Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä nälän sietämiseen?

Vierailija
30.03.2018 |

Kertokaa vinkkejä,millä kestää nälkää. Veden ja teen juonti,muuta?
Olen tullut siihen tulokseen, että ainoa tapa laihduttaa itseni kohdalla on kärsiä kovaa nälkää jonkun aikaa. Tietysti kun mahalaukku on venynyt ja ylipainoa on,menee vähän aikaa et mahalaukku pienenee ja pärjää pienemmällä ruualla tuntematta nälkää.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi kaikkiin tyhjiin hetkiin jotain tekemistä, että et ehdi keskittyä näläntunteeseen.

Syö jotain tosi tosi kevyttä, jos on pakko saada jotain. Esim. vihersalaattia todella pienellä määrällä kevyttä salaatinkastiketta.

Vierailija
22/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vihjeen:

Vatsalaukullinen hampurilaisia: 3000 kaloria

Vatsalaukullinen lohisalaattia: 550 kcal

Iso, ruokaisa 500 kalorin salaatti pitää nälkää 4-5 tuntia, jos jaksat vetää sen kokonaan. Olen itse suursyömäri, joka on laihduttanut ruokaisilla salaateilla 32 kg viimeisen vuoden aikana.

Aamupala: Salaattitomaattikurkku + lohta, melonia ja rypäleitä 

Lounas: porkkanaraaste, gran.omena, kiinankaali + paistettu kanafilee

Päivällinen: munakas, valtavasti suppiksia pakkasesta ja tomaattia

Iltapala: tuorehedelmäsalaatti/ litra kotimaisia marjoja, maustamatonta jogurttia, pari pähkinää

Vähät kalorit, hyvät rasvat, riittävästi kasvikunnan tuotteita, proteiinin osuutta olen vähentänyt painon tippumisen mukaan. Tsemppiä :)

No ikinä en ole kerralla syönyt yhtä hampurilaista enempää. Lasken myös kaloreita,joten olen hyvin kartalla kalorimääristä. Hienoa että ruokavaliosi toimii sinulla,minulla ei toimisi. :) En pysty olemaan täysin ilman leipää,riisiä,pastaa tms. Konkreettisesti masennun jos en syö mitään näistä,vaikuttaa mielialaan hyvin pian. Siispä pyrin syömään kohtuudella,esim. 1dl riisiä ja yksi leipä päivässä.

Vittu mitä selittelyä :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vihjeen:

Iso, ruokaisa 500 kalorin salaatti pitää nälkää 4-5 tuntia, jos jaksat vetää sen kokonaan. Olen itse suursyömäri, joka on laihduttanut ruokaisilla salaateilla 32 kg viimeisen vuoden aikana.

Iltapala: tuorehedelmäsalaatti/ litra kotimaisia marjoja, maustamatonta jogurttia, pari pähkinää

Vähät kalorit, hyvät rasvat, riittävästi kasvikunnan tuotteita, proteiinin osuutta olen vähentänyt painon tippumisen mukaan. Tsemppiä :)

No ikinä en ole kerralla syönyt yhtä hampurilaista enempää. Lasken myös kaloreita,joten olen hyvin kartalla kalorimääristä. Hienoa että ruokavaliosi toimii sinulla,minulla ei toimisi. :) En pysty olemaan täysin ilman leipää,riisiä,pastaa tms. Konkreettisesti masennun jos en syö mitään näistä,vaikuttaa mielialaan hyvin pian. Siispä pyrin syömään kohtuudella,esim. 1dl riisiä ja yksi leipä päivässä.

No ota tuo kirjoittajan laittama ruokavalio mutta lisää siihen se leipä päivässä? :D

Vierailija
24/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja teen juonti. Tietyt huumeet myös vähentävät näläntunnetta.

Vierailija
25/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vihjeen:

Vittu mitä selittelyä :D:D:D

Niin mikä? Olen kokeillut monia eri dieettejä ja ruokavalioita ja todennut käytännössä että todella vähähiilarinen ruokavalio ei sovi minulle. Laihtuu kyllä nopeasti,mutta energiatasot ja mieliala menee liian miinukselle. Kaikki tuntemani normaalipainoiset syövät myös leipää,puuroa,riisiä tms.

Vierailija
26/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälästä kärsiminen ei ole hyvä tapa laihduttaa. syö paljon terveellisia ruokia ( esim. salaattia) ja kuntoile kunnolla. Niin se paino putoaa, ainakin minulla on pudonnut jo roimasti.

Tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollista liikkua päivittäisiä lenkkejä ja satunnaisia jumppia enempää. Terveellistäkin ruokaa syömällä voi lihota. Syön jo väh.puoli kiloa kasviksia päivässä.

Puoli kiloa päivässä on todella vähän. Syö enemmän kasviksia, niistä saa kasvikuituja jotka täyttävät vatsaa mutta kaloreita on vähän. Kasvisten peseminen, pilkkominen, kuoriminen ja mahdollinen kypsennys on tylsää puuhaa, mutta niitä voi valmistella ison määrän kerralla jääkaappiin.

Älä huijaa itseäsi ja mene sieltä missä aita on matalin, ei laihdutukseen ole helppoa tietä.

Vierailija
27/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan vihjeen:

No ota tuo kirjoittajan laittama ruokavalio mutta lisää siihen se leipä päivässä? :D

En ota. En halua syödä noin,ihan jo siksikin että en syö lihaa,olen allerginen kananmunalle jne.

Vierailija
28/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrottia kirjoitti:

Syö porkkanoita. Niin paljon kuin haluat. Täyttää mukavasti. Kaloreita niukasti.

