Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailussani olen alkanut huomata yhden mielenkiintoisen seikan miehistä...

Vierailija
29.03.2018 |

Nimittäin sen että jos he haluavat puhua minun ruumiinosistani niin kun vastaan rehellisesti esim. "Minulla on pienet rinnat, minulla ei ole treenattu kroppa, minä en ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta olen tyytyväinen itseeni tällaisena" , se tuntuu ärsyttävän monia miehiä.
He myös usein yrittävät saada minut tuntemaan alemmuutta esineellistämällä ja kun en närkästy heidän loukkausyrityksistään, huomaan heidän ärsyyntyvän siitä aikalailla.

Uskon vahvasti siihen että miehet yrittävät asettaa itsensä valta-asemaan. Ei kyse ole siitä etteikö heitä kiinnostaisi nainen sellaisena kuin tämä on vaan siitä, että he haluavat päästä naisen niskan päälle. Se on kai yksi heidän katkeruutensa ilmenemismuodoista. Naiset ovat satuttaneet heitä ja he olettavat kaikkien naisten olevan samanlaisia. Vihjailemalla naisen olevan "viallinen" he sekä haluavat kostaa naissukupuolelle että myös nostaa itsensä tämän tietyn ko. naisen yläpuolelle.

Ei mullekaan tulisi mieleeni yrittää loukata miestä esim. hänen peniksensä kritisoimisella ellen olisi jotenkin loukkaantunut hänen tai ylipäätään miesten sanoista/teoista minua kohtaan.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjgjgfjh kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jo ensimmäisestä lauseesta käy ilmi, että olet puhunut junttien kanssa. Eivät miehet tavallisesti halua "puhua ruumiinosista" paitsi kiihottumistarkoituksessa tai siihen on muuten joku hyvin tarkka syy.

Junttien tai sitten komistuksien. Komistuksilla kun on aika kovat kriteerit myös naisen kropalle. Kannattaa pelata omalla tasollaan niin homma sujuu paremmin. Tavallisella keskitason miehellä ei ole mitään syytä alkaa tuollaiseen oudolta kuulostavaan vääntöön.

Nimenomaan niillä on. Voi olla että eivät saa sen näköistä naista kuin haluaisivat ja jos saavat, iskee omat itsetunto-ongelmat. Komea mies ei arvostele, koska saa ulkoisesti sen näköisen naisen kuin haluaakin eikä tunne itsestäänkään epävarmuutta. 

Vierailija
22/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää jos joku sanoo olevansa tyytyväinen kiloihinsa ja on ylipainoinen. Miten voi olla tyytyväinen kiloihinsa kun ne kilot on terveydelle haitallisia, vaikka omasta mielestä näyttäisivät kuinka hyvälle. Sama kun tupakoitsija sanoo, että olen tyytyväinen omaan tupakointiini.

Mä tupakoin ennen ja nautin siitä suuresti. Olin tyytyväinen. Se on ihan mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää jos joku sanoo olevansa tyytyväinen kiloihinsa ja on ylipainoinen. Miten voi olla tyytyväinen kiloihinsa kun ne kilot on terveydelle haitallisia, vaikka omasta mielestä näyttäisivät kuinka hyvälle. Sama kun tupakoitsija sanoo, että olen tyytyväinen omaan tupakointiini.

Noh, mitähän se sinulle kuuluu kenenkään kilot? Tai tupakointi? Tai viinan juonti? Ympäri ämpäri naiskentelu?  Tai mikään muu ITSELLESI TÄYSIN VIERAAN HENKILÖN ELÄMÄ ???  HÄH ?!?!

Vierailija
24/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin sen että jos he haluavat puhua minun ruumiinosistani niin kun vastaan rehellisesti esim. "Minulla on pienet rinnat, minulla ei ole treenattu kroppa, minä en ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta olen tyytyväinen itseeni tällaisena" , se tuntuu ärsyttävän monia miehiä.

He myös usein yrittävät saada minut tuntemaan alemmuutta esineellistämällä ja kun en närkästy heidän loukkausyrityksistään, huomaan heidän ärsyyntyvän siitä aikalailla.

Uskon vahvasti siihen että miehet yrittävät asettaa itsensä valta-asemaan. Ei kyse ole siitä etteikö heitä kiinnostaisi nainen sellaisena kuin tämä on vaan siitä, että he haluavat päästä naisen niskan päälle. Se on kai yksi heidän katkeruutensa ilmenemismuodoista. Naiset ovat satuttaneet heitä ja he olettavat kaikkien naisten olevan samanlaisia. Vihjailemalla naisen olevan "viallinen" he sekä haluavat kostaa naissukupuolelle että myös nostaa itsensä tämän tietyn ko. naisen yläpuolelle.

Ei mullekaan tulisi mieleeni yrittää loukata miestä esim. hänen peniksensä kritisoimisella ellen olisi jotenkin loukkaantunut hänen tai ylipäätään miesten sanoista/teoista minua kohtaan.

En taida ymmärtää sinua. Miehet haluavat netissä puhua ruumiinosistasi ja sinä alat puolustella itseäsi? Miksi? Vai kysyvätkö he siis miltä näytät ja sinä vastaat noin? Eikö sinulla ole kuvaa profiilissasi? Sinähän esineellistät itse itseäsi listaamalla tuolla tavalla ominaisuuksiasi kuin olisit joku näyttelykoira! Ainoa, mitä voisin itse kuvitella vastaavani johonkin ulkonäkökysymykseen olisi tyyliin "olen terve ja onnellinen siitä, jos joku ei ole ulkonäkööni tyytyväinen niin se on hänen ongelmansa".

Vierailija
25/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla tyytyväinen vaikka ei mitenkään lähestyisi täydellisyyttä. Vaikka jotain pieniä sairauksiakin olisi. Kauniina oleminen ei vaan ole tärkeintä tai edes tärkeää kaikille. Monelle esimerkiksi oman älyn heikkeneminen olisi paljon kauheampaa kuin oman kauneuden väheneminen.

Jetsulleen. Itse olen ollut nuorempana ulkonäkökeskeinen, koska minun ulkonäkööni kiinnitettiin paljon huomiota. Olin nuorena nätti. Nyt olen jo yli kuusikymppinen. Kauniina oleminen ei enää missään absoluuttisessa mielessä onnistu. Epäilen vahvasti, että hyvin monen täydellistä naista metsästävän nuoren miehen voi olla vaikea kuvitella omaa vanhenemistaan, ja sen seurauksena tapahtuvaa asioiden tärkeysjärjestyksen muuttumista. Nuoret miehet kuvittelevat, että heidän naisihanteensa on vielä viisi- kuusikymppisenäkin joku parikymppinen täydellisyys. Toki joillakin onkin. Kokemukseni mukaan ei kuitenkaan niin monella kuin näistä nettiväännöistä voisi päätellä. Suurin osa täysipäisistä miehistä viehättyy suurin piirtein ikäisistään naisista.

Vierailija
26/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä "ärsyyntyneet" vastaukset ovat tarkemmin olleet?

Vierailija
27/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida ymmärtää sinua. Miehet haluavat netissä puhua ruumiinosistasi ja sinä alat puolustella itseäsi? Miksi? Vai kysyvätkö he siis miltä näytät ja sinä vastaat noin? Eikö sinulla ole kuvaa profiilissasi? Sinähän esineellistät itse itseäsi listaamalla tuolla tavalla ominaisuuksiasi kuin olisit joku näyttelykoira! Ainoa, mitä voisin itse kuvitella vastaavani johonkin ulkonäkökysymykseen olisi tyyliin "olen terve ja onnellinen siitä, jos joku ei ole ulkonäkööni tyytyväinen niin se on hänen ongelmansa".

On mulla kokovartalokuvia itsestäni mutta olen niissä sellaisessa vaatetuksessa ettei muodot (tai no, minun tapauksessa niiden puute) näy kuten esim. laskettelemassa ollessani. En halua laittaa itsestäni väkisin räpsittyjä kuvia joissa pääasiassa olisi kroppani esittely. Ap

Vierailija
28/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla kokovartalokuvia itsestäni mutta olen niissä sellaisessa vaatetuksessa ettei muodot (tai no, minun tapauksessa niiden puute) näy kuten esim. laskettelemassa ollessani. En halua laittaa itsestäni väkisin räpsittyjä kuvia joissa pääasiassa olisi kroppani esittely. Ap

No jos ne kuvat eivät riitä miehelle siihen, että hän haluaisi tavata livenä, niin siirry seuraavaan. Et ole näyttelykoira, jota arvioidaan rintojen koon ja laihaläskin määrän mukaan vaan aikuinen ihminen, joka on paljon enemmän kuin ulkonäkönsä. En yhtään ihmettele, että miehet alkavat veetuilla, jos he huomaavat että saavat sinut puolustelemaan itseäsi kommentoimalla kroppaasi tai pyytämällä sinua kuvailemaan sitä!

Vierailija
29/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! :D en tiedä mistä johtuu mutta ihan uskomatonta se on! Tyyliin mies kirjoittaa: "No siis olethan sinä vähän pyöreä.. Ei millään pahalla."

N: juu niin olen, ei se haittaa minua faktahan se on. Olen aina ollut hieman pullukka, olen jo tottunut tähän ruumiinrakenteeseen.

M: niin no paremmalta näyttäisit laihana. Ja siis olet kyllä aika lihava oikeasti..

N: okei, en aio muuttaa itseäni kuitenkaan, olen tyytyväinen.

M: tyytyväinen siihen että olet ruma ja lihava?? Ei taida pokka riittää laihduttaa, et vaan pysty siihen, turha selitellä muuta!

Vierailija
30/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät kestä itsenäistä naista, joka ei halua miellyttää miehiä. ---

Oikeassa olet. Jos kerran mies on itse halukas miellyttämään naista, on ihan OK odottaa samaa toiselta.

Vierailija
31/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies on sonni.

Vierailija
32/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta syystä vaikka ei olisi huippukirurgi, voi tuntea olonsa onnelliseksi jossain paljon huonomassa työssä jne. Ihminen voi olla tyytyväinen vaikka ei mitenkään lähestyisi täydellisyyttä. Vaikka jotain pieniä sairauksiakin olisi. Kauniina oleminen ei vaan ole tärkeintä tai edes tärkeää kaikille. Monelle esimerkiksi oman älyn heikkeneminen olisi paljon kauheampaa kuin oman kauneuden väheneminen.

Miksei ihminen olisi tyytyväinen, jos on onnistunut luomaan itselleen hyvä elämän? Ilman suuria luopumisia, jonkun ulkonäön takia.

Itse ihmettelen kuinka jotkut noin ulkonäkökeskeiset voivat koskaan olla onnellisia ja saada hyvän parisuhteen, jos make it or break it on muutama ylipainokilo.

Kaikille ei se älykään ole tärkeintä elämässä (vaikka on siitä varmaankin itselle hyötyä jos joutuu tekemisiin juurikin haukkuvan narsistin kanssa)

Vierailija
33/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin sen että jos he haluavat puhua minun ruumiinosistani ---

Olet päätynyt keskustelemaan junttien tai pelkkää panoa etsivien kanssa. Ei tästä sen pidemmälle meneviä johtopäätöksiä tarvitse tehdä.

Kaiken tietämisen arvoisen näkee kyllä ihan omilla silmilläkin 1-2 ensimmäisen tapaamisen aikana. Ei siitä erikseen keskustella tarvitse.

Vierailija
34/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on tullut ilmi nettideiteissä.

Jos mies kehuu naista kauniiksi ja nainen on samaa mieltä miehen kanssa, mies alkaa huoritella naista. Kutsuu tätä ylpeäksi jne. Vaikka sattui vain olemaan miehen kanssa samaa mieltä.

Että naisen pitäisi heti sanoa "no enhän nyt minä, mähän olen kauheen ruma ja kauhee ja kaikkee.."

Miksi miehillä menee hermo siitä, että nainen on heidän kanssaan samaa mieltä itseään koskevissa asioissa?

Vierailija
35/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi alkoi hyvin, mutta sitten todellinen turn off tämä uhriutuminnen. Todellisuudessa miehet haluavat vahvoja, kunnioittavia, mutta alistumattomia naisia, eikä mitään "patriarkian uhrja".

Ja penikseen et voi kyllä ulkomuotoa kokonaisuudessan verrata milläään muotoa. Peniksen kokoon ei voi vaikuttaa, mutta muu yleiskunto kertoo jo luontestakin.

Yleiskunto kertoo luonteesta? Että mitä? Hassumpaa en ole kuullut. Mitä esim. pyörätuolissa istuvan luonteesta voi päätellä jos yleiskunto kohtalainen.

Vierailija
36/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen lihaksikkuudella ei ole väliä. Kuhan nyt autoon jaksaa renkaat vaihtaa yms. miesten hommat. Ihan totaali ripuliranteisiin tai toisaalta ylipumpattuihin steroidireiskoihin en tunne vetoa.

Vierailija
37/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi alkoi hyvin, mutta sitten todellinen turn off tämä uhriutuminnen. Todellisuudessa miehet haluavat vahvoja, kunnioittavia, mutta alistumattomia naisia, eikä mitään "patriarkian uhrja".

Ja penikseen et voi kyllä ulkomuotoa kokonaisuudessan verrata milläään muotoa. Peniksen kokoon ei voi vaikuttaa, mutta muu yleiskunto kertoo jo luontestakin.

Yleiskunto kertoo luonteesta? Että mitä? Hassumpaa en ole kuullut. Mitä esim. pyörätuolissa istuvan luonteesta voi päätellä jos yleiskunto kohtalainen.

Niin tai yleiskunto on laskenut pitkän sairastamisen seurauksena.😉

Vierailija
38/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies on sonni.

Oikea mies olis kylläkin onni.

Vierailija
39/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keskustellut kyllä ihan muiden kuin normaalien miesten kanssa.

En ole tuollaista keskustelua käynyt kertaakaan nettideittisivustolla.

Vai olenkohan minä se epänormaali 🤔

M35

Vierailija
40/81 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Jep! :D en tiedä mistä johtuu mutta ihan uskomatonta se on! Tyyliin mies kirjoittaa: "No siis olethan sinä vähän pyöreä.. Ei millään pahalla."

N: juu niin olen, ei se haittaa minua faktahan se on. Olen aina ollut hieman pullukka, olen jo tottunut tähän ruumiinrakenteeseen.

M: niin no paremmalta näyttäisit laihana. Ja siis olet kyllä aika lihava oikeasti..

N: okei, en aio muuttaa itseäni kuitenkaan, olen tyytyväinen.

M: tyytyväinen siihen että olet ruma ja lihava?? Ei taida pokka riittää laihduttaa, et vaan pysty siihen, turha selitellä muuta!

Juuh. Muistan ikuisesti kun yksi lievästi ylipainoinen tuttu kävi pareilla nettideiteil miehen kanssa ja tokilla treffeillä mies oli sanonut, että voi jatkaa tapailua jos nainen "sitoutuu" laihduttamaan 5-10kg :D ja kyseessä siis 35v ihmiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan