Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.
Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.
Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.
Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.
Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.
N33
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10770 kirjoitti:
No musta on vähän turha mennä baariin ja sitten ottaa nokkiinsa jos joku yrittää lähestyä. Mitä muuta siellä voi odottaa kuin humalaisia yrittämässä iskeä, etenkin jos olet siedettävän näköinen nainen ja vielä ihan yksin?
Jos olisit lukenut ihan ajatuksen kanssa, aloitus koskee niitä tapauksia, jotka jäävät jankkaamaan/tuppautuvat seuraan vaikka kuinka kohteliaasti olisi ilmaissut istuvansa iltaa mieluummin yksin.
Luin ihan ajatuksen kanssa. Ja joo, kyllä noi väkisin seuraan tuppaavat jankkaajat ovat rasittavia, mutta edelleen sellaista niissä baareissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.
Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
Ota sit selvää mitä haluatte oikeasti. Mä en jaksa enää edes yrittää.
M35
No miksi sinun pitää niitä naisia edes lähestyä? Anna jo olla, on kai elämässäsi muutakin sisältöä. Ja tämä on toisen miehen mielipide.
Kolmannen miehen mielipide on, että elämä nyt on vaan aika surkeaa ilman läheisyyttä ja romantiikkaa. Sosiaalisia eläimiä tässä kaikki ollaan, ihan perustarpeita nuo ovat, vaikka ilmankin voi elää hieman lyhyemmän elämän (yksinäisyys tapaa ennenaikaisesti). Helppo se on sosiaalisten ihmisen puhua, samalla kun arka ja yksinäinen suunnittelee itsemurhaa.
Ap, älä mökötä. Se ei pue sinua. Tarvitset oikean miehen.
Naiset kotiin tuntuu olevan monen asenne.
Entä jos on treffit oman miehensä kans tai kaverinsa kans, mutta tulee oltua vahingossa liian aikaisin keskustassa. Kaikki ei pidä vaatekaupoissa kiertelystä ja vaikka pitäisikin, niin ei jaksa leffaan tai ruokaravintolaan ostoksien kanssa lähteä. Ja jos kello on jo tarpeeksi, niin ei vaatekaupat ole auki enää.
Mikä siis kivempaa, kun juoda vaikka lasi viiniä tai skumppaa ihan rauhassa kun odottelee seuralaistaan. Siihen sit iskee joku mikshet shää hymyile tyyppi paikalle, niin ei ole enää kivaa.
Joskus vain naisenakin haluaisi juoda lasillisen julkisella paikalla rauhassa. Kaikkia juomia ei alkosta edes saa, plus ei välttämättä osaa itse tarjota juomaa juuri oikeassa lämpötilassa ja oikeanlaisesta lasista.
Käyttäjä10770 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10770 kirjoitti:
No musta on vähän turha mennä baariin ja sitten ottaa nokkiinsa jos joku yrittää lähestyä. Mitä muuta siellä voi odottaa kuin humalaisia yrittämässä iskeä, etenkin jos olet siedettävän näköinen nainen ja vielä ihan yksin?
Jos olisit lukenut ihan ajatuksen kanssa, aloitus koskee niitä tapauksia, jotka jäävät jankkaamaan/tuppautuvat seuraan vaikka kuinka kohteliaasti olisi ilmaissut istuvansa iltaa mieluummin yksin.
Luin ihan ajatuksen kanssa. Ja joo, kyllä noi väkisin seuraan tuppaavat jankkaajat ovat rasittavia, mutta edelleen sellaista niissä baareissa on.
Minäkin heittelee koiran kakkaa kadulla ihmisten päälle. Ulkona nyt vaan on sellaisia ihmisä jotka sitä tekee. Mitäs lähti ulos, oma vika jos sai p*skaa naamalle.
Just tollaiset mörrimöykyt pilaavat koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Just tollaiset mörrimöykyt pilaavat koko illan.
Hei minulla on sinulle idea! Pysy kaukana niistä muista niin eivät pilaa iltaasi etkä sinä heidän. Ole hyvä :)
Heh, jos ne mörrimöykyt pilaavat elämän, niin miksi helkatissa niiden seuraan sitten pitää väkisin ängetä? Anna mököttää ja etsi reikäsi niitten aurinkoisten ja antavaisten naisten ja miesten seasta.