Ja nälkä on ekalla pierasulla :D:D

Vierailija
29/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on nähdä nälkää? Sitten kun se ihannepaino on saavutettu aletaan taas syödä ja lihoa ja sitten taas laihduttaa. Älytöntä nuorten naisten elämä.

Vierailija
30/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit pois elämästä.

Karppaajille ei tule nälkä.

Vierailija
31/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälästä kärsiminen ei ole hyvä tapa laihduttaa. syö paljon terveellisia ruokia ( esim. salaattia) ja kuntoile kunnolla. Niin se paino putoaa, ainakin minulla on pudonnut jo roimasti.

Tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollista liikkua päivittäisiä lenkkejä ja satunnaisia jumppia enempää. Terveellistäkin ruokaa syömällä voi lihota. Syön jo väh.puoli kiloa kasviksia päivässä.

Puoli kiloa päivässä on todella vähän. Syö enemmän kasviksia, niistä saa kasvikuituja jotka täyttävät vatsaa mutta kaloreita on vähän. Kasvisten peseminen, pilkkominen, kuoriminen ja mahdollinen kypsennys on tylsää puuhaa, mutta niitä voi valmistella ison määrän kerralla jääkaappiin.

Älä huijaa itseäsi ja mene sieltä missä aita on matalin, ei laihdutukseen ole helppoa tietä.

Hyvä huomio,että puoli kiloa on liian vähän. Täytyykin pyrkiä tästedes kiloon päivässä! Koen että nimenomaan se on ollut huijaamista,että on kuvitellut voivansa laihduttaa niin ettei "näe nälkää". Vaikka kasviksilla voi täyttää liian suurta mahalaukkua,niin eihän se kylläisyys kauaa kestä ja pian on taas nälkä. Jonkun verran täytyy siis kärvistellä,mutta eiköhän parissa viikossa helpota jo!

Vierailija
32/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juominen vain pahentaa nälkää. Minä olen usein pitkiä aikoja syömättä, ja  olen sen huomannut että jos tulee niin nälkä että se ottaa kipeää mahaan, niin se pitää joko kestää sen muutaman minuutin mitä se tunne kestää, tai sitten sitä voi siirtää juomalla jotain. Siinä että juomalla siirtää sitä ei ole juurikaan apua, vaan nälkä on kerta kerralla kovempi. Mutta kun ei syö eikä juo mitään, se nälän tunne menee jopa tunneiksi pois. Juomalla vaan venyttää mahalaukkuaan.

Minä olen ollut 130 kiloinen 15 vuotta, ja minulla on pieni mahalaukku, en koskaan syö itseäni ähkyyn, vaan vähän kerrallaan. Ei lihavallakaan ole pakko olla kapasitettia syödä litratolkulla.

Vierailija
33/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nälkä on niin paha asia? Se on vaan muutaman minuutin kestävä mahakipu, kyllä sen kestää.

Mieliteko taas ei mene pois vaikka odottaisi kuinka kauan. Jotkut sanoo että jos tekee mieli suklaata niin odota 15 minuuttia ja juo vettä niin se mieliteko menee pois... HAH! Ei todellakaan mene, minulla ainakaan se mieliteko ei mene millään muulla pois kuin sillä suklaalla, ei edes sillä että syö jotain  muuta herkkua.

33

Vierailija
34/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko proteiinia tarpeeksi?

Vierailija
35/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän täytyy kiinnittää huomiota,kasvissyöjänä voi hyvin olla mahdollista että en.Myönnän että proteiinin saannin tarkkailussa en ole ollut yhtä tarkka kuin kaloreissa.

Vierailija
36/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurha vois auttaa.

No onpa kurjaa että sinulla on noin paha olo. Toivottavasti saat apua siihen!

Vierailija
37/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö joka päivä kahdeksan banaania, kilo appelsiinia, viisi avokadoa ja kourallinen pähkinöitä. Palan painikkeeksiikkeeksi muutama kananmuna silloin tällöin.Ja juo raikasta vettä vähintään 1.5 litraa päivässä. Ensi viikolla painat 4 kiloa vähemmän ja kuukauden päästä 12 kiloa vähemmän.

Erityisesti vältä sokeria ja leipää.

Vierailija
38/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu nopeasti. Onneksi, muuten olisi pätkäpaastoilu aika vaikeaa.

Vierailija
39/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani on toiminut 5 pientä ateriaa päivässä määrätunnein. Kun vatsalaukku pienenee, näläntunne ei ole niin paha. Säästän päivällisen ja iltapalan aika myöhään, koska illalla on vaikeinta olla syömättä.

Harmitonta naposteltavaa ovat esim. kaakaonibsit, kun tulee se syömispakko, vaikkei ole ruoka-aika.

Ja paino alkaa heti nousta, jos harvennan ruoka-aikoja, vaikka luulisi, että silloin laihtuu. Tiheä ruokailu takaa, että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana - panttaaminen taas hidastaa ja elimistö alkaa kerätä varastoja, koska se luulee, että on nälänhätä ja rasvaa pitää varastoida - näin puolitieteellisesti tulkittuna :)

Vierailija
40/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän täytyy kiinnittää huomiota,kasvissyöjänä voi hyvin olla mahdollista että en.Myönnän että proteiinin saannin tarkkailussa en ole ollut yhtä tarkka kuin kaloreissa.

Kasvissyöjänä voit kyllä saada proteiinia tarpeeksi, mutta ihmisen elimistö ei pysty hyödyntämään kasviksista saatavaa proteiinia. Siitä syystä, että ihminen on luotu sekasyöjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi