Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää EnbuskeVeitolaSalmisessa

Vierailija
29.03.2018 |

Jännittää nähdä millaisena hän saapuu kohta suoraan lähetykseen.

Kommentit (999)

Vierailija
501/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Erkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh! Eihän tuo surullinen ole, nytkin aineissa.

Ai nytkit?

Oliko Erkki nyt niin hauska juttu että kannatti kahteen kertaan laittaa kun ekalla ei onnistunut?! Ekillä on laimee huumori.

Vierailija
502/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän entiseltä työpaikaltani näitä hurmioituneita Siltsu-faneja. Todella pienestä palkastaan maksoivat konserttiliput ja fanituksen. Ja toinen sikailee rahoilla. Ei mee ihan oikein.

Ajatuksenjuoksustasi on helppo uskoa että olet todella pienipalkkaisessa työssä. Kuntouttavaa työtoimintaa?Itse olin ihan ok palkalla, mutta samassa yrityksessä oli aikoinaan myös pienipalkkaisia naisia - eri työtehtävissä. Ymmärrätkö?

Miksi en saisi sääliä Siltsu-faneja? Oletko keikkamyyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä itkuun pillahduksesta tuli mieleen alkoholistin laskelmoidut itsesääli-itkut. En ymmärrä, miten ihmiset senkin näkivät niin aitona reaktiona. Minusta se vain oli Jarin keino muiden keinojen ohessa ohittaa Enbusken kysymykset. Kun huumori ja vähättely ei toiminut, niin sitten itku lopussa mukaan. Oma isä alkoi itkemään aina noin, kun hänelle yritti kertoa, miten pahalta se jatkuva juominen tuntui ja kuinka hänen käytöksensä oli kamalaa läheisiä kohtaan humalassa ja krapulassa. Itkulla sai sysättyä kätevästi syrjään sen, mitä se oma juominen muille aiheutti. "Kun mun on niin paha olla ja kun kukaan ei ymmärrä..." Ja onhan se tehokas keino. Kuka haluaa itkevälle ihmiselle pahaa ja jos se puuttuminen ja omista tunteista kertominen on nyt hänestä niin pahaa, että oikein itkettää, niin mitä tehdä? Enbuskekin päätyi silittelemään Jarin olkapäätä. Jarin, joka juuri oli sanonut, että Enbusken ei pitäisi päästää lapsia kymmenen aikaan ulos sen sijaan, että Jarin ei yksinkertaisesti pitäisi mennä rattiin aineissa. Ja turha väittää, ettei ollut tosissaan. Jari huomasi yleisön reaktiosta, että tuo "mitä ne lapset siihen aikaan edes ulkona tekevät" -argumentti ei mennyt läpi, ja vaihtoi sen nopeasti vitsivitsiksi. Mutta kyllä hän sen ihan vakavissaan Tuomakselta kysyi, että miksei hän voisi hieman aineita ottaneena ajella, koska lapset eivät siihen aikaan ulkona edes liiku. No mitäs muut ihmiset? Onhan ne kadut täynnä jonkun lapsia, iästä huolimatta!

Jos olet katsonut Sillanpään haastatteluja aiemmin, olet varmaan, nähnyt, että hän liikuttuu usein haastatteluissaan, kyyneleet tulevat silmiin ja hän nielee itkua. Herkkänä ihmisenä Sillanpää liikuttuu monista asioista ja myös näyttää sen. Konserteissakin yleisöä kiittäessään kyyneleet ovat hänellä monesti lähellä.

Pillittäminen on ihan opeteltua. Näyttelijöiden peruskamaa. Näyttää tekoitku menevän silti läpi kansaan? Olen niin herkkä, yhyy... Voi ei! Vähän itsesäälin tunteita niin kyynel valuu taas. Oijoi...

No minä en ainakaan ole nähnyt kovin monen näyttelijän tai laulajan tai vastaavan itkevän haastatteluissaan, vaikka olen niitä pitkän elämäni aikana aika paljon nähnyt. Onko niin vaikeaa myöntää, että me ihmiset olemme erilaisia, toinen on herkempi kuin toinen? Minunkin ystäväpiirissäni on pari herkkää ihmistä, jotka liikuttuvat asioista paljon herkemmin kuin minä.

Vierailija
504/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta ollaan kirjoitti:

Jokainen, jpka maksaa Jarille keikasta, on syyllinen Jarin huumeaddiktion jatkumiseen.

Lisäksi suosimalla huumehörhöä, suosit huumekauppaa ja kaikkea siihen kuuluvia ongelmia.

Tehdään omalta osaltamme selvä väliintulo ja äänestämme rahoillamme ja jaloillamme terveen järjenkäytön jatkoon💞🌟🙌

Olennaiset asiat ja punainen lanka syytä pitää keskustelussa, ettei menisi lillukan varsiin aikaa...tai huumeiden suosimisiin!