Mut noin OT: se se se se vasta ydinräjähdyksen näissä jankkaajissa aiheuttaa, jos seurasta kieltäytyvä nainen on ruma. Siinä paljastuu koko miähinen ajatusmaailma, joka on suoraan arabian aavikolla istuvan rättipäisen beduiinin päästä. Ainoastaan pildee antavat naiset saa liikkua ihmisten ilmoilla - se on myös sellaista monien lännenfilmien vakiokamaa, miesrooleja on monenlaisia, mutta lähestulkoon kaikki naisroolit on prostituioituja tai muuten epämääräisiä. Eli aktiivinen miäs ja seksuaalisesti aktiivinen, muuten erittäin passiivinen nainen. Heh. Tietynlaisten 'miästen' unelma.
Näitä ei jaksa tajuta.
Jos ei hymyile, niin tullaan vaatimaan hymyä.
Jos hymyilee, niin niin luullaan joko hulluksi tai oletetaan että siinä yrittää iskeä jokaista vastaan tulevaa miestä.
Mikään ei ole hyvä. Ei hymy, eikä normaali petusilme.
Mulla on ihan ystävällinen petusilme, ja ihmiset sanovat että olen helposti lähestyttävä. Hymyn vaatimus ei voi siis johtua siitä että näyttäisin jotenkin kiukkuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on treffit oman miehensä kans tai kaverinsa kans, mutta tulee oltua vahingossa liian aikaisin keskustassa. Kaikki ei pidä vaatekaupoissa kiertelystä ja vaikka pitäisikin, niin ei jaksa leffaan tai ruokaravintolaan ostoksien kanssa lähteä. Ja jos kello on jo tarpeeksi, niin ei vaatekaupat ole auki enää.
Mikä siis kivempaa, kun juoda vaikka lasi viiniä tai skumppaa ihan rauhassa kun odottelee seuralaistaan. Siihen sit iskee joku mikshet shää hymyile tyyppi paikalle, niin ei ole enää kivaa.
Joskus vain naisenakin haluaisi juoda lasillisen julkisella paikalla rauhassa. Kaikkia juomia ei alkosta edes saa, plus ei välttämättä osaa itse tarjota juomaa juuri oikeassa lämpötilassa ja oikeanlaisesta lasista.
Fakta on se että muiden käytökseen et voi vaikuttaa, mutta omaan voit.
Vihaisilla koirilla on keltainen nauha hihnassa ja potkivilla hevosilla punainen rusetti hännässä. Pitäisi varmaan kehitellä joku merkki kiukkusille ämmille, vaikka sellainen musta noitahattu päähän, niin osaisi varoa ettei vahingossa ota mitään kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy miehillekin jatkuvasti vaikka ei näistä niin vauvapalstalla huudellakaan. Seksinnälkäinen pari drinksua ottanut tätinainen ei ainakaan voi kertakaikkiaan ymmärtää, että kaikki miehet eivät halua häneltä pillua.
Mitä ihmettä on se jatkuva huuto siitä, että naiset eivät tee aloitteita? Näyttää olevan ihan päinvastoin.
itselläni on resting bitch face, asia jolle en vaan voi mitään. Ja voi hemmetti, jos saisin euron joka kerrasta kun minulle on huomautettu "hei, miksi sä mökötät, älä oo niin vakava" jne, olisin aika varakas nainen. En voi sille mitään.... ja en rupea itsekseni hymyilemään. Argh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy miehillekin jatkuvasti vaikka ei näistä niin vauvapalstalla huudellakaan. Seksinnälkäinen pari drinksua ottanut tätinainen ei ainakaan voi kertakaikkiaan ymmärtää, että kaikki miehet eivät halua häneltä pillua.
Mitä ihmettä on se jatkuva huuto siitä, että naiset eivät tee aloitteita? Näyttää olevan ihan päinvastoin.
No kun se on pari drinksua ottanut tätinainen eikä irtolisäkkeillä varustettu instabeibe, niin eihän se kelpaa. Jokaisen miehen pitäisi kelvata niille kaikkein kauneimmillekin nuorille naisille, jopa niiden ikivanhojen kurppanoinden, mutta auta varjele, jos joku ruma tai vähänkään vanhempi nainen lähestyy miestä...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10770 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10770 kirjoitti:
Minäkin heittelee koiran kakkaa kadulla ihmisten päälle. Ulkona nyt vaan on sellaisia ihmisä jotka sitä tekee. Mitäs lähti ulos, oma vika jos sai p*skaa naamalle.
Tuo on laitonta, ihmisille puhuminen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vain naisenakin haluaisi juoda lasillisen julkisella paikalla rauhassa. Kaikkia juomia ei alkosta edes saa, plus ei välttämättä osaa itse tarjota juomaa juuri oikeassa lämpötilassa ja oikeanlaisesta lasista.Fakta on se että muiden käytökseen et voi vaikuttaa, mutta omaan voit.
Vihaisilla koirilla on keltainen nauha hihnassa ja potkivilla hevosilla punainen rusetti hännässä. Pitäisi varmaan kehitellä joku merkki kiukkusille ämmille, vaikka sellainen musta noitahattu päähän, niin osaisi varoa ettei vahingossa ota mitään kontaktia.
Eikö se kiukkuinen ilme riitä merkiksi?
Voi et oo kuule yksin. Minulla on myös tympeä perusilme, jos en siis väkisin väännä hymyä naamalle.
Olen saanut seuraavat kommentit:
- Moi, oli ihan pakko tulla sanoon, että olisit kauniimpi, jos hymyilisit.
- Moi, miks noin kauniilla naisella on naama norsunvi**lla?
- Hei, miks oot noin huonolla tuulella kun on näin kaunis päivä?
- Moi, saisko olla munaa, muuttuis ilme naamallaskin?
Ja kyllä, nämä ihan OIKEASTI olen saanut kuulla.
Yleensä vastaan, että "Olen vain niin täynnä k***päitä miehiä, jotka katsovat oikeudekseen arvostella naamaani ja sillä olevaa ilmettä, kuin itse olisivat mr. finlandeja ja päättäisivät miltä kenenkin tulee näyttää..."
Joskus myös väännän pahoittelevan ilmeen naamalleni ja sanon, että: "Anteeksi, luulin, että olen oikeutettu olemaan sen näköinen kuin olen." Sitten väännän nopeasti tekohymyn naamalleni ja kysyn, että onko NYT parempi?"
Yksi suosikeistani on: "No, kuulin (tässä kohtaa vilkaisen kelloa, jos sellainen on lähettyvillä) puoli tuntia sitten, että minulla on aggressiivisesti leviävä syöpä ja elän korkeintaan viikkoja. Ei paljoa hymyilytä. Saisinko nyt olla rauhassa?"
Tuolla sairausjutulla miehet kaikkoavat todella nopeasti. Harva edes sanoo mitään. Ehkä yksi on pahoitellut häiriötä ja luikkinut menemään.
Yleensä vaan h*u*ritellaan, lehmitellään tai nar*tutellaan.
Minkä minä sille voin, että sain syntymässäni alaspäin kääntyvät suupielet?
Se´llasia miehet on, luulevat että naisten elämä pyörii niiden ympärillä ja tekevät hyvän työn kun antavat huomiotaan lapsentasoiselle oliolle, eli naiselle, joka vaatii miehen huomiota, kosketusta ja suojelua.
Minäkin aikoinaan tykkäsin aina yksin käydä lähikuppilassa, joten ihan tutulta kulostaa. Lueskelin siellä sanomalehtiä ja join kaljaa. En ollut mitenkään edes viehättävä tai kutsuvan näköinen, en ollut meikattu ja laitettu, vaan hampuusin näköinen, asuin siinä naapurissa ja saatoin vaan pistäytyä kaljoilla että saisin humalan ja tarkkailla vähän ihmisiä (salaa), lehdenluvun lomassa.
Älykääpiöitä miehet on 90%sti, ei siitä mihinkään pääse. Ja varsinkin humalassa.
Sillä oikeudella, joka kellä tahansa on. Eli kuka tahansa on oikeutettu avaamaan keskustelun julkisella paikalla.
Mulle ei tulla sanomaan noin, koska perusilmeeni on hyvinkin iloinen ja hymyilen yleensä. Mutta auta armias, jos istun hetkeksi alas sellaisessa baarissa missä on tanssilattia, niin vuorotellen käy miehiä "mikset tanssi, lähe tanssii, mikset haluu tanssii, lähe tanssii mun kaa, etkö tanssi ollenkaan?" Tämä keskustelu jatkuu vaan, vaikka olisin juuri tullut tanssimasta ja olisin vain hetken lepäämässä ja sanonut sen näille miehille :D Välillä ne saattaa kysyä jotain muuta, mutta sitten alkaa taas se tanssijankutus :) Ja en edes katso näitä miehiä silmiin vastaillessani, koska en etsi seuraa, mutta en osaa myöskään olla niin tyly että käskisin miehet pois.
Olen avioliitossa olevana naisena huomannut senkin, että joidenkin sankareiden mielestä minulla ei olisi oikeutta istua iltaa kuppilassa ystävien kanssa, kerta olen naimisissa enkä aio pettää. Tivattu että miksi mies ei ole mukana. En voi käsittää tuollaisia ihmisiä...ja oma lukunsa on sitten ne varatut, jotka itse pettää heti tilaisuuden tullen ja jotka olettavat, että KAIKKI muutkin tottakai pettävät. Hyi saasta.