Minkälaisissa vaatteissa näytät kauneimmalta?
Kerro myös minkälainen vartalon malli sinulla on, jos jaksat
Kommentit (38)
Näytän kauneimmalta syntymäasussani. Vartalotyypiltäni olen lihaksikas.
Olen 170 cm pitkä ja painan 66 kg. Minulla on sekä leveät hartiat että leveä lantio, mutta en ole kuitenkaan tiimalasityyppiä sillä rinnat ovat pienet, a-kuppi. Kroppani näyttää mielestäni parhaalta polvipituisissa tai hieman sitä lyhyemmissä hameissa ja mekoissa. Minulla on nimittäin pitkät ja kauniit sääret, ne ovat ehkä ainoa hyvä puoli vartalossani. Talvella vain ei käytännön syistä tule juurikaan sääriä esiteltyä.
Olen harteikas, rintava 80G, isoluinen, lanteikas, vyötärö kadonnut. Eli näillä lähtökohdilla mustat farkut, musta kevyt väljähkö pusero, musta lantion peittävä neuletakki. Ikää 55 v.
Olen 171 cm pitkä, 65 kg, isorintainen, kapeaharteinen, leveälanteinen, isopyllyinen, paksureitinen, lähinnä kai päärynä. Leveähelmaiset mekot sopivat mulle hyvin, koska paksut reidet peittyvät. Arkivaatteina on kuitenkin melkein aina farkut ja joku löysähkö neulepaita. Ei mun vartalossa oikein hyviä puolia ole, mitä voisi korostaa, peitettävää vain.
170 pitkä ja hoikka. Rinnat ja lantio löytyy. Viihdyn kapeissa farkuissa ja laadukkaassa jakussa. Korkkarit kuuluu asuun. Laadukas laukku myös. Ulsteri, poolari tai turkki sään mukaan. Siinäpä ne missä,parhaiten viihdyn.
Kelkkahaalarissa, johon ukko leikkas saksilla panoaukon.
Treenivaatteissa, tiukassa/ tyköistuvassa mekossa, joustavissa farkuissa ja topissa. Treenattu kroppa, peppua ja jalkoja löytyy sekä yläkropassa lihaksia, vatsassa lihaksia.
Ehdottomasti Aatamin asussa ja vähän Eevankin.
Mulla on niin ruma iho, että mahdollisimman peittävät vaatteet on parhaat, vaikka en läski olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin ruma iho, että mahdollisimman peittävät vaatteet on parhaat, vaikka en läski olekaan.
Millä tavalla ruma iho?
Jotenkin surullista, että näin moni kirjoittaa haluavansa pukeutua johonkin säkkiin, koska kroppa on niin ruma jne. :(
Jokainen kuitenkin näyttää omalla kropallaan parhaimmiltaan jossain tietyissä vaatteissa :) Pitää vaan selvittää mikä/mitkä ne on!
Mä olen entinen lihava ja tykkäsin myös löysistä vaatteista silloin ennen ja jälkeenpäin kuvia katsoessa olen todennut, että ei ne löysät, muodottomat vaatteet ole mitään peittäneet vaan pikemminkin päinvastoin luoneet entistäkin isompaa vaikutelmaa! Joten, olisi kannattanut kuitenkin jo silloin miettiä vähän mikä voisi istua minulle parhaiten.
Nyt sitten opettelen pukeutumaan paremmin. Ja paino sanalla opettelen. Edelleenkään kroppa ei ole täydellinen eikä sitä varmasti koskaan tule olemaankaan. Voin kuitenkin miettiä mikä minulle voisi istua ja sopia parhaiten, milloin näyttäisin parhaimpia puoliani :)
Ja tässä hetkessä näytän kauneimmalta näissä vaatteissa: tiukka alaosa (housut) ja sen lisäksi paita/pusero, jossa on avara kaula-aukko. Yläosan pitää olla riittävän pitkä peittämään hieman takamusta, mutta ei liian pitkä. Mekoissa en näytä parhaimmiltani.
172/57, mitat jotakuinkin 83/67/97, eli hoikka ja siro, mutta aika leveä lanteinen. Onneksi takapuolessa on muotoa muutenkin, kuin leveys suunnassa :) Hartioissa on kuitenkin jonkin verran leveyttä, eli en ihan päärynäkään ole, enemmän X-vartaloinen.
Arkisin koen olevani kohtalaisen edustava vajaa polvimittaisessa A-linjaisessa hameessa ja ihonmyötäisessä paidassa, joka istuu erityisesti vyötäröltä, ja jossa on laajahko kaula-aukko (ei kuitenkaan tissivakoa näyttävä) ja 3/4 hihat.
Mutta ehdottomasti kauneimmillani tunnen olevani kokopitkässä, olkaimettomassa tai naruolkaimisessa satiinisessa iltapuvussa, joka nuolee muotoja polviin asti ja levenee sitten... Pitkä yhtenäinen mekko saa minut näyttämään pidemmältä ja korostaa kurveja ja hoikkaa vyötäröä, ja käsivarret ja olkapäät jne. on nekin ihan esittelykelpoiset :)
Semmoisissa vaatteissa, missä on hyvä olo itsellä. 168 cm / 52 kg.
Ikävää luettavaa. Kerran täällä vaan eletään, en käyttäisi sitä aikaa peitteleen vartaloa koska en ole siihen tyytyväinen . Elämä olisi paljon helpompaa jos me naiset arvostaisimme itseämme ja vartaloamme. Kiikkustuolissa on ikävä huomata ettei koskaan tykännyt itsestä ja siinä se elämä meni sitten häpeillessä olemattomia sääriä.
Hyvin istuvissa, oikeista paikoista napakoissa korkeavyötäröisissä pillifarkuissa ja perus ihonmyötäisessä paidassa jossa avara kaula-aukko, ei liian avonainen mutta sellanen ettei kurista :)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää luettavaa. Kerran täällä vaan eletään, en käyttäisi sitä aikaa peitteleen vartaloa koska en ole siihen tyytyväinen . Elämä olisi paljon helpompaa jos me naiset arvostaisimme itseämme ja vartaloamme. Kiikkustuolissa on ikävä huomata ettei koskaan tykännyt itsestä ja siinä se elämä meni sitten häpeillessä olemattomia sääriä.
Helppo sanoa, jos ” ongelmana” on muutama liikakilo tai joku yksittäinen ominaisuus, joka ei vastaa kauneusihanteita. Katson parhaaksi peittää itseni, koska olen epäsuhtainen ja rumanmuotoinen. En siis lihava vaan minulla on geneettisesti rumat kehon mittasuhteet ja muodot, tai ennemminkin olen muodoton. En halua ihmisten tuijottavan ja analysoivan minun fyysisiä puutteitani ja miettivän, että luuleeko tuokin rumilus muka näyttävänsä hyvältä ja houkutella muita tuntemaan säälin sekaista ylemmyyttä minua kohtaan.
Olen hoikka ja siro, ehkä etäisesti jotenkin tiimalasia muistuttavaa mallia. Näytän mielestäni parhaalta verkkareissa ja t-paidassa.