Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tai no, ongelmani on, että en löydä mieluista miestä. Ylipainoa on tosiaan se 20-30kg itsellänikin. Ei vaan nappaa miehet, jotka on musta kiinnostuneita. En kuitenkaan usko, että ongelma on ulkonäössä (onhan monet lihavatkin naiset suhteessa) vaan ehkä luonteessa. Toisaalta, sinkkuuskin on ihan ok. Ehkä jossain vaiheessa tulee joku sopiva kohdalle, koska puutteistani huolimatta minussa on hyvätkin puoleni. Vähän toki ahdistaa iän kertyminen ja välillä itkenkin kelpaamattomuutta ja sitä, jos en löydä kumppania ajoissa lapsenhankintaa ajatellen, mutta minkäs sille mahtaa jos niin käy.

Eli toisin sanoen ongelmasi ei olekaan se, ettetkö kelpaisi miehille vaan se, että miehet eivät kelpaa sinulle.

En ole totta puhuen koskaan kuullut naispuolisesta henkilöstä jolla olisi ollut se ongelma, ettei hän kelpaisi kenellekään miehelle tai että miehet eivät lähestyisi häntä.

Noh, mä olen saanut pakit aika monilta miehiltä, joista olen ollut kiinnostunut. Kun se on tapahtunut niin monesti ja kun itse on ollut todella kiinnostunut, niin kyllä siitä on tullut tunne kelpaamattomuudesta... Olen itse yliopistokoulutettu yms. joten totta kai tahdon henkisesti "oman tasoisen" miehen. Mielestäni tuossa kelpaamisessa olennaista ei ole se, että ei kelpaa kenellekään vaan se, ettei kelpaa järkeville/oikeasti varteenotettaville kumppaniehdokkaille. -7

Yliopistokoulutus ei ole merkki paljon mistään mitä tulee luonteeseen.

Vierailija
22/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laihdut ja mikään ei muutu? Olen laiha, mutta se ei auta miesten saamisessa mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aletaan pitkään ja hartaasti jauhamaan jostain painoindekseistä ikään kuin se olisi jokin kynnyskysymys.

Varmasti nätti naama ja kaunis vartalo on plussaa, mutta itse en huolisi miestä, joka miettii kiloja ja indeksejä. Ei olisi mitään yhteistä.

Vierailija
24/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tai no, ongelmani on, että en löydä mieluista miestä. Ylipainoa on tosiaan se 20-30kg itsellänikin. Ei vaan nappaa miehet, jotka on musta kiinnostuneita. En kuitenkaan usko, että ongelma on ulkonäössä (onhan monet lihavatkin naiset suhteessa) vaan ehkä luonteessa. Toisaalta, sinkkuuskin on ihan ok. Ehkä jossain vaiheessa tulee joku sopiva kohdalle, koska puutteistani huolimatta minussa on hyvätkin puoleni. Vähän toki ahdistaa iän kertyminen ja välillä itkenkin kelpaamattomuutta ja sitä, jos en löydä kumppania ajoissa lapsenhankintaa ajatellen, mutta minkäs sille mahtaa jos niin käy.

Eli toisin sanoen ongelmasi ei olekaan se, ettetkö kelpaisi miehille vaan se, että miehet eivät kelpaa sinulle.

En ole totta puhuen koskaan kuullut naispuolisesta henkilöstä jolla olisi ollut se ongelma, ettei hän kelpaisi kenellekään miehelle tai että miehet eivät lähestyisi häntä.

Noh, mä olen saanut pakit aika monilta miehiltä, joista olen ollut kiinnostunut. Kun se on tapahtunut niin monesti ja kun itse on ollut todella kiinnostunut, niin kyllä siitä on tullut tunne kelpaamattomuudesta... Olen itse yliopistokoulutettu yms. joten totta kai tahdon henkisesti "oman tasoisen" miehen. Mielestäni tuossa kelpaamisessa olennaista ei ole se, että ei kelpaa kenellekään vaan se, ettei kelpaa järkeville/oikeasti varteenotettaville kumppaniehdokkaille. -7

Mutta kun miehet eivät katso sitä, vaan naiskauneutta. Mitä paremmin mies tienaa ja mitä halutumpi, niin sen enemmän kauniita vaihtoehtoja on.

Ettekö te naiset tätä tajua vieläkään?

Sinkkumies

Vierailija
25/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaisit, niin useampi hyväluonteinen mies olisi sinusta kiinnostunut ja todennäköisyys löytää kiinnostava mies olisi parempi.

Vierailija
26/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aletaan pitkään ja hartaasti jauhamaan jostain painoindekseistä ikään kuin se olisi jokin kynnyskysymys.

Varmasti nätti naama ja kaunis vartalo on plussaa, mutta itse en huolisi miestä, joka miettii kiloja ja indeksejä. Ei olisi mitään yhteistä.

Yhyy.. ketään ei kiinnosta.

Sinkkumies

Vierailija
27/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos laihdut ja mikään ei muutu? Olen laiha, mutta se ei auta miesten saamisessa mitenkään.

Voi ainakin elää terveemmin. Tässä ei ole kuin win - win vaihtoehtoja.

Sinkkumies

Vierailija
28/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä fiksuuteen tai älykkyyteenkään välttämättä.

Vierailija
29/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kg ylipainolla ei ole ihmekään.

Sinkkumies

Vierailija
30/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin yksin ottaisin suhun samantien yhteyttä, mutta valitettavasti on sormus jo nimettömässä. Usko pois painollasi ei oo mitään väliä, kun oikea mies kohdallesi osuu. Itse taidan olla noin 20kg kevyempi kuin naiseni...

Ja mammat plussaa hekumoissaan. Tuommoisia vässyköitä ei oikeista miehistä löydä. Perseennuolija.

Sinkkumies

Tiiätkö että tosi mies kantaa naisensa sänkyyn vaikka painaakin vaikka 30kg enemmän kuin mies.

Vierailija
31/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.. äitiiii en huoli miestä joka on realisti.. yhyy .. 

Sinkkumies

Et koskaan kertonut, että totuus iskisi vastoin kasvoja. Olen siis sinulle vihainen äiti!

Vierailija
32/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin yksin ottaisin suhun samantien yhteyttä, mutta valitettavasti on sormus jo nimettömässä. Usko pois painollasi ei oo mitään väliä, kun oikea mies kohdallesi osuu. Itse taidan olla noin 20kg kevyempi kuin naiseni...

Ja mammat plussaa hekumoissaan. Tuommoisia vässyköitä ei oikeista miehistä löydä. Perseennuolija.

Sinkkumies

Tiiätkö että tosi mies kantaa naisensa sänkyyn vaikka painaakin vaikka 30kg enemmän kuin mies.

Onko sänky vahvistettu? Ettei vain alakerran naapuri tarjoa gevaliaa.

Sinkkumies

Vierailija
33/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä fiksuuteen tai älykkyyteenkään välttämättä.

No ei olekaan. Lähinnä tarkoitin, että haluan sopivan älykkään, päämäärätietoisen, asioista kiinnostuneen yms. miehen ja on helpompaa etsiä niillä ominaisuuksilla varustettua miestä yliopistokoulutetuista kuin kaikista. Toki pidän silmäni auki myös muille kuin yo-koulutetuille.

Vierailija
34/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinkkumies ja anaalihamsteri sama henkilö? Täällä ne pörräävät rumien naisten ketjussa. Se kertoo jo kaiken.

Vierailija
35/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

20 kg kevyempi mies :D:D:D

Vierailija
36/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnotonta jos nainen painaa enemmän kuin mies.  Mies on yleensä pitempi ja lihaksikkaampi kuin nainen. Lihakset painavat enemmän kuin läski. Laskekaa siitä.

Tossukka vässyjen mielestä perseennuolenta on kivaa.

Sinkkumies

Vierailija
37/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laihduttaisit, niin useampi hyväluonteinen mies olisi sinusta kiinnostunut ja todennäköisyys löytää kiinnostava mies olisi parempi.

En usko. Mä olin monta vuotta aivan normaalipainoinen enkä kelvannut kunnollisille, älykkäille miehille.

Vierailija
38/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinkkumies ja anaalihamsteri sama henkilö? Täällä ne pörräävät rumien naisten ketjussa. Se kertoo jo kaiken.

Mitä se kertookaan sinusta, kun ketju on sinun mielestäsi kiinnostava? 

Kyllä ne sitten on tyhmiä ..

Sinkkumies

Vierailija
39/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Miksi se nainen täytyy sinne sänkyyn kantaa, eikö jalat enää ylipainon takia kanna :/

Vierailija
40/161 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Mä olin monta vuotta aivan normaalipainoinen enkä kelvannut kunnollisille, älykkäille miehille.

Sitten sun vaihtoehdot ovat omalla tasollasi. Ehkäpä miehet eivät näe sinua, kuin itse kuvittelet?

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän