Jari Sillanpää EnbuskeVeitolaSalmisessa
Jännittää nähdä millaisena hän saapuu kohta suoraan lähetykseen.
Kommentit (999)
Mä muistan kun katsoin Vain Elämää ykköskautta, niin siltsuhan esitti sen Jaren Liekeissä-kappaleen. Niin se lookhan oli kuin jonkin huumediileri-parittajan. Ja siis se oli mieletön esitys, aivan parasta viihdettä, kun sen otti niin, että wau mikä kontrasti siltsuun itseensä. Mutta ehkä se olikin jokin fiilis bubbling under... Oon jopa miettinyt, että vaikuttiko Vain elämää tässä mielessä kiihdyttävästi siltsun suuntaan? Sitä ennen hän oli sellainen kiltti iskelmätähti, joka ehkä sai sellaista kohteliasta suosion osoittamista faneiltaan. Mutta halusiko hän enemmän? Sellaista eteensä lakoamista, jota Keekki eittämättä sai? Kun oli näitä yhteisesiintymisiä artisteilla sen jälkeen ristiin rastiin, alkoiko siltsuakin kiinnostaa olla hieman erilainen stara? Ja tähän kuvioon metamfetamiini toi kaivattua vauhtia, potkua ja draivia? Koska yleisö ei ehkä ihan kuitenkaan siltsun toiveiden mukaiseksi hänestä "täysin sekoajaksi" muuttunut? Vain Elämää ykköskausi kuvattiin ja tuli ulos siis vuonna 2012 ja vuonna 2013 artistit vierailivat toistensa keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Katson vasta nyt ohjelmaa. Niin sekava ja rehvakkaan oloinen. Ei katumusta yhtään.
Kyllähän tuo kovasti näytti katuvan sitä autolla ajamista. Eli katui juuri sitä mitä katua pitikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sinä selittää, miksi muusikot käyttävät aineita? Kaikki eivät todellakaan käytä.Ihme selitystä sinultakin, taidat itsekin käyttää. Ja eihän se uni tule, jos käytät piristäviä aineita. Kaikkeen löytyy aina selitys; elämä on niin rankkaa, lapsuus oli niin rankkaa, tai duuni on niin rankkaa. Tuolla perusteella jokaisen ihmisen pitäisi käyttää huumeita, MUTTA KUN EI KÄYTÄ!
Ei tietenkään, ei esimerkiksi sinfoniaorkesterin muusikot käytä huumeita. Mutta heillä onkin tietty työtahti, he eivät ole yrittäjiä, heidän ei tarvitse kantaa vastuuta koko orkesterista. He eivät matkustele samalla tavalla.
Miksi sitten ajattelet, että jotkin maatalousyrittäjät jättävät eläimensä hoitamatta, että ne ovat polvia myöten ulosteissa ja kuolevat nälkään? Ihan vain koska se on maatilayrittäjien mielestä hauskaa?
Vai olisiko niin, että yrittäjä on niin lopussa ettei pysty hoitamaan edes niitä eläimiä? Eikä ole mitä ilmeisimmin pystynyt hakemaan edes apua, vaikka sitäkin olisi saatavilla? Onko niin, että maatalousyrittäjän on vaikea saada sairaslomaa, koska lomittajaa ei välttämättä saa?
Kai muistat tämän ottaa esille, kun seuraavan kerran löytyy laiminlyötyjä eläimiä navetasta. Ei voi olla kenenkään työ tai elämä rankkaa. Ei voi tulla seurauksia.
Otetaan myös esille se, että naiset tappavat lapsiaan Suomessa. Tekevätkö sitä sen vuoksi, että niin on jotenkin hauskaa tehdä, vaiko sen vuoksi, että elämä on rankkaa?
Piristeitä ei käytetä siksi, että saataisiin unta, vaan siksi että jaksaisi olla tehdä töitä nukkumatta.
Kamoon!! Vielä kerran: Lopeta selittely!
Eli et pystynyt enää vastaamaan tuohon millään argumentilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltsu ei jaksa tuota duunia enää ilman huumeita joten parempi lopettaa, kummatkin.
Miksi tätä ei ilmaista silloin, kun taitelija vetää alkoholia liikaa? Että kannattaisi lopettaa, jos ei voi olla ilman?
Ihan samaa huumetta se alkokin tuolloin on ja siihen lopulta kuolee ja samalla tavoin siihen jää koukkuun.
Tällöin Sillanpään olisi pitänyt laittaa stoppi jo varmaan yli 10 vuotta sitten.
Toni Wirtanenkin on ollut loppu, moni muu on tehnyt itsemurhan. Sellainen se ala on, paljon pitää yrittäjän tehdä töitä eikä ikinä voi olla varma tuleeko seuraavia keikkoja tai pyöriikö se biisi radiossa. Ja samalla siellä toimivat ihmiset, joiden pitääkin tavallaan olla herkempiä kuin muiden. Elää epätasaisempaa elämää kuin muiden. Koska ovat silloin töissä, kun muut ovat vapaalla.
Ei tuolla alalla ole jotain työterveyttä tai kehityskeskusteluja. Ei ole palkallisia sairaslomia. Ei ole palkallisia lomia ylipäätään. Ei ole ketään, joka huomaa merkit jo siinä vaiheessa, kun alkaa ensimmäisen kerran lipsua ja ihminen yrittää joustaa ja jaksaa. Yhteistyökumppanit vaihtuvat. Keikkajärkkärit saattavat nähdä kerran vuodessa. Bändin muusikotkin saattavat vaihtua.. Muut ihmiset ajattelevat, ettei kuulu heille, läheiset voivat puuttua. Läheiset taas eivät nää yhtä paljon, koska taiteilija on silloin töissä, kun muut ovat vapaalla..
Se jää ihmisen omiin käsiin.
Eikö jokainen valinta jää ihmisen omiin käsiin? Valinta, että vetääkö huumeita vai ei. Ei se syy löydy ulkopuolelta, se löytyy ihmisen sisältä. Älä viitsi selitellä.
Juuri näin.
Toisessa keskustelussa lihavuus leikattu haluaa uuteen leikkaukseen kun on lihonut entiselleen.
On täysin oma valinta mitä kehosi mätät. Ruoka on laillista, sitä saa mistä vaan.
Huumeita ei osteta lähi kaupasta koska se on rikollista.
Kun mätät suuhusi enemmän kuin kulutat, saat sairauksia joita yhteiskunnan varoilla hoidetaan. Vielä.
Huumeet on Suomen lainsäädännössä tuomittu sekä hallussapito että käyttö koska vahingoittaa sekä käyttäjää että ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä itkuun pillahduksesta tuli mieleen alkoholistin laskelmoidut itsesääli-itkut. En ymmärrä, miten ihmiset senkin näkivät niin aitona reaktiona. Minusta se vain oli Jarin keino muiden keinojen ohessa ohittaa Enbusken kysymykset. Kun huumori ja vähättely ei toiminut, niin sitten itku lopussa mukaan. Oma isä alkoi itkemään aina noin, kun hänelle yritti kertoa, miten pahalta se jatkuva juominen tuntui ja kuinka hänen käytöksensä oli kamalaa läheisiä kohtaan humalassa ja krapulassa. Itkulla sai sysättyä kätevästi syrjään sen, mitä se oma juominen muille aiheutti. "Kun mun on niin paha olla ja kun kukaan ei ymmärrä..." Ja onhan se tehokas keino. Kuka haluaa itkevälle ihmiselle pahaa ja jos se puuttuminen ja omista tunteista kertominen on nyt hänestä niin pahaa, että oikein itkettää, niin mitä tehdä? Enbuskekin päätyi silittelemään Jarin olkapäätä. Jarin, joka juuri oli sanonut, että Enbusken ei pitäisi päästää lapsia kymmenen aikaan ulos sen sijaan, että Jarin ei yksinkertaisesti pitäisi mennä rattiin aineissa. Ja turha väittää, ettei ollut tosissaan. Jari huomasi yleisön reaktiosta, että tuo "mitä ne lapset siihen aikaan edes ulkona tekevät" -argumentti ei mennyt läpi, ja vaihtoi sen nopeasti vitsivitsiksi. Mutta kyllä hän sen ihan vakavissaan Tuomakselta kysyi, että miksei hän voisi hieman aineita ottaneena ajella, koska lapset eivät siihen aikaan ulkona edes liiku. No mitäs muut ihmiset? Onhan ne kadut täynnä jonkun lapsia, iästä huolimatta!
Sä oot vaan kasvanut samanlaiseksi kuin isäs. Tietenkin tilanteeseen liittyy tuskaa, mutta hei sherlok ei se aina anna ratkaisuja ongelmiin, että on sitä tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kummallista miten pihalla keskustelijat on täällä.
Jotenkin olettavat, että kaikki huumeet on samanlaisia ja ihminen on heti pohjalla, kun ekan kerran vetää jne. Stereotypiat jylläävät kunnolla. Ilman mitään omaa kokemuspohjaa asiaan, eli narkomaaneihin.
Minäkin olen tehnyt abortin. Joidenkin ihmisten mielestä olen murhaaja, joidenkin mielestä minun pitäisi katua sitä. Miksi minun pitäisi katua vain sen vuoksi, että joku muu niin haluaa? Erona vielä se, että minä olen satuttanut tuolloin jotakuta muuta. En kadu.
Abortti on laillinen toimenpide Suomessa. Huumeet eivät.
En ymmärrä tätä huume myönteisyyttä näissä keskusteluissa.
On se ollut laillista Suomessa, ja voi olla vastakin. Sillä ei ole oikeastaan edes merkitystä. Aborttikin on ollut laitonta. Se ei silti muuta abortin tekemistä suuntaan eikä toiseen. Ihmiset tekivät niitä silti.
Ei ole huumemyönteistä todeta, että se ongelma käyttäjällä on monesti ihan muualla kuin niissä huumeissa. Samalla tavoin ylipainoisilla on enemmän ongelmia psyykeessä, mistä loputon syöminen johtuu.
Mulla on masennus, mutta sekin on vain kehon oma tapa selviytyä hengissä elämästä, kun on rankkaa. Se ei ole syy mihinkään. Syy on muualla.
Ei ihmiset ole ryhtyneet narkomaaneiksi siksi, että se on kivaa. Sellaiset ihmiset jää koukkuun, joilla ei ole taitoja eikä kykyjä selvitä muutenkaan. Sen vuoksi Vietnamista tulleet veteraanit eivät jääneet heroiiniin koukkuun, koska he pystyivät palata normaaliin elämään. Ne Irakin sodan veteraanit, jolla jää traumoja, turvautuvat monesti päihteisiin, koska eivät muuten kestäisi elää.
Viihdekäyttäjät jää tuskallisen usein koukkkuun, vaikka miten vakuuttavat, että homma on hanskassa, voivat lopetaa koska tahansa. Ja kerskailevat töissä sillä, että kukaan ei huomaa, koska huumeet vain piristävät heitä, tekevät heistä enemmän kuin mitä muut ovat.
Rottakokeissa ne eläimet jäävät koukkuun, jotka ovat häkissään yksin. Ja vetävät niin kauan kunnes kuolevat. Laumassa elävät rotat kokeilevat kerran, mutta palaavat takaisin normaalin juomaveden pariin, kun ympärillä on muita tukemassa. Aika moni jää yksin Suomessa. Eikö Suomessa lähin omainen ole se viranomainen.
Unohdat, että rottakokeissa rotat jatkavat, jos se mahdollistetaan eli huumeet ovat yhtä vapaasti saatavilla kuin yksinollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Katson vasta nyt ohjelmaa. Niin sekava ja rehvakkaan oloinen. Ei katumusta yhtään.
Kyllähän tuo kovasti näytti katuvan sitä autolla ajamista. Eli katui juuri sitä mitä katua pitikin.
Ei katunut. Katui sitä, ettei tiennyt, että ajamisessa huumeiden vaikutuksen alla on ehdoton nollatoleranssi. Eli piti sitä tyhmänä, ettei tätä tiennyt. Hänhän selitteli edelleen, että oli metaa ottaneenakin ihan skarppi ja kunnossa ja koska alkoholiakin vähän nauttineet voivat ajaa autoa, niin oletti, että totta kai hänkin saa. Jari oli edelleen sitä mieltä, että oli ajokunnossa ja laki vain on epäreilu huumeiden käyttäjiä kohtaan. Alkoholia käyttäneenä saisi eri kohtelun. Ei edelleenkään tunnustanut, että ei ollut ajokunnossa ja sen näki myös poliisit, jotka huomasivat hänen törttöilevän liikenteessä ja päättivät siksi pysäyttää.
Ei tule lopettamaan kun ympärillä on lauma samanlaisia. Kaikilla samanlaiset feikkimaskit päässä ja suhtautuminen ylimielistä. Full of shit on tää termi mikä kuvaa piripäitä. Sitä tulee suusta ulos. Ei mitään aitoa.
Valitettavasti kokemusta on. Onneksi myös kokemusta siitä kun tällainen ihminen palautuu omaksi aidoksi rehelliseksi itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olettavat, että kaikki huumeet on samanlaisia ja ihminen on heti pohjalla, kun ekan kerran vetää jne. Stereotypiat jylläävät kunnolla. Ilman mitään omaa kokemuspohjaa asiaan, eli narkomaaneihin.
Minäkin olen tehnyt abortin. Joidenkin ihmisten mielestä olen murhaaja, joidenkin mielestä minun pitäisi katua sitä. Miksi minun pitäisi katua vain sen vuoksi, että joku muu niin haluaa? Erona vielä se, että minä olen satuttanut tuolloin jotakuta muuta. En kadu.
On se ollut laillista Suomessa, ja voi olla vastakin. Sillä ei ole oikeastaan edes merkitystä. Aborttikin on ollut laitonta. Se ei silti muuta abortin tekemistä suuntaan eikä toiseen. Ihmiset tekivät niitä silti.
Ei ole huumemyönteistä todeta, että se ongelma käyttäjällä on monesti ihan muualla kuin niissä huumeissa. Samalla tavoin ylipainoisilla on enemmän ongelmia psyykeessä, mistä loputon syöminen johtuu.
Mulla on masennus, mutta sekin on vain kehon oma tapa selviytyä hengissä elämästä, kun on rankkaa. Se ei ole syy mihinkään. Syy on muualla.
Ei ihmiset ole ryhtyneet narkomaaneiksi siksi, että se on kivaa. Sellaiset ihmiset jää koukkuun, joilla ei ole taitoja eikä kykyjä selvitä muutenkaan. Sen vuoksi Vietnamista tulleet veteraanit eivät jääneet heroiiniin koukkuun, koska he pystyivät palata normaaliin elämään. Ne Irakin sodan veteraanit, jolla jää traumoja, turvautuvat monesti päihteisiin, koska eivät muuten kestäisi elää.
Viihdekäyttäjät jää tuskallisen usein koukkkuun, vaikka miten vakuuttavat, että homma on hanskassa, voivat lopetaa koska tahansa. Ja kerskailevat töissä sillä, että kukaan ei huomaa, koska huumeet vain piristävät heitä, tekevät heistä enemmän kuin mitä muut ovat.
Rottakokeissa ne eläimet jäävät koukkuun, jotka ovat häkissään yksin. Ja vetävät niin kauan kunnes kuolevat. Laumassa elävät rotat kokeilevat kerran, mutta palaavat takaisin normaalin juomaveden pariin, kun ympärillä on muita tukemassa. Aika moni jää yksin Suomessa. Eikö Suomessa lähin omainen ole se viranomainen.
Unohdat, että rottakokeissa rotat jatkavat, jos se mahdollistetaan eli huumeet ovat yhtä vapaasti saatavilla kuin yksinollessa.
Eivät jatka. Edes jo huumeesta riippuvaiset rotat eivät jatka käyttämistä, jos heidät laitetaan mielekkääseen ympäristöön.
"In another experiment, he forced rats in ordinary lab cages to consume the morphine-laced solution for 57 days without other liquid available to drink. When they moved into Rat Park, they were allowed to choose between the morphine solution and plain water. They drank the plain water."
En näe että Jari Sillanpäällä olisi kauheasti mahdollisuuksia jatkaa uraansa täällä. Jos nauraa kaikelle miljoonan tv-katsojan edessä, niin...
Nyt huhtikuussa 10.4. alkaa kahden kuukauden mittainen keikkaputki. En usko että Jari pystyy vetämään sitä loppuun. Saa nähdä pystyykö edes aloittamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä itkuun pillahduksesta tuli mieleen alkoholistin laskelmoidut itsesääli-itkut. En ymmärrä, miten ihmiset senkin näkivät niin aitona reaktiona. Minusta se vain oli Jarin keino muiden keinojen ohessa ohittaa Enbusken kysymykset. Kun huumori ja vähättely ei toiminut, niin sitten itku lopussa mukaan. Oma isä alkoi itkemään aina noin, kun hänelle yritti kertoa, miten pahalta se jatkuva juominen tuntui ja kuinka hänen käytöksensä oli kamalaa läheisiä kohtaan humalassa ja krapulassa. Itkulla sai sysättyä kätevästi syrjään sen, mitä se oma juominen muille aiheutti. "Kun mun on niin paha olla ja kun kukaan ei ymmärrä..." Ja onhan se tehokas keino. Kuka haluaa itkevälle ihmiselle pahaa ja jos se puuttuminen ja omista tunteista kertominen on nyt hänestä niin pahaa, että oikein itkettää, niin mitä tehdä? Enbuskekin päätyi silittelemään Jarin olkapäätä. Jarin, joka juuri oli sanonut, että Enbusken ei pitäisi päästää lapsia kymmenen aikaan ulos sen sijaan, että Jarin ei yksinkertaisesti pitäisi mennä rattiin aineissa. Ja turha väittää, ettei ollut tosissaan. Jari huomasi yleisön reaktiosta, että tuo "mitä ne lapset siihen aikaan edes ulkona tekevät" -argumentti ei mennyt läpi, ja vaihtoi sen nopeasti vitsivitsiksi. Mutta kyllä hän sen ihan vakavissaan Tuomakselta kysyi, että miksei hän voisi hieman aineita ottaneena ajella, koska lapset eivät siihen aikaan ulkona edes liiku. No mitäs muut ihmiset? Onhan ne kadut täynnä jonkun lapsia, iästä huolimatta!
Et sinä voi yhtään sen paremmin sanoa, että se oli tahallista ja laskelmoitua. Voi se pahan olon kokemus olla ihan aito kuitenkin, vaikka argumentit horjuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on päästetty tuonne tuossa kunnossa? Missä läheiset? Manageri? Ohjelman vastuu?
Vastuu! Medialla!!!! Kuolen nauruun:DDDDDDD
Tyrmistys. Huoli.
Tämä oli parasta huumevalistusta liittyen koviin aineisiin. Hyvin epäaitoa ja surullista menoa. Missä on se oikea tyyppi kaiken tuon takana? Elää ihan eri todellisuudessa ja voimakkaammin koko ajan. Valitsee kuin robotti reaktioita ja kommentteja. Ihan eksyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katunut. Katui sitä, ettei tiennyt, että ajamisessa huumeiden vaikutuksen alla on ehdoton nollatoleranssi. Eli piti sitä tyhmänä, ettei tätä tiennyt. Hänhän selitteli edelleen, että oli metaa ottaneenakin ihan skarppi ja kunnossa ja koska alkoholiakin vähän nauttineet voivat ajaa autoa, niin oletti, että totta kai hänkin saa. Jari oli edelleen sitä mieltä, että oli ajokunnossa ja laki vain on epäreilu huumeiden käyttäjiä kohtaan. Alkoholia käyttäneenä saisi eri kohtelun. Ei edelleenkään tunnustanut, että ei ollut ajokunnossa ja sen näki myös poliisit, jotka huomasivat hänen törttöilevän liikenteessä ja päättivät siksi pysäyttää.
No tuossa on hyvin paljon sun omaa tulkintaa..
Et voi laittaa sanoja (tai varsinkaan niiden tarkoituksia) toisen suuhun...
Huvittavaa, mutta samalla todella julmaa nähdä kun ihmiset, jotka eivät tiedä oikeasti Sillanpään asioista yhtään mitään, tuomitsevat täällä koko ihmisen sellaisen huumeen käytöstä, jota eivät ole itse edes käyttäneet.
Kyllä Sillanpää varmasti hoitoa saa riippuvuuksiinsa jos haluaa - mitä se meille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäköön päänsä täyteen mitä vaan kamaa, kunhan ei perkele vahingoita muita. Ottaa niin paljon aivoon miehen asenne syksyiseen rattikäryynsä liittyen. Ja ei todellakaan vaikuta siltä, etteikö voisi mennä rattiin uudelleenkin, niin pihalla on omasta surullisesta tilanteestaan.
Huh huh kylläjäi vastenmielinen kuva äijäsät, suorastaan kerskuu huumeiden käytöllään. Ja on lapsen vika jos jää klo 10 illalla huumeveikon auton alle. Vastenmielinen paska.
Tommonen on vanha homo, jolla ei ole elämässään muuta ku huumeet ja narkkikaverit ja homobileet. Ei ymmärrä lapsia eikä nuoria eikä naisia eikä heteromiehiä. Vain minäminäminä, ja sekin kun on vastenmielinen paska, niin tavallaan ymmärtääkin, ettei kestä elämää selvinpäin. Elämästä ei jää kuin laulut ja nyt kaikki yhdistää niiden sanatkin jo huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jarin puhetta pilkkaavat; hän on ruotsinsuomalainen ja asunut lapsuutensa Ruotsissa, joten suomenkieli ei tule yhtä luontevasti kuin ruotsi. Eikä kaikki pysty puhumaan tuommoisissa haastattelutilanteissa välttämättä edes omaa äidinkieltään sujuvasti ilman pitkiä taukoja. Jarin puheesta kuulee, ettei kaikki sijamuodot ole hallussa. On ikävää, että kaikki laitetaan huumeidenkäytön piikkiin.
Se on asunut nyt jo niin kauan Suomessa, että luulisi oppineen paikallisenkin kielen. Itse veikkaan että tahalleen puhuu tolleen homosti.
Vierailija kirjoitti:
Aito ja oma itsensä? Ei todellakaan ollut. Vaan naamalla oli se huumeiden aiheuttama naamari ja suusta tuli huumeen aiheuttamaa ylimielisyyttä, epäaitoutta ja kemiallisten tunteiden sekamelskaa.
Juuri sitä mikä on surullisinta huumeissa. Se oikea ihminen, persoona ja tunteet häviävät. On vain kylmä teeskentelevä maski joka suoltaa ulos mitä sattuu.. Välillä näkyy hätä joka pukkaa kaiken tämän läpi.
Nyt on kyllä pakko kommentoida. Höpö, höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko? Miksi sitten huumeita käyttävät/käyttäneet puhuvat nimenomaan siitä hyvänolon tunteesta syynä käytölle? Jarikin eilen harmitteli sitä, että ei saa enää samanlaisia kiksejä metasta kuin aikaisemmin, joten kyllä siitä saa mielikuvan, että nimenomaan jonkinlainen tylsistyminen ja nopean hyvänolon tunteen saavuttaminen on ollut ainakin osasyy käytön aloittamiselle.
Mä en myös ihan ymmärrä sun logiikkaa tässä Jarin tapauksessa, että vuosikausia jatkunut keikkaelämä sun muu on pakotetusti ajanut hänet käyttämään huumeita ja hänellä ei ole kykyjä selviytyä muuten. Onhan hänellä! Hän on ollut julkisuudessa vuodesta 1995. Vielä 2012 Vain elämää -ohjelmassa Sillanpää vaikutti olevan kunnossa. Eli ainakin 17 vuotta hänellä on ollut muita keinoja selviytyä keikkaelämän rankkuudesta ilman pohjalle ajautumista.
2014 kesällä hän ajautui sanojensa mukaan alkoholismin partaalle, josta kuitenkin selvisi. Nyt kuitenkin on käynyt ilmi, että ilmeisesti siirtyi vain metamfetamiiniin. sillä metaa hän on ostanut omaan käyttöön ja tarjoiltavaksi juurikin vuodesta 2014. Mutta joka tapauksessa Sillanpäällä on ollut keinoja käsitellä julkisuutta ja keikkaelämän rankkuutta myös muilla tavoin. EI hän olisi muuten jaksanut työtään tehdä 17 vuotta ilman loppuun palamista. Toivottavasti hän tajuaa tämän itsekin, eikä oleta kuten sinä, että hänellä vain ei ole kykyjä selvään elämään. Kyllä hänellä on ja tuo on vääränlainen palvelus viestiä hänelle, ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin aineiden käyttö.
Juuri näin, viisaita sanoja. Jotenkin ei yllätä että kirjoittaja kertoo sairastavansa masennusta, nimittäin todellinen viisaus vaatii usein täydellistä pysähtymistä ja asioiden miettimistä alusta loppuun ihan itse. Jos mietitte, yllättävän moni yhteiskunnassa vallitseva mielipide ja ajatus on ostettu sellaisenaan muualta ja jää kiireiseltä nykyihmiseltä kyseenalaistamatta.