Puoliso jättää kaikki tavarat lojumaan
Sisällä ollaan hankittu lipastoja toisensa perään, kun kaveri täyttää täydellä skeidalla aina yhden komeron tai lipaston ja kun se on täynnä, hankitaan toinen.
Ulkona kaikki työkalut jää maahan ja kalliit ja rakkaat kalastusvehkeet lojuu maahan heitettynä.. Koneet makaa lumihangessa.
Syyttää aina muita ja ajan vähyyttä ettei kerkiä laittamaan mitään paikalleen.
Suuttuu jos minä laittelen tavaroita järjestykseen.
Mitä tälle asialle voi tehdä? Mitä tämä on?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu!
Mä olen ruvennut ottaan huumorilla ja rennommin, eihän se maailma -mun maailma- siihen kaadu.
Eli vaikka lapset juo saippuat ongenkoukku sormessa niin sua vaan naurattaa? Ja mies hakee parin sadan porakoneet ja keväällä se löytyy hangesta paskana, niin vieläkin naurattaa?
Kova muija...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd tai add aiheuttaa keskittymishäiriön joka näkyy myös noin. Kokemusta on.
No sitä vähän pelkäänkin..
Töissä ilmeisesti pystyy kuitenkin toimimaan, se vaan on aika jännä juttu.
Töissä voi olla ne tietyt rutiinit. Kotona noi sähkösaappaat singahtelee puuhasta toiseen, eikä mistään tule valmista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuollainen. Mulla on ns. unohtelevat kädet. Olen yrittänyy muuttua useasti, mutta tapa on pinttynyt todella pahasti. Olen muutenkin vähän sellainen haaveileva tapaus, omissa ajatuksiss pyörivä.
Eli mun miehen on vaan pakko kestää. Tai sitten lähteä. En vaan pysty muuttumaan, sillä usein kroppa toimii automaattisesti sillä aikaa kun ajatukset menee ihan omia reittejään. Jossai vaiheessa sitten havahdun, että ai, tuo ja tuo jäi tuohon jne.
No kyllä mäkin unohtelen ja haaveilen ja hommat jää kesken.. Mut se jos kippaa maahan, hiekkaan kalliit kalastusvehkeet ja ne on siinä vielä viikkojen tai kuukausien tai vuosien päästä jos minä en siivoa niitä pois, niin ei se ole mikään pikku unohdus.
Tai se, että autokatoksessa voi olla satoja tyhjiä kanistereita jos en vie niitä välillä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd tai add aiheuttaa keskittymishäiriön joka näkyy myös noin. Kokemusta on.
No sitä vähän pelkäänkin..
Töissä ilmeisesti pystyy kuitenkin toimimaan, se vaan on aika jännä juttu.Töissä voi olla ne tietyt rutiinit. Kotona noi sähkösaappaat singahtelee puuhasta toiseen, eikä mistään tule valmista.
No se on kyllä ihan totta.
Sama se on tosiaan hänellä remonteissa ja kaikissa tekemisissä. En muista että olisi ikinä tehnyt mitään ihan "valmiiksi valmiiksi" asti.
Nyt kun kävin miettimään mieheni toimintaa työkaluista pitemmälle niin tämä tavaroiden heitteillejättö on laajentunut meillä todella pitkälle. Tänä talvena sen kalastusvene jäi jäihin. Saas nähä keväällä onko se halki/muuten rikki. Sen voin kyllä sanoa että jos välinpitämättömyyttään paskotun veneen tilalle ostaa uuden niin minä lähden.
Mä olen tuollainen. Mulla on ns. unohtelevat kädet. Olen yrittänyy muuttua useasti, mutta tapa on pinttynyt todella pahasti. Olen muutenkin vähän sellainen haaveileva tapaus, omissa ajatuksiss pyörivä.
Eli mun miehen on vaan pakko kestää. Tai sitten lähteä. En vaan pysty muuttumaan, sillä usein kroppa toimii automaattisesti sillä aikaa kun ajatukset menee ihan omia reittejään. Jossai vaiheessa sitten havahdun, että ai, tuo ja tuo jäi tuohon jne.