Pidetään tämä mielessä ja sydämessä👍

Vierailija
505/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kamoissa keikoilla vaan laskuissa. No selittääkö se ne ihme sekoilut..

Tämä kuulostaa varmasti keikkojen järjestäjistä varmasti todella hyvälle.

Jari, buukkaa uusi lippu Thaimaaseen. Tulee kesästä vähän hiljaisempi.

Vierailija
506/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarilla tuntui olevan kova jano, kun joutui ottamaan vesihörppyä jatkuvasti. Metamfetamiini nostaa kehon lämpötilaa, joka aiheuttaa janoa. Tästä voi jo päätellä, että vähintään laskuissa oli haastatteluhetkellä. Puheesta voi jo huomata pitkäaikaiskäytön vaikutukset. Puhe on katkonaista ja vailla punaista lankaa, sanoja joutuu etsimään. Jarilla on huumeongelma, jota hän ei ole itse vielä ymmärtänyt. Tyypillisesti vahvoihin huumeisiin jää koukkuun salakavalasti. Itse hän ymmärtää sen vasta sitten, kun elämältä menee pohja. Se pohja alkoi murentua viime syksynä. Ratista käryäminen ei vielä muuttanut hänen elämäänsä millään tavalla, mutta nyt kun keikkoja alkaa peruuntumaan, niin Jari alkaa ymmärtää itsekin että hän on siellä kuuluisalla pohjalla.

Sillanpää on herkkä ihminen, se lienee kaikille selvää.

Näinollen on aivan yhtä mahdollista, että hänen puheensa sekavuus johtui tilanteen tuomasta mielenkuohusta.

En ole Sillanpään musiikin fani (en kuuntele genreä) , mutta hän on kuitenkin erinomainen laulaja ja ennen kaikkea ymmärtääkseni hän on ollut mitä parhain ja karismaattisin esiintyjä, joka on antanut yleisölleen itsestänsä kokonaan. Se on asia, josta hän elää.

Rehellistä puhetta. Minuun vaikutti se, kun hän sanoi olleensa alkoholisti ja metan myötä tulleensa paremmaksi ihmiseksi. Alkoholi nostaa ikävät tunteet pintaan, mutta ei auta käsittelemään niitä kuin rähisemällä ja veetuilemalla läheisilleen, tämä on niin nähty meidän suomalaisten kanssa.

Meta toimii ilmeisesti toisella tapaa  hänellä.

En itse käytä mitään päihteitä, edes laillisia (alkoholia en ole käyttänyt lainkaan vuosiin, enkä sitä ennenkään kuin nimeksi), joten omakohtaisia kokemuksia minulla ei ole.  Olen kuitenkin ihminen, joka ei tyydy propagandaan, joten olen lukenut huumeistakin paljon, myös tutkimuksia. Niistä on käynyt selväksi, että alkoholi, se laillinen huume,  on suurin koukuttaja ja ongelmien aiheuttaja.

On mielestäni äärettömän surullista, jos fanit nyt jättävät Sillanpään. Se on kuin tappotuomio hänelle, eikä ainakaan helpota aineista irtipääsemistä.

Kysyn, koska en tiedä; onko Sillanpää ryssinyt keikkojaan?  Senhän luulisi olevan yleisön kannalta se olennaisin asia, jonka perusteella keikoille mennään tai jätetään menemättä.

Johtuuko fanien selän kääntäminen siitä, että Sillanpää sortui laillisen huumeen sijasta laittomaan?

Jos näin on, on se enemmän kuin kaksinaismoralistista.

Mun isä on linnakundi joka edelleen jatkaa kaikkee hämärää mistä PÄÄSEE vankilaan.

En mahdollista rikollista toimintaa. En tapaa isääni enkä Jari Sillanpäätä.

Vierailija
507/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, enkä siis tiedä, onko mainittu, että varmaan Jarin mittavaa keikkakoneistoa myös kiinnostaa, onko työnantaja esiintymiskunnossa, vai  hassataanko firman rahat vahingonkorvauksiin jne. Ei tämä koske pelkästään Jaria, vaan hän on vastuussa aika monelle, niin omalle henkilökunnalleen kuin tapahtumien järjestäjille. Jari haluaisi, että häneen luotetaan, mutta valitettavasti se on mahdotonta. Hän on tämän päivän Kari Tapio, joka esiintyi tai sitten ei.

No tähän asti Sillanpää on hoitanut keikkansa hyvin ja kaikki siinä koneistossa mukana olleet ovat saaneet palkkansa. Mitä minä olen kuullut, Sillanpää kohtelee muusikoita ym. paremmin kuin monet muut laulajat. Tauski ja monet muut sekoilevat keikoillaan ja jättävät tulematta, ja silti joku palkkaa heidät yhä uudelleen ja uudelleen esiintymään. Sillanpää ei  ole jättänyt keikkojaan hoitamatta. Ja varmaan suurin osa hänen ympärillään olevista ihmisistä on tiennyt hänen huumeiden käytöstään. 

No, kyllä hän jossain tilaisuudessa huuteli törkeyksiä ja käyttäytyi sekavasti. Jossain hän esiintyi liian pienessä tuulipuvussa, jota oli pitänyt aamusta saakka. Oli Huomenta Suomen haastattelussa Uudessakaupungissa samassa asussa ja "taiteili" spraymaalilla t-paitoja. Ei mitään järkeä koko touhussa eikä puheissa. Ja tämä tapahtui viime kesänä, kun suuri yleisö ei tiennyt mitään hänen pikku harrastuksestaan.

Vierailija
508/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän entiseltä työpaikaltani näitä hurmioituneita Siltsu-faneja. Todella pienestä palkastaan maksoivat konserttiliput ja fanituksen. Ja toinen sikailee rahoilla. Ei mee ihan oikein.

Naurahdin ääneen. Ihan on jokaisen oma valinta mihin rahansa käyttää. Niin pienipalkkaisen kun Sillanpäänkin.

Joo, mutta jotenkin tulee sääli, kun yksinkertaiset reppanat fanittaa jotain elostelevaa homonarkkia ja säästävät vähistä kovalla työllä ansaitsemista rahoistaan keikkalippuja.

Ei v*ttu minä poistun ketjusta jos keskustelun taso on tämä👍 Mutta jatkakaa muut.

Vierailija
509/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpäälle pointsit rehellisyydestä, kertoi suorasukaisesti miten hän kuvittelee asioiden olevan. Todellisuus on sitten jotain muuta. Niin kuin joku jo aikaisemmin sanoikin niin kovasti tuntui se ajatuksenjuoksu olevan katkonaista mikä on tyypillistä pitkään käyttäneiden keskuudessa. En arvosta hänen tekojaan, laulajana ja ihmisenä ihan fine. Jokainen sivustaseuraaja voi selvästi havaita, että Sillanpää on pelottavan tuhoisalla tiellä omassa elämässään. Haastattelua katsoessani päälimmäiseksi tunteekseni nousi puhdas sääli.

Päihteissä hölmöilyä (autolla ajo) on vaikea hyväksyä eikä myöskään sitä miten positiivista (todellisuudessa piilonegatiivista) kuvaa hän maalailee huumeiden käytöstä.

Vierailija
510/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin ääneen. Ihan on jokaisen oma valinta mihin rahansa käyttää. Niin pienipalkkaisen kun Sillanpäänkin.

Joo, mutta jotenkin tulee sääli, kun yksinkertaiset reppanat fanittaa jotain elostelevaa homonarkkia ja säästävät vähistä kovalla työllä ansaitsemista rahoistaan keikkalippuja.

Siis sun työkaverit on yksinkertasia reppanoita ja Sillanpää on elosteleva homonarkkari. Nyt kannattais ihan pitkään ja hartaasti miettiä että mikä se sinä olet? Et varmaan paljon kummempi.

Kannattaakohan muuten nykyaikana enää mainita tota homoutta erikseen noin negatiivisessa valossa jos ei halua vaikuttaa täysin yksniitiseltä juntilta. Narkkari kun narkkari riittää.

Vierailija
511/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laukkuryssäJack kirjoitti:

embuske: se vituttaa että ajoit huumepäissäsi autolla, vaaransit esim lasteni elämän!

Jari: Niin minkäikäisiä lapsia sulla on pääästätkkö sinä oikeesti ne klo 22 illalla ulos?"

siis miten joku oi olla  noin kiero että kääntää asian jotenkin voitokseen?

Toisaalta ihan oikein sanottu. Enbuskehan itse mokasi, kun lähti tuolle "vaaransit pienten lapsosteni henkikullan" -linjalle.

Saako Jari siis ajaa piripäissään jonkun toisen ihmisen lapsen, esim. teini-ikäisen lapsen päälle, joka saa olla ulkona myöhempään kuin Enbusken pienemmät lapset?

Oli kyse siitä, että Enbuske yritti dramatisoida omiin lapsiinsa vetoamalla, ja Jari kuittasi asian tuolla heitollaan. Ei ollut kyse siitä saako metapäissään ajaa vai ei (ei saa).

Vierailija
512/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksenjuoksustasi on helppo uskoa että olet todella pienipalkkaisessa työssä. Kuntouttavaa työtoimintaa?Itse olin ihan ok palkalla, mutta samassa yrityksessä oli aikoinaan myös pienipalkkaisia naisia - eri työtehtävissä. Ymmärrätkö?

Miksi en saisi sääliä Siltsu-faneja? Oletko keikkamyyjä?

Minä olen Siltsu fani enkä TODELLAKAAN kaipaa sääliäsi. Eikä varmasti kukaan muukaan! Mikä sinä olet säälimään yhtään ketään?

Vierailija
513/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

embuske: se vituttaa että ajoit huumepäissäsi autolla, vaaransit esim lasteni elämän!

Jari: Niin minkäikäisiä lapsia sulla on pääästätkkö sinä oikeesti ne klo 22 illalla ulos?"

Toisaalta ihan oikein sanottu. Enbuskehan itse mokasi, kun lähti tuolle "vaaransit pienten lapsosteni henkikullan" -linjalle.

Saako Jari siis ajaa piripäissään jonkun toisen ihmisen lapsen, esim. teini-ikäisen lapsen päälle, joka saa olla ulkona myöhempään kuin Enbusken pienemmät lapset?

Oli kyse siitä, että Enbuske yritti dramatisoida omiin lapsiinsa vetoamalla, ja Jari kuittasi asian tuolla heitollaan. Ei ollut kyse siitä saako metapäissään ajaa vai ei (ei saa).

Paikka jossa hän jäi kiinni on lukuisien koulujen luona. Siellä pörrää satoja lapsia päivittäin. Todennäköisyys sille että on ajellut siellä tokkuraisena on kyllä enemmän kuin suuri.

Vierailija
514/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu. Noinko sanottiin? Noin sitten tajusit. Miten olisi luetun ymmärtämisen kurssi?

Älä keksi lisämerkityksiä, joita ilmaisussa ei ollut.

Kyllä Sillanpää saa mielestään ajaa kenen päälle vaan jos ja kun pienet lapset ovat nukkumassa. On kiero jätkä!

Ihme ettei sitten tohon ikään ja noihin kilometreihin ole jo ajanut useamman yli jos kokee sen oikeudekseen. Ihan vaikka vaan aikaa säästääkseen.

Vierailija
515/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötä häpeä.

Mieluummin katselen Jaria vaikka pikkupöllyissä kuin luen täältä peruskoulua(kaan) käymättömän akan sönkötystä!

Vierailija
516/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikka jossa hän jäi kiinni on lukuisien koulujen luona. Siellä pörrää satoja lapsia päivittäin. Todennäköisyys sille että on ajellut siellä tokkuraisena on kyllä enemmän kuin suuri.

Tuo on vain sinun kuvitelmaa, muista se. Kiinni hän jäi rattijuoppoudesta myöhään illalla, ja lapset eivät kai iltaisin koulussa käy?

Vierailija
517/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on turhaa jossittelua. On tai ei niin todisteet ei ole kun tosta yhdestä kerrasta. Mututtelu on turhaa kun ketään ei ole tappanut. Ja edelleen ihan yhtä tuomittavaa ajella aineissaan oli se sitten koulujen läheisyydessä tai ei.

Vierailija
518/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Sirkka kirjoitti:

Nyy vasta näin tuon haastattelun ja täytyy sanoa että ihmettelen suurta osaa kommentoijista.

Siltsu oli ihan oma itsensä ja puhui kuten on akna puhunut. Ihan sama intonaario, rytmi, joidenkin sanojen hakeminen ja kielioppivirheet. Tyypillinen ruotsinsuomalaisen tapa puhua, mikä hänellä on aina ollut. Ei siis ollut mun mielestä "selvästi aineissa" tai "aineet tehneet jo tuhoaan".

Sen sijaan sisällöstä olen pikkasen huolissani eli hän tyypilliseen päihderiippuvaisen tavoin sanoo, että homma hallussa eikä tarvitse hoitoa. Toivon, että pystyy jättämään aineet (kokonaan tai vähiin) itse, mutten valitettavasti usko siihen.

Minä en enää ihmettele. Täällä kirjoittelee paljon naisia (ja miehiäkin), joilla ei ole mitään koulutusta eikä sivistystä. Joka asiaan ottavat kuitenkin omalla tavallaan kantaa.

Olen jo ymmärtänyt, että annan mennä niiden mussutukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toki täällä joskus saa lukea ihan viisaitakin kommentteja.

Niiden typerysten takia tämän foorumin jutut kuitenkin päätyy monesti ip-lehtien sivuille.

Vierailija
519/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Enbusken lapset pitäisi ottaa huostaan, jos mies on bailaamassa illalla ja yksin kotona olevat lapset lähtevät sitten ulos vaarallisille kaduille hortoilemaan?

Vierailija
520/999 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No sitten varmaan kantsis mutulla tuomita yliajosta koska think about children😂😂

Ketju on lukittu.