Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä nälän sietämiseen?

Vierailija
30.03.2018 |

Kertokaa vinkkejä,millä kestää nälkää. Veden ja teen juonti,muuta?
Olen tullut siihen tulokseen, että ainoa tapa laihduttaa itseni kohdalla on kärsiä kovaa nälkää jonkun aikaa. Tietysti kun mahalaukku on venynyt ja ylipainoa on,menee vähän aikaa et mahalaukku pienenee ja pärjää pienemmällä ruualla tuntematta nälkää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kurkkua tai tomaattia. Liika neste ehkä alkaa hölskyä ikävästi.

Vierailija
2/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälästä kärsiminen ei ole hyvä tapa laihduttaa. syö paljon terveellisia ruokia ( esim. salaattia) ja kuntoile kunnolla. Niin se paino putoaa, ainakin minulla on pudonnut jo roimasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä itseäsi nälässä hyvä ihminen! Syö kurkkua ja hummusta, tai kanamunia, tai kanaa, tai kaurapuuroa, tai maustamatonta jugurttia. Älä syö yhtään sokeria.

Vierailija
4/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälästä kärsiminen ei ole hyvä tapa laihduttaa. syö paljon terveellisia ruokia ( esim. salaattia) ja kuntoile kunnolla. Niin se paino putoaa, ainakin minulla on pudonnut jo roimasti.

Tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollista liikkua päivittäisiä lenkkejä ja satunnaisia jumppia enempää. Terveellistäkin ruokaa syömällä voi lihota. Syön jo väh.puoli kiloa kasviksia päivässä.

Vierailija
5/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan, ole kärsivällinen ja muuta elämäntapoja sellaista tahtia kuin oikeasti totut niihin, että voit loppuelämäsi toimia sillä tavalla.

Vierailija
6/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi oikein kunnon vatsatauti, sellaista on nyt liikkeellä. Sitten ei ole ruokahalua melkein viikkoon. Terv. kokemusta on :( Onhan tää ihan hyvä laihdutuskuuri, monta kiloa lähtenyt...

Vierailija
7/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olvin vichy.

Vierailija
8/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön 5 kertaa päivässä, vähän kerrallaan ja terveellisesti. nälkä tulee aina aterioiden välissä mutta silloin se kroppa toimii. miksi pitäisi pitää itseään nälässä? ja en ole siis ylipainoinen... 

Vierailija
9/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiini on vanha konsti.

Vierailija
10/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollista liikkua päivittäisiä lenkkejä ja satunnaisia jumppia enempää. Terveellistäkin ruokaa syömällä voi lihota. Syön jo väh.puoli kiloa kasviksia päivässä.

Ei ne kasvikset nälkää pidä, vaikka söisit ämpärillisen. Eivätkä tee ruuasta terveellistä, jos muu syöminen on huonoa.

Nälkää näkemällä ei pysty painoa pudottamaan pysyvästi, joten nälässä oleminen on aivan turhaa.

Vierailija
11/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja rahaa muutama euro päivälle, kun maksan samalla opintolainoja pois. Laihduin viime vuonna 15 kiloa. Nälkää sietää, koska ei ole varaa ostaa ruokaa.

Vierailija
12/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appelsiini on vanha konsti.

Lisäämään näläntunnetta

Vierailija
13/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditaatio, lonkero ja metamfetamiini.

T. Jari

Vierailija
14/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan, ole kärsivällinen ja muuta elämäntapoja sellaista tahtia kuin oikeasti totut niihin, että voit loppuelämäsi toimia sillä tavalla.

Tätä teen nimemomaan. Ongelmani on vain liika syöminen ja liian isot annokset. Syön monipuolisesti ja väh.puoli kiloa kasviksia päivässä,silti olen reilusti ylipainoinen. En pyri mihinkään kitukuureihin,vaan syömään vähemmän. Tietysti vähentäen herkkuja myös,tyyliin pieni karkkipussi kerran viikossa tai keksi päivässä. Tähän vähemmän syömiseen vaan liittyy nälkä. Olen laihtunut aiemminkin ja aina siihen on kuulunut nälkä tai ruokahaluttomuus. Kylläisenä en ole onnistunut laihduttamaan.

Vierailija
15/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä teen nimemomaan. Ongelmani on vain liika syöminen ja liian isot annokset. Syön monipuolisesti ja väh.puoli kiloa kasviksia päivässä,silti olen reilusti ylipainoinen. En pyri mihinkään kitukuureihin,vaan syömään vähemmän. Tietysti vähentäen herkkuja myös,tyyliin pieni karkkipussi kerran viikossa tai keksi päivässä. Tähän vähemmän syömiseen vaan liittyy nälkä. Olen laihtunut aiemminkin ja aina siihen on kuulunut nälkä tai ruokahaluttomuus. Kylläisenä en ole onnistunut laihduttamaan.

