Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella eronneen kanssa?

Vierailija
22.05.2024 |

En voisi minäkään.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjien kanssa en. Kerran pettäjä, aina pettäjä. 

Vierailija
2/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjien kanssa en. Kerran pettäjä, aina pettäjä. 

Ne ei vaan yleensä kerro tätä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki ole joskus eronneet. Ja siihen on joku pätevä syy. Vai onko väärä otettu aiemmin tai kasvettu erilleen. Voisitko seurustella velhoksi tai noidaksi itseään kutsuvan kanssa? Jotkut voisi.

Vierailija
4/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ollut parisuhteessa mutta tilanteessani, jossa ikäni alkaa jo kolmosella, niin ampusin vain omaan jalkaani, jos torjuisin kategorisesti kaikki eronneet mahd. kumppaninani. - Vai vertailuako tässä kohtaa pitäsi pelätä?   Mieluummin sitä paitisi sellainen, joka on oikeasti eronnut, eikä sellainen, joka uskottelee, että juu, juu kyllä mä oon ihan just eroomassa mun exästä Tai hei voitasiko me olla vaan panosuhteessa kun puoliso no kylä sä tiet siis niitku pihtaa...

Vierailija
5/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki ole joskus eronneet. Ja siihen on joku pätevä syy. Vai onko väärä otettu aiemmin tai kasvettu erilleen. Voisitko seurustella velhoksi tai noidaksi itseään kutsuvan kanssa? Jotkut voisi.

Tjaa,a. Joskus tuntuu sille, että eniten minusta on kiinnostuttu silloin kun olen ollut parisuhteessa, joten ehkä löytäsin nopeammin kumppanin jos alkaisin feikkaamaan ja esittämään, että olen parisuhteessa ja lakata olemasta rehellinen ja kertoa kuinka olen sinkku ja olen oikeastaan aika tyytyväinen sinkkuelämääni...

Vierailija
6/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en tietenkään. Hyi, sellaiseen naiseen on koskettu ties minkälaisilla meisseleillä, YÄK!

Vierailija
7/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn naisen kanssa mikä on kaiken lisäksi porsinut. No en.

Vierailija
8/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanin pitää olla neitsyt ja mielellään tynnyrissä elänyt. 

Vierailija
9/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja niin on miesystävänikin. 

Vierailija
10/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen kolmesti eronneen kanssa, joten nähtävästi. Itse aioastaan kerran eronnut.

Vierailija
11/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki vapaathan ovat esim. viiskymppisinä jo eronneet tavalla tai toisella. Edellyttäisin sitä, että ovat jo hyväksyneet tapahtuneet asiat osaksi elämäänsä ja haluavat elää elämäänsä rohkeasti eteenpäin.

Vierailija
12/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja aviossa on oltu 47 vuotta. Kaksi lasta saatiin ja nyt ollaan mummoa ja vaaria. Elämäni parhaat vuodet. Onneksi ex-vaimo jätti, olen ollut hänelle kiitollinen 50 vuotta. 

Vierailija
13/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kaikki ei olisi eronneet moneen kertaan keski-ikään mennessä.

Vierailija
14/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään heti eron jälkeen, koska siinä on vaara että päätyy vain "laastari"mieheksi joka heivataan heti kun sydän on parantunut. Kokemusta on.

Vierailija
15/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En en en en en en en!!!!!

Vierailija
16/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla aika sopiva? Kelpaisinko? Olen melkein neitsyt (en selitä miten se on mahdollista) ja laatikossa kasvanut. En ole 18-vee mutta muuten kuulema kuin pieni tyttönen (onks ne nähneet takaapäin? P.S. Ei tatskoja eikä posliinia.)

Vierailija
17/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat avioliitossa ollutta, niin en, koska tyypillisesti sellaiset haluavat naimisiin uudestaankin. Minä en halua edes sitä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
18/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vielä naimisissa kun alettiin seurustelemaan. Muistaakseni vielä silloinkin kun muutettiin yhteen. Mitä väliä, eihän se ole kuin paperi.

Vierailija
19/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla aika sopiva? Kelpaisinko? Olen melkein neitsyt (en selitä miten se on mahdollista) ja laatikossa kasvanut. En ole 18-vee mutta muuten kuulema kuin pieni tyttönen (onks ne nähneet takaapäin? P.S. Ei tatskoja eikä posliinia.)

Oletko N67, hyvä kroppa, hoikka, pitkä tukka kuin nuorena kiiltää?

Vierailija
20/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin kunhan olen täysin varma että hän on päässyt edellisestä suhteestaan täysin irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi