Oletko nähnyt julkkiksen alasti?
Kommentit (63)
Voi montakin ☺️ Miehet on miehiä haluineen, julkkiksetkin.
Montakin. Riittää, että kattoo kotimaisia leffoja.
Janina Frostell / Fry, Itäkeskuksen keskikäytävällä, muotinäytös vuonna 1994? Olin yläkäytävällä ja vahingossa näin vaatteiden vaihdon.. Isot tissit ja stringit jalassa.
Pip Peli kirjoitti:
Janina Frostell / Fry, Itäkeskuksen keskikäytävällä, muotinäytös vuonna 1994? Olin yläkäytävällä ja vahingossa näin vaatteiden vaihdon.. Isot tissit ja stringit jalassa.
No ei se ollut alasti jos stringit oli jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Esko Valtaojan. Tuli jotenkin epätodellinen olo, kun ajatteli että tuossa on yksi suomen älykkäimmistä ihmisistä alasti.
Esko kova uimaa. uimahallin saunassa tullu höpöteltyy sen kanssa. siin on oikeesti niin mielenkiintonen ukko, et sitä vois kuunnella 12h tauotta ja paiskoo löylyy.
dannynmunat kirjoitti:
dannyn munat n'äin backstagella joskus 1970 luvulla kun armi oli kasseissa eli kuvoissa mukana
menin huutaan sitä puhelimeen niin oli vaihtamassa asuaan tauolla, olin ehkä n 8-10v
Oliko Iso-D nimensä veroinen?
Kyllä, mieheni. <3 Ja tämän tavattoman monet julkkiskaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli Edelmannin, montakin kertaa.
Onko hän ympärileikattu?
Katsoppa noista itse:
http://2.bp.blogspot.com/-LL_ZHC4LhNY/Ua-A1uiJ-hI/AAAAAAAASAk/MIl6bURNi…
https://78.media.tumblr.com/3b19152fd4e0e674c6fc43d0d037bb4a/tumblr_inl…
https://78.media.tumblr.com/c5e767d726b0f05424185c9f5627baef/tumblr_inl…
Enpä ole vuosiin nähnyt noin pientä varustusta. Miten tuolla voi olla edes lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Jenni vartiaisen olen pari kertaa nähny nakuna kun nushittiin suihkussa keikan jälkeen.
Ette nushineet. Jenni ei mene keikkojen jälkeen suihkuun tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
2, nimiä en kerro.
Erään "seurapiiri" urheilijaneitokaisen. Oltiin teininä/nuorina aikuisina hyviä ystäviä ja käytiin aina välillä saunassa.
Ja toisena suositun räppärin, sillä oli mun kämppiksen kanssa juttua ja hengaili meillä paljon ja saunottiin kerran porukalla. Ihan normaalilta näyttivät molemmat
Kiira Korpi? Oliko hyvä perse?
Aika monessakin leffassa olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Pip Peli kirjoitti:
No ei se ollut alasti jos stringit oli jalassa.
Niin saatana.
Parin entisen naisministerin ja yhden nykyisen hyvin mediassa näkyvän naispoliitikon kanssa olen ollut saunomassa isommalla porukalla. Liittyi silloisiin järjestöharrastuksiin ja eivät siis olleet silloin mitään julkkiksia.
Salmisen varmaan monet nuoret tytöt nähneet nakuna. Omasta tahdostaan vai ei...
Pete Lattu oli kerran uimahallissa alasti. Ihan tavallinen.
Sykkeen Sebastian Rejman hänkin uimahallisssa. Ihan tavallinen.
Salattujen elämien hyvävartaloinen miesnäyttelijä suihkussa. Nimeä en saa päähän, mutta kokoa oli julmetusti.
Vierailija kirjoitti:
Bile-Danin olen nähnyt, jos häntä nyt enää kukaan muistaa. Muita ei tule äkkiä mieleen.
Annoitko sille pesää?
Jukka Hildenin, Jarpin ja HP:n, mutta kukapa ei.