Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailussani olen alkanut huomata yhden mielenkiintoisen seikan miehistä...

Vierailija
29.03.2018 |

Nimittäin sen että jos he haluavat puhua minun ruumiinosistani niin kun vastaan rehellisesti esim. "Minulla on pienet rinnat, minulla ei ole treenattu kroppa, minä en ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta olen tyytyväinen itseeni tällaisena" , se tuntuu ärsyttävän monia miehiä.
He myös usein yrittävät saada minut tuntemaan alemmuutta esineellistämällä ja kun en närkästy heidän loukkausyrityksistään, huomaan heidän ärsyyntyvän siitä aikalailla.

Uskon vahvasti siihen että miehet yrittävät asettaa itsensä valta-asemaan. Ei kyse ole siitä etteikö heitä kiinnostaisi nainen sellaisena kuin tämä on vaan siitä, että he haluavat päästä naisen niskan päälle. Se on kai yksi heidän katkeruutensa ilmenemismuodoista. Naiset ovat satuttaneet heitä ja he olettavat kaikkien naisten olevan samanlaisia. Vihjailemalla naisen olevan "viallinen" he sekä haluavat kostaa naissukupuolelle että myös nostaa itsensä tämän tietyn ko. naisen yläpuolelle.

Ei mullekaan tulisi mieleeni yrittää loukata miestä esim. hänen peniksensä kritisoimisella ellen olisi jotenkin loukkaantunut hänen tai ylipäätään miesten sanoista/teoista minua kohtaan.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi alkoi hyvin, mutta sitten todellinen turn off tämä uhriutuminnen. Todellisuudessa miehet haluavat vahvoja, kunnioittavia, mutta alistumattomia naisia, eikä mitään "patriarkian uhrja".

Ja penikseen et voi kyllä ulkomuotoa kokonaisuudessan verrata milläään muotoa. Peniksen kokoon ei voi vaikuttaa, mutta muu yleiskunto kertoo jo luontestakin.

Olen pahoillani vähäisestä peniksestäsi.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi