Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten saan oman rähjäämisen loppumaan?

Vierailija
30.03.2018 |

Tilanne siis se että muutaman kuukauden sisään mun pinnani alkoi kiristymään ihan pienestäkin ja nykyään alan huutaa :( esim tänään kun kissanpennut saivat villityskohtauksen ja juoksivat lautasen yli kun söin, sitten huusin täyttä kurkkua ja kiroilin. (Muuta en siis tehnyt) ärjyin itsekseni varmaan 20min kunnes äijä sai tarpeekseen ja lähti ulos (ihan ymmärrettävää)

Räjähtelen lähes kaikesta mikä menee mun mielestä päin v*ttua väh 2x päivässä, en siis kohdista kehenkään, en mieheen enkä kissoihin, mesoan vain itsekseni. Alkaa stressata itseäkin.

On ollut stressiä ja pitkittynyttä selkä/polvikipua joka estää mua tekemästä normaaleja asioita....

En vain pysty kontrolloimaan suuttumustani, ja pelkäänkin että eroamme tämän vuoksi, ihmettelen miten on jaksanut mua näin pitkään...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin. Joo, en uhriudu, mutta kun asun lapsuudenkodissani, niin saan kuunnella jatkuvaa huutoa, eli, mulle saatetaan huutaa 12h ajasta n. 2h päivässä. Tän seurauksena mun omat hermot on niin kireellä, et alan itekkin huutaa. Koitan aina keskustella aluksia asiallisesti, sanoa, että en jaksa riidellä, voitko mennä pois mun huoneesta, asia loppuunkäsitelty, mutta riidan toinen osapuoli ei usko, huutaa, syyttelee, haukkuu ja korottaa jatkuvasti ääntään, haukkuu mua ties millä nimillä, käy käsiksi, tönii seinää päin ja lopulta oon ite niin puhki, et vaan huudan takasin.

Vierailija
2/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, laittakaas nyt palstalaiset moralisointia ja vinkkiä aloittajalle :D Entäs kun kissojen tilalla ois lapsia?

t.kristallikissa

Kristallikissa, ei pahalla, mutta voitko painua h*lvettiin pilaamasta tätä(kin) ketjua? Tee oma ketju ja riehu siellä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on käynyt noin. Joo, en uhriudu, mutta kun asun lapsuudenkodissani, niin saan kuunnella jatkuvaa huutoa, eli, mulle saatetaan huutaa 12h ajasta n. 2h päivässä. Tän seurauksena mun omat hermot on niin kireellä, et alan itekkin huutaa. Koitan aina keskustella aluksia asiallisesti, sanoa, että en jaksa riidellä, voitko mennä pois mun huoneesta, asia loppuunkäsitelty, mutta riidan toinen osapuoli ei usko, huutaa, syyttelee, haukkuu ja korottaa jatkuvasti ääntään, haukkuu mua ties millä nimillä, käy käsiksi, tönii seinää päin ja lopulta oon ite niin puhki, et vaan huudan takasin.

Mä en huuda riitelyn takia. Ainoa riidan syy meillä on tämä mun yhtäkkinen huutaminen jos joku asia menee mun mielestä päin v*ttua.... (mä en edes huuda kun me riidellään) ap

Vierailija
4/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään mielialalääkkeitä. Olet sekä itsellesi että muille mukavampi.

Vierailija
5/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, laittakaas nyt palstalaiset moralisointia ja vinkkiä aloittajalle :D Entäs kun kissojen tilalla ois lapsia?

t.kristallikissa

Kristallikissa, ei pahalla, mutta voitko painua h*lvettiin pilaamasta tätä(kin) ketjua? Tee oma ketju ja riehu siellä. Ap

Valita niille, jotka ilmoittelee mun ketjujani asiattomiksi, jolloin niitä poistetaan. En siis "voi olla" niissä, sorry.

t.kristallikissa

No poistu sitten koko palstalta tai trollaa muualla. Olet rasittava. Ap

Vierailija
6/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa menettämisen pelko ja turvamekanismina saat kiukkukohtauksen suojellaksesi itseäsi. Olet riiputtanut elämäsi ulkoisiin tekijöihin ja elämältäsi putoaa pohja, jos jonkin niistä menetät. Siksi suojelet raivokkaasti asioita. Opettele olemaan ripustautumatta asioihin ja elämäsi muuttuu huomattavasti.