Muuta ruuan sisältöä niin, että tulet kylläiseksi vähällä määrällä.

Vierailija
16/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vihjeen:

Vatsalaukullinen hampurilaisia: 3000 kaloria

Vatsalaukullinen lohisalaattia: 550 kcal

Iso, ruokaisa 500 kalorin salaatti pitää nälkää 4-5 tuntia, jos jaksat vetää sen kokonaan. Olen itse suursyömäri, joka on laihduttanut ruokaisilla salaateilla 32 kg viimeisen vuoden aikana.

Aamupala: Salaattitomaattikurkku + lohta, melonia ja rypäleitä 

Lounas: porkkanaraaste, gran.omena, kiinankaali + paistettu kanafilee

Päivällinen: munakas, valtavasti suppiksia pakkasesta ja tomaattia

Iltapala: tuorehedelmäsalaatti/ litra kotimaisia marjoja, maustamatonta jogurttia, pari pähkinää

Vähät kalorit, hyvät rasvat, riittävästi kasvikunnan tuotteita, proteiinin osuutta olen vähentänyt painon tippumisen mukaan. Tsemppiä :)

Vierailija
17/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy armeija. Opit sietämään kylmää, märkää, nälkää, janoa ja unenpuutetta.

5/5 menisin uudestaan.

Vierailija
18/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vihjeen:

Vatsalaukullinen hampurilaisia: 3000 kaloria

Vatsalaukullinen lohisalaattia: 550 kcal

Iso, ruokaisa 500 kalorin salaatti pitää nälkää 4-5 tuntia, jos jaksat vetää sen kokonaan. Olen itse suursyömäri, joka on laihduttanut ruokaisilla salaateilla 32 kg viimeisen vuoden aikana.

Aamupala: Salaattitomaattikurkku + lohta, melonia ja rypäleitä 

Lounas: porkkanaraaste, gran.omena, kiinankaali + paistettu kanafilee

Päivällinen: munakas, valtavasti suppiksia pakkasesta ja tomaattia

Iltapala: tuorehedelmäsalaatti/ litra kotimaisia marjoja, maustamatonta jogurttia, pari pähkinää

Vähät kalorit, hyvät rasvat, riittävästi kasvikunnan tuotteita, proteiinin osuutta olen vähentänyt painon tippumisen mukaan. Tsemppiä :)

No ikinä en ole kerralla syönyt yhtä hampurilaista enempää. Lasken myös kaloreita,joten olen hyvin kartalla kalorimääristä. Hienoa että ruokavaliosi toimii sinulla,minulla ei toimisi. :) En pysty olemaan täysin ilman leipää,riisiä,pastaa tms. Konkreettisesti masennun jos en syö mitään näistä,vaikuttaa mielialaan hyvin pian. Siispä pyrin syömään kohtuudella,esim. 1dl riisiä ja yksi leipä päivässä.

Vierailija
19/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko hiilihapollisia juomia, jauhatko purkkaa? Joillain ihmisillä esim. purkanjauhanta aiheuttaa näläntunnetta, koska aivot viestittävät vatsalle, että nyt on ruokaa tulossa. Myös hiilihapot kuulemma tehostavat vatsalaukun sulatusprosessia niin, että nälkä tulee nopeammin. En tiedä onko väite totta, mutta ei kuulosta valheeltakaan?

Isoja annoksia voi syödä ihan vapaasti, jos niiden kalorimäärän saa pidettyä alhaisena. Tämä onnistuu, jos pistät vähäkaloriset kasvikset ruokapyramidin pohjalle. Mitä jos täyttäisit lautasesi kerroksella salaattia ja siihen päälle ladot lämmintä ruokaa sen verran kuin mahtuu? Voisitko ajatella unohtavasi "Puoli kiloa päivässä" -ajattelun ja ottaa sen tilalle "Lähemmäs kilo päivässä." 

Auttaisiko jos mietit vaikka kalorien ja tilavuuden suhdetta? Vatsalaukkusi täyttyy määrästä, huolimatta siitä kuinka energiapitoista ruoka on. Esim. kilossa vesimelonia on 200 kaloria ja se on määränä todella suuri. Reissumies-eväsleivässä taas voi olla lähes 500 kaloria, vaikka sen tilavuus on tosi pieni. Jos söisit puoli kiloa vesimelonia ja puolikkaan reissumies-eväsleivän?

Vierailija
20/45 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö porkkanoita. Niin paljon kuin haluat. Täyttää mukavasti. Kaloreita niukasti.