuudesta... Olen itse yliopistokoulutettu yms. joten totta kai tahdon henkisesti "oman tasoisen" miehen. Mielestäni tuossa kelpaamisessa olennaista ei ole se, että ei kelpaa kenellekään vaan se, ettei kelpaa järkeville/oikeasti varteenotettaville kumppaniehdokkaille. -7
Yliopistokoulutus ei ole merkki paljon mistään mitä tulee luonteeseen.
se "oma taso" taitaa tässä tapauksessa korrelloida keltaisen nesteen tason kanssa korvien välissä...
Ei v*ttu ihmettelen vaan kuinka heikkoja jätkiä täällä loksuttaa leukojaan. Itse painan noin 70kg ja emäntäni noin 90kg ja kannan hänet keposesti tarvittaessa sänkyyn. Käykäähän heikot mammanpojat salilla ennenkuin meinaatte naisiin lähteä.
30 kiloa pois ja alat kelpaamaan jo kummasti. Pieni vaiva ja elämänlaatusi kohenee.
Toi 158cm ja 79kg miinoittaa munan saannin kyllä aika tehokkaasti...
Aloittaja ei kelpaa miehille ja tällä tarkoitetaan sitä parasta 17% miehistä. Varsin tyypillinen asetelma.
... oman tasoisensa.... ylimielistä pitää itseään parempitasoisena henkisesti, jos on akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
30 kiloa pois ja alat kelpaamaan jo kummasti. Pieni vaiva ja elämänlaatusi kohenee.
Höpöhöpö, kiloilla ei juurikaan ole merkitystä. Itse olen aina ollut hoikka mutta en minä miehille ole kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
... oman tasoisensa.... ylimielistä pitää itseään parempitasoisena henkisesti, jos on akateeminen.
Ei ole, se on ihan pelkkää pragmatismia. Se mitä yliopistokoulutetut yleensä hakevat toisistaan korreloi ihan oikeastikin voimakkaasti koulutuksen, sivistyksen, älyn ja luokkataustan kanssa. Kaikki nuo ovat voimakkaasti yliedustettuina yliopistokoulutettujen joukossa. Ihan pelkästään järkevä etsintästrategia tulkita nopeasti näkyvät merkit ja etsiä sieltä mistä varmimmin löytyy. Ei tämä tarkoita etteikö voisi olla myös valmis tunnistamaan etsimäänsä kouluttamattomissa.
Mun tapauksessa ylipaino nimenomaan on este kelpaamiselle. Olen 20 kg ylipainoinen.
Olen kasvoiltani kaunis ja nuorempana hoikkana miehiä oli jonossa saakka. Vielä 3v sitten olin hoikka ja sain paljon miesten huomiota (kiusalliseksi saakka, en ole siitä huomiosta ujona tyttönä koskaan pitänyt).
Sitten alkoi munuaiset kronklata ja sain lääkityksen. Painoa tuli 6 kk 15 kg lisää ja sit vielä 5 kg myöhemmin. Enkä kelpaa, olen varjo entisestä. Kävin ruman miehen kanssa treffeillä ja hän totesi heti ”voisit käydä salilla enemmän” ja eikä sen jälkeen kuulunut mitään.
Ja laihduttaminen on todella hankalaa, tällaset lääkekilot istuu tiukassa, lääkkeen sivuvaikutus on painonnousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, se on ihan pelkkää pragmatismia. Se mitä yliopistokoulutetut yleensä hakevat toisistaan korreloi ihan oikeastikin voimakkaasti koulutuksen, sivistyksen, älyn ja luokkataustan kanssa. Kaikki nuo ovat voimakkaasti yliedustettuina yliopistokoulutettujen joukossa. Ihan pelkästään järkevä etsintästrategia tulkita nopeasti näkyvät merkit ja etsiä sieltä mistä varmimmin löytyy. Ei tämä tarkoita etteikö voisi olla myös valmis tunnistamaan etsimäänsä kouluttamattomissa.
Heh heh. Yliopistotaustalla minuun vetoaa nimenomaan sellainen kunnon duunarimies. Siis räjähtävää alkuvoimaa , oksat pois-meininkiä. En ainakaan ketään, joka turvautuu "etsintästrategioihin" tai analysoi. Koulutusta, rahaa ja taustaa löytyy omasta takaa. Sellainen ei minua täydennä tai anna mitään lisäarvoa.
Kyllä se valitettavasti on ylipaino.
Ikävä kyllä kamppailen tämän saman asian parissa itsekin. 40kg sitten kelpasin kenelle vaan. Miehiä pyöri ympärillä kiusaksi asti, olin tuolloin hoikka. Nyt olen 30kg ylipainoinen eikä kukaan edes vilkaise suuntaani.
Se on todella ikävää ja itsetuntoa latistavaa. Haluaisin voida sanoa, että ei kiloilla ole väliä. Olen ihan nätti, hauska, fiksu ja menestynyt tyyppi, mutta valitettavasti se riittää vain hyvin harvalle. Ensimmäinen asia, mikä minussa nähdään, on ylipaino.
En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.
Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.
miehetpaskoja kirjoitti:
En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.
Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.
LIIAN LAIHA????? Minä olen 167 cm ja painan 53! Enkä todellakaan koe enkä tunne olevani liian laiha!
En ole koskaan ollut kaunis yleisen kauneusnäkemyksen mukaan. Minulla on pienet rinnat ja litteä p.rse. Mutta jotain minussa on että ilman seuraa ei koskaan ole tarvinnut olla!
Kapakoissa en käy, liikun muuten paljon ulkona ja tapahtumissa. Olen ennakkoluuloton ja tykkään tutustua ihmisiin. Juoppojen kanssa en ala mihinkään, enkä sellaisen josta heti tuntee että tämä ei käy.
Välillä saan rankkojakin haukkuja rukkaset saaneilta, mutta en jää sitä miettimään. Minulla kuten sinulla ja jokaisella muulla on oikeus valita mieleisensä. Kyllä suurin syy "kelpaamattomuuteen" johtuu omasta suhtautumisesta itseen ja toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Yliopistotaustalla minuun vetoaa nimenomaan sellainen kunnon duunarimies. Siis räjähtävää alkuvoimaa , oksat pois-meininkiä. En ainakaan ketään, joka turvautuu "etsintästrategioihin" tai analysoi. Koulutusta, rahaa ja taustaa löytyy omasta takaa. Sellainen ei minua täydennä tai anna mitään lisäarvoa.
oletko valmis elättämään miestä vai omat rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva että tiedät mitä haluat. Sitä en ymmärrä, mitä sulla on sitä vastaan, että muut haluavat jotakin muuta. Varsinkaan kun et tunnu tajuavan, mitä se muu edes on. Tai sitä vastaan, että muut suhtautuvat ongelmanratkaisuun analyyttisesti. Onko sulla joku alemmuuskompleksi muita yliopistokoulutettuja kohtaan, vai mistä on kyse? Ei pitäisi olla mitään syytä, jos kerran taustasi on korkeatasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta sinulla on 30 kg ylipainoa.
Ilman sitä vientiä riittäisi.
Normaalipainon yläraja on painoindeksi 25, joten 158-senttiselle se on 62 kg eli 15 kg liikaa painoa.
Normaalipainon yläraja ei ole mitenkään kivannäköistä katsottavaa, ellei sitten ole käynyt salilla useamman vuoden tavoitteellisesti. BMI 20 on hyvä tavoite treenaamattomille naisille ja miehille. Kyllä pienikin ylimääräinen rasva vaikuttaa terveyteen negatiivisesti. Tosin 20 -> 25 ei voi edes pieneksi eroksi kutsua.
Luulin että naiset ovat liian vaativia :D
Ainahan voi etsiä ulkomailta parempaa seuraa. Ollessani Saksassa törmäsin useisiin korkeasti koulutettuihin miehiin, eli onnistaisiko paremmin keski-Euroopassa?
Mitä lasten hankintaan tulee, niin nykyään voit tilata klinikalle haluamaltasi luovuttajalta siemenet ja saada tätä kautta lapsen.
Mies on aivan helvetin välinpitämätön. Ollaan eri huoneissa, ettei tarvii puhua. Puhutaan silloin kun aikuiset lapset on täällä käymässä. Ja joo, en ole koskaan ollut miesten mieleen enkä vetänyt heitä puoleensa. Saatikka että ymmärtäisin heitä tai he minua. Ovat jostain eri planeetalta tai sitten itse olen. Romanttinen rakkaus ei ole mun juttu. Se häiritsee, koska sitä niin paljon korostetaan. Tässä asiassa samat mietteet ollut murrosikäisestä yli viisikymppiseksi.