Vierailija
7/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Metamfetamiinikatti, kukaan ei kysynyt sulta mitään. Pysy pois muiden ketjuista.

Aloittajalle suosittelen meditointia ja NLP:tä.

Vierailija
8/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ottaisin keskushermoston tappavia myrkkyjä? Eikä lääkäri niitä määrää vain siksi että räjähdän helposti. Ap

Vierailija
9/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogini kirjoitti:

Sinua vaivaa menettämisen pelko ja turvamekanismina saat kiukkukohtauksen suojellaksesi itseäsi. Olet riiputtanut elämäsi ulkoisiin tekijöihin ja elämältäsi putoaa pohja, jos jonkin niistä menetät. Siksi suojelet raivokkaasti asioita. Opettele olemaan ripustautumatta asioihin ja elämäsi muuttuu huomattavasti.

Ei mua vaivaa menettämisen pelko. Mua ilmeisesti sairaalloisesti v*tuttaa se jos joku asia ei mene mun mielestä oikein. (Esim pelatessa, kelan kanssa asiointi verkossa takkuaa jne)

Vierailija
10/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut varmaankin lievittyy, entä pystytkö sille muulle ahdistuksen/stressin aiheuttajalle tekemään jotain?

Vierailija
11/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri voi heitellä. Tarkista asia. Mittareita saa aika halvalla tilattua netistä tai käy terveydenhoitajan luona. Itse saan ihan turhia raivareita alhaisen sokerin takia. Mutta ei se mitään, kun sen tietää. Helppo korjata asia, suklaata, leipää, ihan mitä vaan, niin helpottaa.

Vierailija
12/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joogini kirjoitti:

Ei mua vaivaa menettämisen pelko. Mua ilmeisesti sairaalloisesti v*tuttaa se jos joku asia ei mene mun mielestä oikein. (Esim pelatessa, kelan kanssa asiointi verkossa takkuaa jne)

No sama se on mulla. Mieti kun lapset ei totelleet! Se ei mennyt silloin oikein! Hermo meni niihin nuijiin heti.

t.kristallikissa

Vierailija
13/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita tilanne. Kuvittele miltä näytät ja kuulostat. 

Vierailija
14/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoita tilanne. Kuvittele miltä näytät ja kuulostat. 

Eihän toi syitä ratkaise lainkaan. Eli teeskentelyäkö pitäis opetella? Todella huono ratkaisu mihinkään.

t.kristallikissa

Vierailija
15/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivut varmaankin lievittyy, entä pystytkö sille muulle ahdistuksen/stressin aiheuttajalle tekemään jotain?

Kaippa sille pystyy sitten kun lääkärit vihdoin tutkii mun pään.... mulla on selkäkipujen takia nyt 10mg triptyl jotta saisin yöllä nukuttua... ap

Vierailija
16/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ottaisin keskushermoston tappavia myrkkyjä? Eikä lääkäri niitä määrää vain siksi että räjähdän helposti. Ap

Ei ne lääkkeet sun keskushermostoa mihinkään tapa. Alakuloisuus ja masennus voi ilmetä niin monin eri tavoin.

Vierailija
17/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lääkkeet sun keskushermostoa mihinkään tapa. Alakuloisuus ja masennus voi ilmetä niin monin eri tavoin.

Onko sulla hajua miten käy kun tarpeeksi kauan noita mielialalääkkeitä syö? Eikä lääkkeet saa olla ratkaisu kaikkeen. Ap

Vierailija
18/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hajua miten käy kun tarpeeksi kauan noita mielialalääkkeitä syö? Eikä lääkkeet saa olla ratkaisu kaikkeen. Ap

Tulee hikoilua ja masennus kroonistuu.

Vierailija
19/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaippa sille pystyy sitten kun lääkärit vihdoin tutkii mun pään.... mulla on selkäkipujen takia nyt 10mg triptyl jotta saisin yöllä nukuttua... ap

Oletko sairaslomalla? Pystytkö edes vähän käymään ulkona auringossa, kohentaisi ehkä mielialaa. Miehes pitäis ymmärtää että sattuu. Kirjoja kirjastosta, musiikkia, lehtiä. Jotin hyvää herkkua välillä.

Vierailija
20/42 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tapahtuu? t. eri, mutta tietämätön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi